maar die van de tv was niet voor mijn doelgroep blijkbaar want die kan ik mij niet heugen, of de selectieprocedure te strengquote:
Ja, maar wel grappigquote:
Feli Yuriquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Goeimiddag mensen
Ik ben geslaagd voor mijn stage![]()
![]()
wie heb jij daar voor moeten neuqen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Goeimiddag mensen
Ik ben geslaagd voor mijn stage![]()
![]()
Wat zijn we gefrustreerd, neem een stuk taart en kom eens tot rustquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie heb jij daar voor moeten neuqen?
al die mensen met voorkeursbehandelingen vandaag
daar heb ik zo'n hekel aan he![]()
gelijke behandeling voor iedereen ook homo's onder elkaar
dat vind ik
ik denk dat ik maar eens een Partij Tegen Onderlinge Ongelijke Behandeling ga beginnen
PTOOB, hmmmm het bekt nog niet lekker he
TMM lijnt, dus die mag niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zijn we gefrustreerd, neem een stuk taart en kom eens tot rust![]()
Ik vind je nu al aardigquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke![]()
Taart voor iedereen
[afbeelding]
Doe ik alquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Lijnenloop maar een extra blokje om ofzo is beter voor je
![]()
Die taart is sowieso erg ranzig, met die plastic-achtige versierselsquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
TMM lijnt, dus die mag niet.
O ik ook trouwens.. Damn. Ik kijk wel, ok?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die taart is sowieso erg ranzig, met die plastic-achtige versierselsDe cake is wel lekker (uberzoet natuurlijk
) maar het glazuur, bleh. Gewoon kijken is prima
ff kijken...quote:
ja dat heb ik ook gemerktquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
jij zit overigens vol wijsheid hequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |