Ik dacht dat je genoeg had aan 1, ach je mag ook de meiden hebben. A big happy familyquote:
alsof jij je hier van een Nee wat gaat aantrekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:Heeft er iemand bezwaar tegen als ik hier een tvp ga plaatsen?
Alleen met 1 iemandquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je een fokker zou moeten uitkiezen..?
De modjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:Heeft er iemand bezwaar tegen als ik hier een tvp ga plaatsen?
Ja die heeft blijkbaar toch nog wat internet connectie problemen zodat hij na z'n verhuizing hier zo weinig meer is ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef sammienl het volgende:
[..]
Alleen met 1 iemanden dat is niet Nuno
Hmmm.. Dan doe ik het toch niet?quote:
werkt allang!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je schakelt via het envelopje bovenin je PM in![]()
Nee en ik heb ook niet de illusie dat ik met die fokker ooit het bed wel zal delen. Dus ik laat het hierbij okquote:
Oh, dan weet ik het: yvonne.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef sammienl het volgende:
Nee en ik heb ook niet de illusie dat ik met die fokker ooit het bed wel zal delen. Dus ik laat het hierbij ok![]()
Verrek, nu je het zegt... ik had hem helemaal nog niet gemistquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die heeft blijkbaar toch nog wat internet connectie problemen zodat hij na z'n verhuizing hier zo weinig meer is ?
Hij geeft me anders nog steeds complimentjes in bepaalde topicsquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel met een fokker het bed gedeeldMaar dat was voor we beide fokker waren. En eigenlijk is ie fokker-af.
Dat zal toch vast niet de enige zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel met een fokker het bed gedeeldMaar dat was voor we beide fokker waren. En eigenlijk is ie fokker-af.
Jawel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zal toch vast niet de enige zijn?
Vanuit la France ja? Hmm. Ok.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij geeft me anders nog steeds complimentjes in bepaalde topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |