Ik sluit me hier van harte bij aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 04:01 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een opmerking maken die je zelf verzonnen hebt?
Dat was nog slechts een simpele inkopper.quote:Op donderdag 10 mei 2007 04:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik sluit me hier van harte bij aan.![]()
Iets minder snoepjes van mama?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
En dat in eigen land. Schandalig!![]()
O, het is een meisje en het gaat om cultuur, beide zijn evenveel waard daar.quote:A child is set to play with a real King Cobra. High birthrate...high death toll...wonder why...but for all you out there...dont worry. Obviously the Cobra has its mouth tied and had its fangs pulled out. Cannot use venom or teeth..duh. But this just means the snake dies of starvation. Then the families do it all over again. For anyone that neeeds to know, the infant is a girl.
alles met culuur relativisme proberen goed te praten....:rquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef KroJo het volgende:
Och, als die mensen daar bv nederlandse televisie zien en zien dat wij kijken naar Gerard Joling en Gordon of Piet Paulusma zullen ze dat ook als 'wreed' betitelen...
dat is een kwestie van cultuur, maar mij zul je niet horen zeggen dat SBS6 een betere cultuur is dan baby en slangen te mishandelen, het is hooguit 'anders'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |