abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:45:12 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_49192518
quote:
Baby vecht met slang
AMSTERDAM - Bloedstollende video: een baby van slechts een jaar oud moest in India vechten tegen een cobra.

filmpje

De kleine moest het tijdens een 'slangenverering' opnemen tegen een slang waarvan de mond was dichtgenaaid. Op de beelden is te zien hoe het jongetje zichzelf enigszins hulpeloos probeert te beschermen tegen de aanvallen van het reptiel. Om ongelukken te vermijden, werden ook de giftanden verwijderd. Het jongetje wordt meerdere malen aangevallen. Op het eind van het filmpje probert de slang de baby te wurgen. De afloop is echter niet te zien. Op de achtergrond zijn aanmoedigingen te horen en kreetjes van omstanders die het kennelijk wel leuk vinden.

Dierenrechtenactivisten zijn woedend. Ze waarschuwen dat giftanden van cobra's heel snel teruggroeien. Jaarlijks komen verschillende slangenbezweerders bij hun gevaarlijke hobby om het leven
bron

Ziek .
pi_49192552
Tja, in ieder land heb je achterlijken maar in ontwikkelingslanden krijgt achterlijkheid de meeste kans om tot uiting te komen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49192576
wat een stel zieke geesten
You've just been F'd in the A
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:47:20 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49192583
wtf hoe verzinnen die josti's dat
zo te zien lijdt het kindje geen pijn, maar toch..

bah
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_49192657
Wat ziek!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:49:21 #6
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_49192658
cultuur
  Donald Duck held woensdag 9 mei 2007 @ 17:49:55 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49192679
gare indiers. maar blijkbaar alles om wat geld te verdienen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49193076
Och, als die mensen daar bv nederlandse televisie zien en zien dat wij kijken naar Gerard Joling en Gordon of Piet Paulusma zullen ze dat ook als 'wreed' betitelen...

dat is een kwestie van cultuur, maar mij zul je niet horen zeggen dat SBS6 een betere cultuur is dan baby en slangen te mishandelen, het is hooguit 'anders'.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:08:23 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_49193311
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef KroJo het volgende:
Och, als die mensen daar bv nederlandse televisie zien en zien dat wij kijken naar Gerard Joling en Gordon of Piet Paulusma zullen ze dat ook als 'wreed' betitelen...

dat is een kwestie van cultuur, maar mij zul je niet horen zeggen dat SBS6 een betere cultuur is dan baby en slangen te mishandelen, het is hooguit 'anders'.
Eens. Zij zetten babies tegen ongevaarlijke slangen, wij zetten een stel hersenloze tokkies in een huis waarna ze elkaar proberen weg te pesten, en de kijker thuis kan heerlijk meegenieten van hun sores. Dat vinden wij weer entertainment.

Ik heb het filmpje gezien en het was wel schattig. Dat kind ging stugdoor met het proberen aan te raken van die slang, en volgens mij begon die baby als eerste met het wurgen van de slang

De slang was niet giftig, het kind leek geen pijn te hebben. Ik zelf zou het uiteraard nooit doen met mijn eigen kind (of ze in de buurt van andere gevaarlijke beesten zetten), maar goed, ik neem aan dat het in die cultuur niet echt iets aparts is, misschien zelfs wel normaal, en tja... ze doen maar. Het kind had op het filmpje geen pijn, zag er schattig uit, en waarschijnlijk gaat het nog steeds goed met dat kind.
pi_49193670
Ik neem aan dat die slang z'n tanden getrokken zijn, simple as that.. Gebeurt wel vaker.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:21:26 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49193754
Ik vond dit inderdaad een vrij kansloos filmpje... Zowel de baby als de slang hebben hier niet om gevraagd, ik hoop dat ze er een paar mensen voor stenigen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:28:33 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_49194008
Het filmpje hoef ik niet te zien, maar dit slaat werkelijk alles:
quote:
Dierenrechtenactivisten zijn woedend
ZIEK om bij zoiets over de slang te klagen...
censuur :O
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:30:27 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49194074
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Het filmpje hoef ik niet te zien, maar dit slaat werkelijk alles:
[..]

Zonder slang was 't een vrij onschuldig filmpje geweest anders
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49194098
Walgelijk Ik word hier serieus ziek van..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_49194212
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom zouden dierenactivisten niet woedend kunnen zijn over de slang én de baby?
pi_49194242
Dat kind lijkt trouwens helemaal niet bang
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:35:39 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49194248
ah wat liev
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:36:34 #18
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49194282
ach, het is weer eens wat anders dan een baby op een berenvelletje
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49194297
Ranzig ... dit stond in de playlist naast dat filmpje:
-edit: aan de andere kant hoef ik niet zo nodig een ban ... -

Het was die ranzige slangenbaby met een huidziekte.
pi_49194646
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef Dodecahedron het volgende:
Ranzig ... dit stond in de playlist naast dat filmpje:
-edit: aan de andere kant hoef ik niet zo nodig een ban ... -

Het was die ranzige slangenbaby met een huidziekte.
http://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin_type_ichthyosis
pi_49194712
En niet alleen dierenrechtenactivisten horen boos te zijn, ook mensenactivisten. Zoiets doe je niet met een kind.
pi_49194742
OMFG..... .
pi_49194783
jezus zeg stelletje zeikers. Tuurlijk is het niet normaal, maar ze hebben die slang eerst helemaal mishandeld en toen bij die baby gelegd. Wat er gebeurt?

Baby speelt met slang, slang wil wel aanvallen maar kan het niet. Op het eind pakt de baby de slang vast bij zn keel.

Dus niet een bloederige cagefight met een cobra die de baby probeert te wurgen. Wat zijn we weer goed moralistisch bezig he?
pi_49194847
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:51 schreef Maisnon het volgende:
jezus zeg stelletje zeikers. Tuurlijk is het niet normaal, maar ze hebben die slang eerst helemaal mishandeld en toen bij die baby gelegd. Wat er gebeurt?

Baby speelt met slang, slang wil wel aanvallen maar kan het niet. Op het eind pakt de baby de slang vast bij zn keel.

Dus niet een bloederige cagefight met een cobra die de baby probeert te wurgen. Wat zijn we weer goed moralistisch bezig he?
Ik zie het ook niet direct als een 'gevecht', maar zo'n slang kan een kind nog echt wel wurgen en dus is het bloedlink dat mensen er een baby bijleggen. Een ziek soort leedvermaad. Ik vind het triest voor beiden.
pi_49195049
Ach ja achterlijke cultuur enzo...

In de middeleeuwen hadden we hier ook wel barbaarse spelletjes.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')