Hapquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omg, jij vindt hem dus aantrekkelijk
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef JacsReality het volgende:
Zitten we MTV te kijken komt dat 'nieuwe' nummer van Tokio Hotel langs,monchou taart ofzo. Zegt een vriend van me, hmm best een lekker wijfIs het gewoon een kerel.
DIE ZANGER IS EEN KEREL!! Ik vond ze dan niet zo knap, gelukkig, maar dacht sowieso dat het een meisje was.![]()
Die onderste is een man, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
zoek de verschillen
Deze foto heb ik ook al langs zien komen, zouden die ouders niet dood willen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:01 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
arma ouders, leuke foto van je kids boven de open haard
Die van Tokio Hotel kan geen Super Saiyan worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
zoek de verschillen
Die onderste doet ook geen make-up opquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die van Tokio Hotel kan geen Super Saiyan worden.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
bang dat ze make up tips gaan uitwisselen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:46 schreef Rossoneri het volgende:
Toch zou ik em niet alleen bij mijn kinderen laten.
Preciesquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bang dat ze make up tips gaan uitwisselen?
Duss voortaan ben je homo omdat je een mislukte Duitser als wijf aanziet en hem daarom uitlacht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Precies![]()
en puckzz dus we zijn met zijn allen homo'swat een bullshit
Hoe kan je met al die make up nu zien of hij knap is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
jullie lijken zelf wel een stel homo's als ik jullie zo hoor bitchen op die jongen
ik vind het een knappe androgyne jongen
Gewoon verbergen dat ze halverwege het wanken de topititel pas lezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
whehehe, ik zeg niet dat jullie homo's zijn...ik zeg dat jullie nu zelf wel een stel bitchende homo's lijken...
eigenlijk druipt de homofobie er van alle kanten af, en waarom? omdat er in eerste instantie gedacht wordt dat het een potentieel lekker goth chickie is ofzo, maar wanneer blijkt dat het een vent is beginnen alle gastjes die het 'chickie' wel lekker vonden spontaan hun tong te wassen met afwasmiddel, bij de gedachte alleen al
vermakelijk topic
Ik wist al dat het een vent was omdat ik zijn naam bij een foto zag staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
whehehe, ik zeg niet dat jullie homo's zijn...ik zeg dat jullie nu zelf wel een stel bitchende homo's lijken...
eigenlijk druipt de homofobie er van alle kanten af, en waarom? omdat er in eerste instantie gedacht wordt dat het een potentieel lekker goth chickie is ofzo, maar wanneer blijkt dat het een vent is beginnen alle gastjes die het 'chickie' wel lekker vonden spontaan hun tong te wassen met afwasmiddel, bij de gedachte alleen al
vermakelijk topic
ik zie nergens [bash-topic] in de TT staan, en sowieso...dit is een forum, waar meningen dus mogen verschillenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist al dat het een vent was omdat ik zijn naam bij een foto zag staan
Maar dit is toch een bash-topic voor deze loser?
Meningen mogen verschillen ja, maar niet dat het hier het geval isquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zie nergens [bash-topic] in de TT staan, en sowieso...dit is een forum, waar meningen dus mogen verschillen
Omdat de Ts toevallig een vriend het "GOZAH" toevallig een lekker wijf vond denk je zeker dat iedereen dat vind? Ik wist ook dat het een gozer was, jij bent ook gefrustreerd. Je hoopte stiekem dat het een gothic meisje was omdat je daar wel op valt! Busted lesboquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
vermakelijk topic
ik ben bi, dus eitherway is okeyquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Omdat de Ts toevallig een vriend het "GOZAH" toevallig een lekker wijf vond denk je zeker dat iedereen dat vind? Ik wist ook dat het een gozer was, jij bent ook gefrustreerd. Je hoopte stiekem dat het een gothic meisje was omdat je daar wel op valt! Busted lesbo![]()
![]()
Ja is goed doei en post ff wat picsquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben bi, dus eitherway is okey![]()
maar idd...bijna 5 uur, ik heb mijn lach van de dag weer gehad...thnx daarvoor!
quote:
Nee, hij blijft momenteel nog ergens halverwege steken. Misschien moest iemand 'm eens goed pissig maken? Zeggen dat 'ie er vandaag zo mannelijk uitziet ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |