quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef DarkElf het volgende:
ja maar het is zoveel "makkelijker" zeker met kids
je krijgt tijdens die 9 maanden soms extra haar, zeg maar, hetgeen na de bevalling weer uitvalt, en dan lijkt het alsof je haar in bosjes uitvalt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet iedereen is gezegend met veel/dik haar, en dat is toch het mooist als je het lang wilt. Ik heb ook wel gehoord van vrouwen dat hun haar door de zwangerschap (haaruitval) is geruineerd en dat ze het wel moesten afknippen.
Of dat wijf gewoon dumptquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dan zeiken als ie buiten de deur neukt.
jaaaaaa, dat magnie!!!!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dan zeiken als ie buiten de deur neukt.
Al aan je mid-life crisis toe?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wacht tot je 40 bent. Dan zit je tegen de top van je carriere aan, heb je je mooie lease-bak en kun je weer de meiden van een jaar of 22 in je bed krijgen
waarheid als een koe...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
oud zijn is heerlijk. totdat een lekker breezermokkel "meneer" tegen je zegt.
idd. Je kan nog meer mooie dingen gaan doen! Ik ben ook rond de ouwe lullen leeftijd. Meiden schatten mij in als 25 jarige, ik betaal geen bal voor bijna een 100m2 appartement! Oppassen doet oma , ouders en vrienden. Vriendin vind het ook prima om op te passen en minder te werken! Stappen met de vrienden is er elke week wel weer bij. 2-3x is geen probleem! Al die Opel Astra rijders met hun hypotheek! uh nee bedankt! Ik ga liever naar de VS om daar veel kennis op te doen en hier beter te verdienen. Zo zijn mijn kleine later ook weer blij! ook uitgaan is super mooi altijd. Je kan drinken voor nop en je wordt niet zo lam zoals al die breezers van 18 jaar! ( kunnen minder hebben) Daarna is het inpakken die handel en aan de vrienden overleveren. Ook die onzekere tijden zijn voorbij! Je weet wat je waard bent en hoeft je geen zorgen te maken of andere je wel leuk vinden want dat boeit helemaal niet meer. ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef SevenWonders het volgende:
Het enige verschil tussen 18 en 30 zijn is de dikte van je portemonnee....
Dan is er dus nog hoop voor mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wacht tot je 40 bent. Dan zit je tegen de top van je carriere aan, heb je je mooie lease-bak en kun je weer de meiden van een jaar of 22 in je bed krijgen
Ik loop al richting 40 maar dit kan nog steeds hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waar je 5 jaar geleden nog jong en zo was en je iedere week een andere 18-jarige BreeZah-chick met alleen het showen van je autosleutels al het bed in kreeg, je bulkte van het geld omdat je met je full-time salaris nog in je studentenhok van 2 knaken woonde is het 5 jaar later afgelopen met de gein. Want dan heb je een hypotheek (of 2), een kind dat alle tijd opslokt en ben je opeens een oude lul.
WTF is dit voor baggerzooi en hoe kan het dat de jaren van 23 tot 30 in een week zijn omgevlogen?
En wat valt er aan te doen?
Gewoon een 30 jaar jongere vrouw nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:03 schreef QCC het volgende:
[..]
zozo, gaat opa met de kleine op stap?
das m'n dochtertje
o...k..
Dan ben je ineens met je dochter op stapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gewoon een 30 jaar jongere vrouw nemen.
Geen enkel probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |