Ik ben er strakjes maar ik ben om 5 uur weer weg. En morgen ben ik er pas in de avond.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef Morianti het volgende:
stil hier, allemaal hard aan het rangen? ;o
dafan weet jij al wanneer je er wel en niet bent van het weekend/vanavond?
ja behalve diequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gathering of bedoel je dat niet?
Neh ging film kijken dus trok de kabel eruitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:13 schreef DaeDaluz het volgende:
Error ftw dafan?
En yasha ik zie je nog wel staan daarzo
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:17 schreef Ryoga het volgende:
ik ben de enkeling die het maar via sevenhearts speelt omdat ik nooit op ruffrose kan komen
Sweetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat lekker met de questNog maar 3 bottles..
Heb net al 3 topazzen gekregen en ook een hoop denim dafan(had jij toch ook nodig)
ah mooi dus we kunnen met zn allen bij je komen slapen vanaf donderdag?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij doet het alweer..
* Yasha is vanaf nu tien dagen ouderloos![]()
Neen. Heb je niks meer aan op Luna. Max Triple Shot, Max Hawk/Eagle Shot. En Trap Shot 6.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:59 schreef IkWasHier het volgende:
Zal ik de summon hawk skill nemen als ik lvl 70 word?
mits musequote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef IkWasHier het volgende:
Valt er ook ergens buff te halen in forest of wisdom :S Zoniet, dan overleef ik het niet...
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef IkWasHier het volgende:
Ohik ben al begonnen met sparen van SP, heb al 274, op lvl 49.
EDIT: Dus triple shot ook maxen?
Kan alleen als je de All-in-one NPC hebt en dan heet ie Hayden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef Morianti het volgende:
upgraden aka refinen kan je zelf idd weet alleen ff niet hoe die npc in junon heet
Ik ken je nogquote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef DC het volgende:
Ik ben ook weer gaan spelen, ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar heel vroeger zat ik in vaffanculo met otzti (irose).
Ik ben nu een scout aan het maken, nick = atzt, lvl 65 inmiddels.
Toevallig meer mensen hier van rond dat lvl om te partyen?
jij speelt nu ruff?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef DC het volgende:
Ik ben ook weer gaan spelen, ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar heel vroeger zat ik in vaffanculo met otzti (irose).
Ik ben nu een scout aan het maken, nick = atzt, lvl 65 inmiddels.
Toevallig meer mensen hier van rond dat lvl om te partyen?
Ben vanavond wel ff op Malfunction.quote:Op maandag 14 mei 2007 06:26 schreef DC het volgende:
[..]
Ruff inderdaad ja, ik heb nog even seven hearts gespeeld maar daar ben ik weer mee gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |