Hij bedoelt dat het niet klopt. Het is een foto van napoleon, en napoleon was er niet in de 17 eeuw, wat als datum van het schilderij wordt opgegeven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat was volgens mij ook het idee. Het karakter van Dean Cain was vroeger dus Napoleon.. beetje vergezocht, maar dat zullen ze vast zo bedoeld hebben.
Precies!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Die brake-up van cloe en jimmy ging echt nergens over , had niet eens het idee dat die wat met elkaar hadden.
Dan zeg ik pok met je mee want ik kan me dus gewoon NIET herinneren dat ze elkaar al weer hadden gezienquote:Op zondag 4 november 2007 18:50 schreef bar_rel het volgende:
Dit was toch de eerste keer dat Chloe en Lana elkaar weer zagen of ben ik nou kippig?![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:56 schreef StArcheo het volgende:
Als vanaf de eerste aflevering van dit seizoen hebben we Clark en Lana niet zien zoenen volgens mij. Niet toen ze herrees uit de dood en ook niet in de nieuwe aflevering waarin hij wederom haar leven redt. Ik begin me nu ook wel af te vragen of er een reden hiervoor is, iets achter de schermen ofzo. Ik vind het in ieder geval niet realistisch, als je echt zo gek op elkaar bent.
Volgens mij is het gewoon iets van The CW... toch een brave familiezender die wil laten zien dat "intieme relaties" niet persé met seks hoeven uitgedrukt te wordenquote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef Purky het volgende:
Doordat er in dit topic gezegd is dat Lana & Clark niet zoenen en dat er wel iets moet zijn achter de schermen word ik het steeds meer mee eens. Elk seizoen is er wel lichamelijk contact, niet veel maar het is er wel. Maar dit seizoen?!? Jammer hoor, dat zou het tenminste een beetje echt maken.
Nog net nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het gewoon iets van The CW... toch een brave familiezender die wil laten zien dat "intieme relaties" niet persé met seks hoeven uitgedrukt te worden![]()
Ik vond die ene episode waarin Clark opeens ging trouwen en neuken (toch?) met dat krypton freak meisje ook wel behoorlijk on-Smallvilliaans![]()
Die heeft toch maar een contract voor 12 episodes ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:51 schreef Jivis het volgende:
Dit seizoen kan me nog niet echt boeien moet ik zeggen.
En waar is Kara
Oh.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die heeft toch maar een contract voor 12 episodes ofzo?
Ik mis die Kara totaal niet. Ze zit alleen maar achter dat Kristal aan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:51 schreef Jivis het volgende:
Dit seizoen kan me nog niet echt boeien moet ik zeggen.
En waar is Kara
Ze zijn natuurlijk wel gebonden aan de Superman mythogie. Ze hebben wel vrijheden, maar sommige zaken ga je niet zomaar aanpassen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:51 schreef Purky het volgende:
Ben het met je eens hoor.
Oké, de hoofdlijn is Clark maar dat Lara, Kara, Kal-El, Jor-El, Zor-El.. pff.. het wordt een beetje langdradig. Konden ze ook geen creatievere namen bedenken?
Omdat het een TV-serie is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:38 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik mis die Kara totaal niet. Ze zit alleen maar achter dat Kristal aan.
Waarom gaan relaties in Smallville nou nooit eens goed en leuk zoals het hoort?
Laatste paar eps van de serie zal hij dat wel doen. De vraag is alleen hoe lang de serie nog door gaat.quote:Op zondag 18 november 2007 16:13 schreef Breuls het volgende:
Clark zal waarschijnlijk nooit vliegen, op de bekende uitzonderingen na, natuurlijk. Vliegen zal in principe nooit in zijn standaardpakket zitten, omdat dat een van de afspraken was bij het opzetten van de serie.
LOL.. Die kans is vrij groot aangezien ze al een flink aantal seizoenen hebben gehad. Dus ook zonder verhaallijnen te weten zou je die gok kunnen maken. Ze zitten al niet eens meer op school, dus erg lang zal het niet meer gaan duren. Ook Clark zal een keer geld moeten gaan verdienen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Breuls het volgende:
Ik heb een sterk gevoel dat ze naar het einde toewerken. Zou me dus niks verbazen als dit het laatste of een-na-laatste seizoen is.
Of ze gaan vrolijk door met de echte Superman-verhalen!quote:Op zaterdag 24 november 2007 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Die kans is vrij groot aangezien ze al een flink aantal seizoenen hebben gehad. Dus ook zonder verhaallijnen te weten zou je die gok kunnen maken. Ze zitten al niet eens meer op school, dus erg lang zal het niet meer gaan duren. Ook Clark zal een keer geld moeten gaan verdienen.
Seizoen 8 wordt Smallville's zwanenzang, zo heb ik mij geloof ik laten influisteren in deze topicreeksquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Breuls het volgende:
Ik heb een sterk gevoel dat ze naar het einde toewerken. Zou me dus niks verbazen als dit het laatste of een-na-laatste seizoen is.
Ergens in januari . Volgens mij nog niet zeker welke datum, maar in ieder geval in januari.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef Witchfynder het volgende:
Jaaa was weer echt goed.. Volgende keer moet geweldig worden. Komt hij voor kerst nog? Of pas een maand verder ofzo?
.
31 januariquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef bar_rel het volgende:
Ergens in januari . Volgens mij nog niet zeker welke datum, maar in ieder geval in januari.
Aan het eind van de de vorige aflevering was Jor El boos dat Clark tegen hem in was gegaan en het blauwe kristal had geactiveerd (wat de problemen met Zor El veroorzaakte). "This will not be without consequences" zei hij tegen Clark, waarna the Fortress of Solitude begon te rommelen... Clark is dus opgesloten door Jor El... ik weet alleen niet of Jor El om een of andere reden ook Bizarro heeft teruggehaald. Zou wel raar zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:01 schreef Purky het volgende:
Vanaf het begin gedraagde Clark zich al anders. Inderdaad een leuke twist! Vraag me af hoe het kan dat Clark vast zit.. Heb het idee dat ik wat gemist heb ofzo
Idd volgens bizzaro logica is het toch altijd andersom dag? (spongebob!!!)quote:Op zondag 16 december 2007 23:18 schreef Knipoogje het volgende:
Is Bizarro dan niet helemaal evil meer? Hij redde Chloe toch van die bom?
Nu je het zegt!quote:Op maandag 17 december 2007 18:00 schreef Exterior het volgende:
De trap opvliegen om Chloe te redden hintte toch wel naar dat er iets aan de hand was met Clark
Amen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die dit kloon-verhaal niet zo geweldig vindt. Zo super vond ik de aflevering ook niet eigenlijk. Behalve het stukje dat Clark Chloe redde, viel er niet echt heel veel te beleven. Ik heb ze wel veel spannender gezien.
The girl can singquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:35 schreef Ogala het volgende:
Chloe heeft een eigen blog/vlog:![]()
http://youtube.com/watch?v=7j5hSxb0YAI
[ afbeelding ]
Siren;quote:Op zondag 10 februari 2008 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is er nou gebeurd in de laatste aflevering? Of heb ik het nu al 3 maanden niet gezien....
Ja dat is denk ik de vorige aflevering. Persona...waarin Milton Fine ook terug kwam he ?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:52 schreef -Menn0- het volgende:
Laatste die ik zag zag je dat Clark bizarro was
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:19 schreef unaco het volgende:
Tja, af je leert luisteren naar wat er gezegd word in de series he"blabla find it hard to believe the shooter would leave Lex in a ditch blabla" of iets in die geest. Geen zin om nog een keer te kijken, anyways, Lex is dus gewoon gedumpt, gevonden en vervolgens door lionel opgepikt.
Graag gedaan
Ja ...quote:Op zondag 2 maart 2008 14:17 schreef Purky het volgende:
Oeh zeker veelbelovend!!
En zien wij daar Pete in die promo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door wolfrolf op 03-03-2008 23:05:45 ]lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toe?
Hij is/was een enorm veelzijdig, interessant en veel toevoegend karakter in Smallville die de mythologie van de serie zo enorm vet maakt!!! Ik ben helemaal uitzinnig dat hij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maakt
[/sarcasme].
[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 03-03-2008 23:03:57 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Stel je even voor dat ik mij keihard voor mijn kop beuk. 1000x excuses.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:51 schreef Sc0tTy het volgende:
aaaaarg gvd
kunnen mensen aub promo zooi verbergen:@ kwou dat helemaal niet weten
quote:THE CW ANNOUNCES EARLY PICKUPS OF SERIES
"Gossip Girl," "One Tree Hill," "Smallville," "Supernatural," "Everybody Hates Chris" And "America's Next Top Model" To Return Next Season
March 03, 2008 (Burbank, California) - The CW announced early pickups of six series today, including the network's signature reality hit, AMERICA'S NEXT TOP MODEL, four dramas and one comedy. All six series will return for the fall season.
The network's most popular series, AMERICA'S NEXT TOP MODEL will return with mega-star Tyra Banks for cycles 11 and 12. Returning dramas include the buzz-worthy freshman hit GOSSIP GIRL and ONE TREE HILL, returning for a sixth season. These three series are the top-ranked shows on television with a concentration of women 18-34 viewers.
Also renewed were the long-running Thursday night team of SMALLVILLE, which will begin its eighth season, and SUPERNATURAL, which will begin its fourth season. In addition, the critically acclaimed comedy EVERYBODY HATES CHRIS will return for season four.
quote:En nog een leuke spoiler voor afl 7.16.....je bent gewaarschuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef bar_rel het volgende:
[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Forum Opties Forumhop: Hop naar: