quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
deze wedstrijden zitten zeker ook achter betaal tv?
ja dat lijkt mij ook, dat waren leuke kijkcijfers geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Hadden zo een paar miljoen kijkers getrokken.
Nou mannetje als je zo een shirtje wilt hebben wil ik hem wel voorschieten hoorquote:
Bij Stam op zn hoofd lijkt me ook een leukequote:
denk dat Olaf hem ook wel past!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bij Stam op zn hoofd lijkt me ook een leuke
Wie ben jij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou mannetje als je zo een shirtje wilt hebben wil ik hem wel voorschieten hoor![]()
Zit achter de decoder van Tele2, belachelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:10 schreef The_Masterer het volgende:
Welke zender zend het uit dan? Kan er niets van vinden.
Kijk anders in dit topic even: Betaal livestreams #2: Planet een succes - Tien een fiasco?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:10 schreef The_Masterer het volgende:
Welke zender zend het uit dan? Kan er niets van vinden.
even tegen Jaap zeggen dat ie een tikje uitdeelt aan Alvesquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef Black-Death het volgende:
Ben alleen bang voor Alves, maar heel Ajax moet er meer kunnen scoren dan Alves dus dan komt het wel goed
Ik denk wel dat Stam en Vermealen die gast kunnen pakken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef Black-Death het volgende:
Ben alleen bang voor Alves, maar heel Ajax moet er meer kunnen scoren dan Alves dus dan komt het wel goed
No offence. Ik stuur je wel even een PM.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Denk ik eens aardig te zijn![]()
Maar ik ben er ook rond 7u ff een shirtje halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |