30.000 man ongeveer en 410 was vrijwel leeg, ja er kwamen dagjesmensen, die jongens houden zich écht wel aan hun woordquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijk even na hoe druk het in de ArenA was tegen Feyenoord, zegt genoeg.
Het antwoord is ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook een vage actie, ben benieuwd of zij vorig seizoen ook hebben geprotesteerd.
Dat bedoelde ik dus te zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
30.000 man ongeveer en 410 was vrijwel leeg, ja er kwamen dagjesmensen, die jongens houden zich écht wel aan hun woord
Net stond er wat andersquote:
Ik zet jou woorden kracht bijquote:
Gun ik die jongen welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net stond er wat anders, maar goed, wel goede actie dan. Wat iedereen van de play-offs denkt is wel duidelijk.
Net in De Wedstrijden trouwens dat Lindenbergh voor drie jaar kan tekenen bij Feyenoord.
quote:
Martin van Geel is echt een fijne verkoper.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef denthemen het volgende:
Tien zegt net dat Lindenbergh voor 3 seizoenen kan tekenen bij Feyenoord
Hij kan toch van te voren ook niet weten dat ze klote spelen of wel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef versteegrob het volgende:
Ten Cate kan echt niet wisselen, waarom wacht die altijd zo lang? Waarom beginnen met De Mul en Babel? Onbegrijpelijk!
huh? dat was een vrij volle bak en 410 vol met dagjesmensen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
30.000 man ongeveer en 410 was vrijwel leeg, ja er kwamen dagjesmensen, die jongens houden zich écht wel aan hun woord
quote:Ajax en Gabri hebben het contract van de Catalaanse middenvelder opengebroken en verlengd met een periode van twee jaar. Het contract van Gabriel García De la Torre is verlengd van 1 juli 2009 naar 1 juli 2011.
quote:De steun van de supporters, technische staf en directie hebben me doen besluiten hier langer te blijven.’’
Gabriquote:Ik ben er nog steeds ontzettend trots op dat ik het shirt van Ajax mag dragen en wil iedereen bedanken voor de steun.’
Roflcoptor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef denthemen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)play-offs.html?p=5,2
Dat laatste is ietwat optismitisch, maar ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in zondag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef PLAE@ het volgende:
Snap het gejank niet overigens over het verlies vanavond, dat kan je haast incalculeren....en we mogen blij zijn dat het geen 3-0 was ofzo. Thuis maak je dit wel goed.
Verliezen, prima. Maar de manier waarop is gewoon te triest voor woorden. Geen inzet, geen duel gewonnen en een tactiek met alle spelers die 2 uur hebben gespeeld en/of half geblesseerd zijn. Dan vraag je gewoon om een verlies, van tevoren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef PLAE@ het volgende:
Snap het gejank niet overigens over het verlies vanavond, dat kan je haast incalculeren....en we mogen blij zijn dat het geen 3-0 was ofzo. Thuis maak je dit wel goed.
Nee, want dan had je de beker niet gewonnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:06 schreef Damzkieee het volgende:
Iedereen denkt dat het zondag wel goed komt, maar als je zó speelt betwijfel ik het hoor.
Ze hadden zich beter zondag wat in kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |