Dan zou ik nog maar een keer goed kijken, met het plaatje uitvergroot in een of ander plaatjesprogramma.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op de scheenberschermer![]()
Hij trapt hem gewoon vol op zijn wreef. Pranjic mag blij zijn dat hij zijn voet nog optijd weg kon trekken.
Jank niet. Het was donkerrood. Boeiend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar een keer goed kijken, met het plaatje uitvergroot in een of ander plaatjesprogramma.
Ajax speelt toch ook wel eens Europees? Dat is toch de keerzijde van het succes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het verschil is dat in andere sporten de tegenstander (meestal) OOK zoveel speelt.
Als Heerenveen zondag ook gespeeld had het natuurlijk niks uitgemaakt.
Bij Europees voetbal moet je er niet over klagen, maar als het voorkomen had kunnen worden, wat in dit geval gewoon kan (zie vorig seizoen), dan is het gewoon een onbegrijpelijke beslissing om dat dit seizoen om te draaien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd? Als Heerenveen de CL haalt en ze spelen tegen Ajax op een zaterdag volgend seizoen, en ze hebben die woensdag CL gespeeld dan mogen hun toch ook niet klagen dat Ajax wel een week rust heeft gehad?
De bekerfinale halen is mooi, maar ja. Met die playoffs speel je dan nog wel wedstrijdje extra. So be it.
Als jij dit rood vindt, dan denk ik dat je maar eens een andere sport moet zoeken. Iets waar je geen contact hebt met tegenspelers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Jank niet. Het was donkerrood. Boeiend.
Ja, maar moeten ze dan de bekerfinale een week na de playoffs doen? En zo de teams die daar niet in spelen maar benadelen vanwege minder ritme?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Europees voetbal moet je er niet over klagen, maar als het voorkomen had kunnen worden, wat in dit geval gewoon kan (zie vorig seizoen), dan is het gewoon een onbegrijpelijke beslissing om dat dit seizoen om te draaien.
Gast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij dit rood vindt, dan denk ik dat je maar eens een andere sport moet zoeken. Iets waar je geen contact hebt met tegenspelers.
Als je hem in slow-motion afspeelt dan zie je gewoon dat zijn voet naar achter slaat. Hij raakt gewoon de voet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar een keer goed kijken, met het plaatje uitvergroot in een of ander plaatjesprogramma.
Of de playoffs een paar dagen uitstellen? Dat het moet veranderen staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef Zwansen het volgende:
Ja, maar moeten ze dan de bekerfinale een week na de playoffs doen? En zo de teams die daar niet in spelen maar benadelen vanwege minder ritme?
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, telt een uitdoelpunt nu wel dubbel?
Neemt niet weg dat twi zich niet hoeft te schamen na mijn verlichtende bijdrage zijn mening eventueel te herzien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef RayMania het volgende:
Geraakt of niet, boeiend. Gebeurd is gebeurd, de scheids heeft het niet gezien, dus achteraf praten is dan wel erg makkelijk.
en zo is het, zo kunnen we over iedereen wel een discussie houdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef RayMania het volgende:
Geraakt of niet, boeiend. Gebeurd is gebeurd, de scheids heeft het niet gezien, dus achteraf praten is dan wel erg makkelijk.
Nou, hij komt wel erg onbesuisd in. Maar goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef twi het volgende:
Dat doe ik niet, want het is complete onzin. Hij is te laat, maar het is geen gevaarlijke tackle en exact de reden waarom men scheenbeschermers draagt.
Ook een vage actie, ben benieuwd of zij vorig seizoen ook hebben geprotesteerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef denthemen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)play-offs.html?p=5,2
een groep van 100 supportersquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef denthemen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)play-offs.html?p=5,2
Kijk even na hoe druk het in de ArenA was tegen Feyenoord, zegt genoeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook een vage actie, ben benieuwd of zij vorig seizoen ook hebben geprotesteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |