quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef Remco_h het volgende:
journalist?
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm ... was hij op enigerlei wijze betrokken bij Watergate?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef pyl het volgende:
Speelt die bekende acteur Al Bundy?
Ik niet (ik zit niet zo ruim in mijn Amerikaanse politiemannen die in 1972 hun boeien, pistolen en penningen aan de wilgen hingenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:13 schreef Berkery het volgende:
Als ik zeg dat hij politieagent is geweest, raden jullie het dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Jimmy Hoffa al geraden?
Geen van beide.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wijsgeer of geestelijke?
Het begin en het einde zijn goed. Nu nog even aan het middenstuk werken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat geval zeg ik Herodes.
Nee, geen dichter. Hij is niet aan het dichten hè, op dat tweede plaatje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Homerus?
Omdat zij graag het eiland bezoekt waar meneer werd geboren - en waar men hem nog steeds eert.quote:Hoezo kent pos 'm?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hippocrates?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef fotoloog het volgende:
Hippocrates
Ik kan het ook niet helpen, Scrut.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
dat je dat (nog) weet
Dus mevrouw pyl krijgt geen botox-behandeling bij Connie voor Moederdag?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:17 schreef pyl het volgende:
Nou ja, alles beter dan botox, zeg ik dan toch maar.
Hey wat goed gezien zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef fotoloog het volgende:
Judith Light
Hmmmmmm .... toch niet. Ik herken 'm wel - ergens - maar kan 'm nog niet thuisbrengen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:25 schreef fotoloog het volgende:
... eitje voor pyl, denk ik zo...
quote:
Zomaarquote:
Zal ik een treinmeneer plaatsen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zomaar
Ben zo weer weg hoor, ik weet hier heul niks van
geheelonthouder ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef pyl het volgende:
Ik kan het ook niet helpen, Scrut.
Dat heb je al 's gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
een goed geheugen is niet altijd een zegening, vind ik
Maar ik kijk het meest uit naar volgende week vrijdag. Dan ga ik naar Beyoncéquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ik kijk het meest uit naar a.s. vrijdag. Dan gaan we naar Tom McRaein Paradiso
![]()
quote:
Heeft ze op deze foto inderdaad veel van weg, maar nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:08 schreef Misstique het volgende:
Sophie Marceau?
Die moet over hele verrassende inzichten beschikken, heb ik gehoord. Waar gaan zijn lezing over?quote:
Over de liefde, uiteraard. En vrouwenemancipatie, niet te vergeten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef Gellius het volgende:
Die moet over hele verrassende inzichten beschikken, heb ik gehoord. Waar gaan zijn lezing over?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef Gellius het volgende:
Die juffrouw heet Liv Tyler, overigens.
Hmz. Niet zulke héél boeiende thema's, dus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Over de liefde, uiteraard. En vrouwenemancipatie, niet te vergeten.
Jij had ook kaartjes moeten hebben voor haar concert!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef pyl het volgende:
Een groot en belangijk denker en causeur zal die Beyoncé nooit worden, nee. Maar het is wel een knapperdje hoor! En dat maakt veel goed. Ik weet dat, omdat de kleine pyltjes posters van haar op hun kamers hebben. Mijn oog valt daar wel eens op.
Daar dacht ik ook aan, maar die ziet er toch anders uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:52 schreef Tokay het volgende:
Is het Vanessa Mae?
Pffffff.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:53 schreef pyl het volgende:
Vanessa Mae? Wie is dat?
Nee, ze doet het ook niet met een viool.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Doet ze het met een viool?
Die ziet er anders uit. Heb haar een keer gezien in Macau.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:52 schreef Tokay het volgende:
Is het Vanessa Mae?
Die lippen zijn wel gemaakt om op een soort fluit te spelen. Denk ik dan in de goede richting?quote:
Jij denkt maar rustig in die richting door hoor, UIO. Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Die lippen zijn wel gemaakt om op een soort fluit te spelen. Denk ik dan in de goede richting?
Ik denk graag door over dat soort zaken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef pyl het volgende:
Jij denkt maar rustig in die richting door hoor, UIO. Mijn zegen heb je.
Maar mejuffrouw haar claim to fame ligt elders.
Rolstoeltennis?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef pyl het volgende:
Nee, ook niet de harp. Ze speelt wel zittend, dat wil ik nog wel prijsgeven.
Hihi.quote:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw is schaakster.
quote:At the heart of the story is Arianne Caoili, Women's International Master playing on board three of the Australian team, rated 2169 on the FIDE list.
At the Bermuda party, which she attended at the arm of German GM Arkadij Naiditsch, Arianne at some stage started to dance with Levon Aronian, the world's number three player and top board of the Armenian team. The dance, she told us later, was neither close nor sexy, and Aronian an old friend whom she has known since she was eight or ten. "There is no romantic link between us," she said.
The dance with Aronian, however, incurred the wrath of – well not GM Naiditsch, but Daniel Gormally, a 30-year-old grandmaster, Elo 2554, who plays on board four for England. Danny knew Arianne only casually ("there is no romatic link," she told us once again), but the sight of the superstar dancing with his beautiful acquaintance resulted in a surge of jealousy in the Brit. He lunged at Aronian and sent the surprised GM sprawling on the dance floor.
Gormally's action was fairly harmless, but he had violated one of the basic laws of nature and evolution, which says: never attack an Armenian. Immediately a random countryman of Aronian, whom we shall call GM X (and who happens to be a reserve player on the US team, rated 2575), rushed forward with murder in his eyes. Figuratively speaking, we believe.
Fortuitously, at this point another grandmaster, a muscle-bound man of superhuman strength, American Yasser Seirawan, intervened energetically in order to prevent the situation from escalating any further. He pinned Gormally to the wall with one hand, while fending off GM X with the other. There was an emergency exit close by, and GM Y quickly popped Gormally out into the fresh air, while making sure that the vengeance-seeking GM X remained in the party room. During the scuffle the wife of Dutch GM Jan Timman took a light grazing blow to the chin – nothing serious, but it left her in tears and in need of comforting. This act of kindness, too, was absolved by GM Yasser Seirawan. In case you are wondering: no phone booth, cape or Clark Kent glasses were involved.
Joh!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef dartfanaat het volgende:
Tony Blair
Goed, he.quote:
Nee, ze heet Cherie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is de man van Cherry (schrijf je het zo?).
Hmm, niet cherie dus.quote:
Nee, dit is niet Cherie.quote:
Geweldig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef dartfanaat het volgende:
Goed, he.
Mèèèèèh.quote:
Britse politica? Of toch een actrice? Julianne Moore, of zo?quote:
I do say, yes, British, for sure. By Jove.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Brits?
Nee, nee, een zakenvrouw, naar verluidt. Public relations en zo. Charity.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef Tokay het volgende:
Britse politica? Of toch een actrice? Julianne Moore, of zo?
Ze heeft wel iets vanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef Tokay het volgende:
Britse politica? Of toch een actrice? Julianne Moore, of zo?
Iets wel. Maar meer met iemand anders.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:34 schreef Tokay het volgende:
Heeft ze iets met Tony Blair te maken?
Vaag gedoe weer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:34 schreef pyl het volgende:
Iets wel. Maar meer met iemand anders.
Uiteraardquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geweldig!Zonder gebruik van Google, mag ik toch hopen?
![]()
Okay. Tot over twee maanden, dan!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef pyl het volgende:
Zucht ....
Dit is zo iemand die nu door vrijwel niemand wordt herkend, maar over een maandje of twee door vrijwel iedereen. Zelfs door dart zonder Google, zou ik bijna zeggen.
Woeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef dartfanaat het volgende:
Maar dan is het de vrouw van Gordon Brown, huidig Minister van Financien
Je gaf het ook wel aan op een presenteerblaadje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Woeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!![]()
Sarah Macaulay, the next prime ministers wife.
Een fijn staaltje logisch redeneren, dart!![]()
Whehe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:57 schreef pyl het volgende:
Is het de vrouw van de volgende Britse minister van Financiën?
Naar de kapper geweest, pyl?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef pyl het volgende:
Of nee, wacht, het is de vrouw van Sarkozy. Die met de buitenechtelijke affaire.![]()
Whehehe, hij is wel Aziatisch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef pyl het volgende:
Gokje op Djengis Khan, de eerste wereldkampioen squash.
Ja die ja. Op wiens werk vele management-theorie varianten zijn bedacht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm .... is het die voor-christelijke Chinese oorlogstheoreticus op wiens naam ik niet kan komen?![]()
Nee, die dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef Z het volgende:
Wat verwarrend zo.
Jeuj!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef Berkery het volgende:
Yep. The Carpenter. Richard.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef Berkery het volgende:
Marnix van St. Aldegonde?
quote:
quote:
Goed genoeg. Sun Tzu, The Art Of War.quote:
Clip met Shakira? Heb je een link?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef Z het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik met haar aan moet na die clip met Shakira. Ze doet me te serieus.
Ik vind dat niet zo'n leuk nummer. Komt misschien ook wel door Shakira, die ik niet zo goed kan hebben. Haar stem klinkt zo blaterig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef Z het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik met haar aan moet na die clip met Shakira. Ze doet me te serieus.
Tokay is verliefd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Tokay het volgende:
Beyoncé is best wel serieus, ja. Hardwerkend en serieus, en godvruchtig.
Maar los van dat alles vind ik haar een superatieste! Een geweldige zangeres, een heel goede danseres, en een prachtige vrouw.![]()
Jay-Z.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tokay is verliefd.
Maar Beyoncé heeft toch al een man?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:53 schreef Z het volgende:
Henk de zeiler?
Het is Henk de Velde, Bim.quote:
Bimmel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:04 schreef Bimmel het volgende:
Ricki Lee Jones
O, getver.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef pyl het volgende:
Maar Took, je kent Tom Waits toch wel?
* pyl krabt zich eens achter de oren ....
Nou, Ricki dus ook....quote:
Frenologisch gezien maakt deze meneer zoetsappige muziek, maar zijn naamquote:
Frenologisch gezien zit je er hartstikke naast, Bim!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef Bimmel het volgende:
Frenologisch gezien maakt deze meneer zoetsappige muziek, maar zijn naam
Nee joh, gekkie.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:22 schreef Bimmel het volgende:
Meneer is wellicht van Green Wing?
Is dit de "zoon" van Hyacinth???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nope.
Ik ga je een hint geven: ".... The lady of the house speaking.... "
Hè hè!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:38 schreef Bimmel het volgende:
Oh nee, dit is "the vicar"
Hmmmmmnee, niet Jennifer Grey. Maar ik reken het toch goed, want je hebt de juiste persoon voor ogen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef wyccie het volgende:
Die ene uit the L-word, die vroeger in een musical speelde.
Jennifer Grey of zo?
quote:
Waaraan kun je dat zien?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
Tokay het lijkt me een mooie vrouw. Helaas kun je zien dat ze haar neus heeft laten verbouwen.
Zo'n wipje aan het eind van haar neusquote:
Ik ken hem maar weet niet waarvanquote:
Oh, Viennaaaaaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:18 schreef Modus het volgende:
Midge Ure.
Kan die drankneus mijn suggestie inmiddels bevestigen ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef Berkery het volgende:
UIO heeft iets teveel borrels van kantoor gekregen, een tdp dan maar:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef sooty het volgende:
[..]
Kan die drankneus mijn suggestie inmiddels bevestigen ?
Ik denk dat je zelf een beetje beneveld was (of bent) Sooty, want een aantal posts terug kun je lezen dat pyl het goede antwoord al had gegeven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef sooty het volgende:
BErry HAlle, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:42 schreef Z het volgende:
Kriebelt dat niet enorm zo'n BH? Het is Halle overigens.
Misschien gebruikt ze Hollywoodtape?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:15 schreef Z het volgende:
Maar iets moet haar borsten toch zo de hoogte in duwen?
Alice in wonderbra ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:15 schreef Z het volgende:
Maar iets moet haar borsten toch zo de hoogte in duwen?
Ik deel die nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:27 schreef Tokay het volgende:
Ik ga even op zoek naar de volledige foto. Ik ben nieuwsgierig.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef Z het volgende:
Dan post je zo'n decolleté en dan begin je over haar oren ...![]()
Wat Tokay zei. En ik drink geen alcoholhoudende dranken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef sooty het volgende:
Hillary Duff??? Waar zie je me voor aan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:21 schreef Tokay het volgende:
Werkelijk geen idee, UIO. Je ziet haar oren niet eens!
Hilary Duff?
Ik heb het even nagezocht. Er zit Pools en Deens bloed in, maar ze is geboren in de VS wat haar automatisch tot Amerikaanse maakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:44 schreef Tokay het volgende:
Nederlandse dame?
Die heeft nauwelijks cleavage. Lijkt me idd mevrouw Johanssonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:33 schreef dartfanaat het volgende:
Mieke de Boer???
Correctomundo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:13 schreef Modus het volgende:
Scarlett Johansson.
Van 't Googlen ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Tokay het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Halle Berry doof is aan één oor?
quote:
Was dat niet gewoon in de periode dat ze ook in de running was voor de hoofdrol in 'What's love got to do with it' ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:49 schreef Tokay het volgende:
![]()
![]()
Nee, een ex-vriendje met losse handjes vond het nodig haar een mep op haar oor te geven.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Tokay het volgende:
Teri Hatcher, toen ze Lois Lane speelde in Superman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |