Door jou heb ik ook even langsgezapt: zie ik daar een middelmatige dwerg push the button zingen. Laat maar zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
die percussie van die Bulgaren is best tof
verder is het kut..
ja ik heb uit pure verveling het songfestival aan....tot 21.30: prison break!!
You're (always) the best!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Mocht je nog een huillach willen, even googelen op huillach. De eerste link die je krijgt: Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
ja inmiddels is Israel bezig....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Door jou heb ik ook even langsgezapt: zie ik daar een middelmatige dwerg push the button zingen. Laat maar zitten.
In die post is de huillach zó op zijn plaatsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You're (always) the best! [afbeelding]
JA JE BENT DE ENIGE!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ben ik dan echt de enige die echt, écht, ECHT een hekel heeft aan de huillach,
in welke vorm dan ook?!?
Bupa's erfenis, wat doe je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ben ik dan echt de enige die echt, écht, ECHT een hekel heeft aan de huillach,
in welke vorm dan ook?!?
ik lucht m'n hartquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Bupa's erfenis, wat doe je?
Is dat een belediging?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In die post is de huillach zó op zijn plaats![]()
Ik ben de enige die kijktquote:
Whehe, dat is iets voor mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die een hoestbui krijgen tijdens de meditatie
Ja, maar als je daar een hoestbui krijgt, is niet ineens je concentratie hopeloos gonequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, dat is iets voor mij
Tijdens de opnames van Dit Was Het Nieuws heb ik een keer 3 keer een hoestbui gekregen tijdens 1 aflevering [afbeelding]
Ja, maar aan het adres van MissBliss. Omdat het zo'n suffe opmerking was, met dat (always) erbij tussen haakjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is dat een belediging? [afbeelding]
Ik dacht dat het een compliment was vanwege mn excellente smileykeuze en snedige woordgrapje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar aan het adres van MissBliss. Omdat het zo'n suffe opmerking was, met dat (always) erbij tussen haakjes![]()
Nee, maar je zit wel een beetjequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar een hoestbui krijgt, is niet ineens je concentratie hopeloos gone.
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja jij hebt 't allemaal goed voor elkaar, en ik niet.... mag ik de scheermesjes!?!?
Dizer!quote:
quote:
Er is een prima peuksmiley beschikbaar in Zhenarvorm!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:13 schreef Re het volgende:
ik wil een peuksmiley en niet die met die suffe sigaar
Svens beloftes zijn als zeepbellen; fascinerend zolang ze in de lucht hangen, maar vroeger of later spatten ze uit elkaar en blijkt er niets van over te blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:27 schreef LeBeau het volgende:
Sven, zuig je volgende maand wel aan m'n virtuele piemel? Vorig jaar liet je het afweten.![]()
die is prima noch smileyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is een prima peuksmiley beschikbaar in Zhenarvorm!![]()
Je kwetst me!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:13 schreef Re het volgende:
ik wil een peuksmiley en niet die met die suffe sigaar
die dus maar beginnend met dequote:
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kwetst me!![]()
Maar wel op eloquente wijze![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef Re het volgende:
[..]
die dus maar beginnend met desmiley peuk aanstekend en dan [afbeelding] alhoewel die toch net iets te vrolijk is
Je snapt het niet he:quote:
Maar ik ben niet tof, creatief, lief, mega sexy en ultra gaaf, zoals jij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |