Ik heb ook geen lieveling onderbroek,maar ik wist zo snel niks te bedenkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef Armageddon het volgende:
Wat als je nou geen lievelingsonderbroek hebt? Heb je daar wel eens aan gedacht? Aan al die mensen zonder lievelingsonderbroek. Labiel tuig dat je er rond loopt!
Maar ik heb geen lievelinsonderbroeken,ja boxers zitten wel lekker en die heb ik veel aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef tbs-johny het volgende:
PushyGurl, jij bent de TS hier
en gaat dus als eerst je lievelingsonderbroek posten.
Zo werkt dat.
waarom wil je dan een foto van die van iemand anders? Wat ga je daar mee doen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Maar ik heb geen lievelinsonderbroeken,ja boxers zitten wel lekker en die heb ik veel aan
Maar specifiek een lievelingsonderbroek heb ik niet
Niks, gewoon het spellentje spelen ...en dan mag die persoon weer zeggen wat een ander moet postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef bas-beest het volgende:
[..]
waarom wil je dan een foto van die van iemand anders? Wat ga je daar mee doen dan?
nou goed als je dat graag aan hebt,maar dan moet jij nu wel zeggen wat een ander moet posten .Anders klopt het nietquote:
WHEHEHEH EN DAN ZO VAN JA JE KUTquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Niks, gewoon het spellentje spelen ...en dan mag die persoon weer zeggen wat een ander moet posten
Ja je kan het op zen minst proberen,maar het is eigenlijk een spellentje op niveauquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WHEHEHEH EN DAN ZO VAN JA JE KUTHAHAHA LOLZ
Een foto van het ventieldopje van je linker auto-band.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou goed als je dat graag aan hebt,maar dan moet jij nu wel zeggen wat een ander moet posten .Anders klopt het niet
JE LINKERAUTOBAND WTF ALSOF JE EEN LINKERAUTOBAND HEBT :Squote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Een foto van het ventieldopje van je linker auto-band.....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Een foto van het ventieldopje van je linker auto-band.....
VOOR OF ACHTERquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JE LINKERAUTOBAND WTF ALSOF JE EEN LINKERAUTOBAND HEBT :S
MAAR GOED DAT HOU JE TOCH. LOLZquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WHEHEHEH EN DAN ZO VAN JA JE KUTHAHAHA LOLZ
Hier in brabant zouden we je een kankerhomow noemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef sanni het volgende:Tis duidelijk. Dit topic gaat nergens meer over dus... [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |