Elke keer als je me ziet, heb ik speciaal jou kledingadvies opgevolgdquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het shirtje droeg ik gister ook. Met die vogel met kersjes achterop. En dat vest had ik aangetrokken omdat het koud was op m'n kamer, en ben zo, hup, naar de UB gegaan.
Trouwens, jij zat altijd zo te zeuren, maar elke keer als ik je zie ben je verdomd netjes gekleed![]()
Nee Alex, het gaat niet om het uiterlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
chekt Foboleeftijd kan nog net, geen foto en niet reageren
Ligt aan jou, ik heb maok ondertussen ook gequote. En als je dat niet wilt moet je gewoon minder reageerbaarder dingen posten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ligt het aan mij, of quote je echt alleen maar mijn posts?
Jij hebt nog nooit in een Visa (mee)geredenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moeten de wissels wel goed staan![]()
Het gaat niet ALLEEN om het uiterlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Alex, het gaat niet om het uiterlijk.
Klopt, maar toen ik haar quotte had ik dat nog niet gelezen, want ik begon aan het begin met bijlezen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot ik het zei alleen maar mij hoor.![]()
True, true. Je hebt gelijk, natuurlijk is uiterlijk wel belangrijk... tot op minstens een zekere hoogte.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het gaat niet ALLEEN om het uiterlijkEchte schoonheid zit van binnen, maar straal je uit
Ach, jij weet hoe ik naar vrouwen kijk, en dat ik onvolkomenheden gewoon NIET zie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
True, true. Je hebt gelijk, natuurlijk is uiterlijk wel belangrijk... tot op minstens een zekere hoogte.
Zeg je nu eigenlijk dat een complimentje van jou niets voorstelt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, jij weet hoe ik naar vrouwen kijk, en dat ik onvolkomenheden gewoon NIET zie.
Nou, als ik een vrouw langer bestudeer zie ik het wel natuurlijk, dus complimentjes naar jou toe kloppen gewoon!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat een complimentje van jou niets voorstelt?
Imperfecties maken iemand juist vaak heel mooi en leuk om naar te kijken
Je kijkt naar het totaalplaatje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, als ik een vrouw langer bestudeer zie ik het wel natuurlijk, dus complimentjes naar jou toe kloppen gewoon!
Maar ik bedoel bijvorbeeld dat ik aan mn ex niet zag dat ze wat onderdelen mistte toen ik haar voorhet eerst ontmoette
Dat viel afgelopen maandag toch nog wel mee?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, DaD drinkt een kopje thee. Halve suikerpot over bureau.
Juist!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je kijkt naar het totaalplaatje.
Ik ben een beetje onhandig hè?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat viel afgelopen maandag toch nog wel mee?
Die indruk heb je afgelopen maandag in ieder geval niet gewektquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben een beetje onhandig hè?.
Wie wil je daarvoor dan nomineren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:42 schreef Grulez het volgende:
Awards.. hum mss degene voor meest kansloze student.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor dan nomineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |