Verder dan deze informatie kom ik niet @ http://wiki.guildwars.com/wiki/Disenchantment_Coursequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Moet je anders effe checken op Wiki welke spell je voor welke enchantment moet doen.
ik heb ook ooit eens zo'n quest gedaan, maar dat is tering lang geleden.
Ik zou het zo ook allemaal effe niet weten. Het artikel is iig niet volledig. het moet niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Verder dan deze informatie kom ik niet @ http://wiki.guildwars.com/wiki/Disenchantment_Course
Weet niet welke skilis het beste werken..
Heb met verschillende skill combinaties een half uur op die gast staan in zappen. Maar hij trekt zijn energie/leven level heel snel weer omhoog. Moet op een of andere manier zijn health spell wegzappen en hem dan nog meer enchantments weg slaan..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zou het zo ook allemaal effe niet weten. Het artikel is iig niet volledig. het moet niet zo moeilijk zijn toch?
Hehehe, ik kan me herinneren dat het lang duurde, maar het is bijna een jaar geleden volgens mij dat ik dat heb gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb met verschillende skill combinaties een half uur op die gast staan in zappen. Maar hij trekt zijn energie/leven level heel snel weer omhoog. Moet op een of andere manier zijn health spell wegzappen en hem dan nog meer enchantments weg slaan..maar na een halfuur vruchteloos toezien ben ik maar even gestopt..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:40 schreef DarkY.NL het volgende:
vanavond en morgen maar es verder gaan met de skill hunter titel voor Cantha. Zit nu rond 70 skills, dus nog 50 te gaan
Niet een nieuwe. Wel survivor. Is nu lvl 9 ofzo..quote:
En dan nog ff vanquishen en je bent alweer bijna de volgende!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:35 schreef DarkY.NL het volgende:
moet nu nog elona skill hunter en de 3hm modes :> dan heb ik volgende
Inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb toen de tijd alle 3 delen gekocht, dat is al weer 3 maanden geleden. Ik speel het helemaal niet meer..
zonde van mijn geld dus
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. [afbeelding]
[afbeelding] Dan past het stukje tekst onder je naam goed
[..]
![]()
[afbeelding] OMG!
Net andersom dusquote:Op maandag 14 mei 2007 08:18 schreef DarkY.NL het volgende:
in het gebied Cursed Lands, waar tussen de 73 en +- 80 mobs zitten krijg ik volgens mij 275 gold en 350 exp (of net andersom) als ik het vanquish.
/meldt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef DarkY.NL het volgende:
nou vanavond maar weer verder met de warior, HM mode of FoW/Uw.
Iemand anders ook nog zin in HM of Fow/Uw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |