Oké dankje, niet doen dus.. Ga dat vuile Talpa niet nog meer spekken, naast mijn verslaving aan de livestreamsquote:
... jaaaa eeecht... (en je weet hoe amanda dat zegt)...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
B: Huub komt overal mee weg, omdat hij hier woont.![]()
Nee, want ik vermoed dat iedereen, man of vrouw, die malloot wel wil verzuipen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik zou best wel even met Brainless lang het strand willen lopen...en dan even kopje onder en min of 5 met een hand! ...nu weet je wel wat ik ben denk ik hoop ik!![]()
Je vergeet de 'he'quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... jaaaa eeecht... (en je weet hoe amanda dat zegt)...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOI cursusje Nederlands misschien iets voor je? Ik heb nog geen enkele keer een normale post van jou hier gelezen.
Begint erg vervelend te worden.![]()
Je was me net te snel af met dyslectie/dyslexie verbeterenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.
Dan kan het dus zijn dat delen van een woord over elkaar schuiven, en dat soort fouten ontstaan.
dat meen je niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch een geintje van Suikeroom?
Loco is nog vrouwelijker dan Eric???quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Eric veel meer de persoon om mee te gaan, maar goed Tien heeft weer eens besloten om Brian te verwennen, zonder enige inspraak van de andere miljonairs, dus een stemming!!
Het wordt ook echt tijd dat Natasia als een volwassen vrouw gaat praten...... vet dit vet datquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Clank het volgende:
Natasia: Lieke is nog vet bang dat Amanda veel invloed op Huub heeft.
Brainless2.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Marelle het volgende:
Wat een 'waarheid' allemaal weer van Brainless. Wat is die jongen gestoord, naar welk stemmetje zou hij vandaag luisteren??
Snap daar ook helemaal niks van ! Laat ze maar iemand anders opmaken maar niet die rat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Brian egienlijk mee naar Hardenberg? Hij voegt toch niks toe?
Of is dat een poging om Brian en Amanda weer in elkaars armen te drijven?
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....quote:
Laat gewoon iemand meegaan die interesse heeft voor dat soort dingen, Eric of Lieke, eventueel Natasja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |