abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:57:53 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49183121
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef johnboy210965 het volgende:
He er zijn mensen die niet zo goed zijn in het schijfen maar ik doe wel mijn best. ik ben net als jan d.b.
Die schrijft op sigarendoosjes .

Brian de Bewerkstelliggeweldenaar al uitgeluld?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:59:01 #52
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49183169
Natas en Brian praten over de combinatie Huub en Amanda. Hoezo zijn die 2 naar het Arsenaal?
Dit alles natuurlijk zonder zender!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49183236
quote:
He er zijn mensen die niet zo goed zijn in het schijfen maar ik doe wel mijn best. ik ben net als jan d.b.
Wat bedoel je daarmee, ik ben net als Jan d. B.???
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:00:51 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49183264
quote:
Dat je dyslectisch tot en met was, was me al duidelijk, maar probeer dan in ieder geval zinnen te maken en niet 1 lange zin.
Het gebruik van een punt of een komma hier en daar, en daarbij nog een keer het beginnen van een nieuwe zin op een nieuwe regel helpt al een stuk.

Daarbij is het overmatig gebruik van emoticons, zoals in bovenstaande post uitermate irritant.

Dat je dyslectisch bent maakt me niet uit, dat je irritant post op een manier die niets ben je taalprobleem te maken heeft wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:00:55 #55
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49183267
13:08 - "Ben je aan het stoken?”

Lieke confronteert Brian met de brief, die zijn moeder heeft geschreven aan Jaap. Daarin staat onder andere, dat Huub veel verder is gegaan met Amanda dan hij tot nu toe wil toegeven. “Ook al komt het van mijn moeder dan nog ga ik er niet één twee drie op in”, probeert Brian uit te leggen. Lieke laat het er niet bijzitten.“Waarom geef je mij die informatie als je er geen waarde aan hecht? Ben je aan het stoken?”, vraagt de blondine fel. “Het laatste wat ik wil, is dat ik die stoker ben. Ik wil duidelijkheid krijgen”, zegt Brian verontschuldigend. Brian laat weten dat hij het best begrijpt dat Lieke hem wantrouwt. Tja, in De Gouden Kooi kan je natuurlijk niemand vertrouwen!

13:33 - Zijn Lieke's ogen geopend?

Brian herhaalt alle nare dingen, die Huub de afgelopen dagen over Lieke heeft gezegd. Bijvoorbeeld dat Huub over Lieke zei, dat hij haar ging wegstemmen over 4 weken. “Als ik dat over Amanda had gezegd, dan was er ruzie in de toko”, vertelt de Antilliaan. “Dat soort dingen zegt hij natuurlijk niet tegen mij”, zegt de blondine rustig.“ 'Ik ben geen seconde verliefd geweest op Lieke' zei Huub vanochtend”, vertelt Brian. De kersverse Miljonair luistert met tetterende oren. “Ik pik dit soort dingen niet. En geloof mij ik spreek hem erop aan”, zegt zij giftig. “Love is blind but don’t be to blind”, adviseert de doorgewinterde Miljonair. Heeft dit gesprek Lieke’s ogen geopend?

Bron: 10
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49183280
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
Natas en Brian praten over de combinatie Huub en Amanda. Hoezo zijn die 2 naar het Arsenaal?
Dit alles natuurlijk zonder zender!
Brian probeert al een hele tijd dit soort planentjes te bewerkstelligen. En dan loopt hij weer de hele dag rond met het idee dat hij de zaak onder controle heeft. De impact van al die ideetjes is echter nul en dat weet iedereen inmiddels vantevoren.. Dat maakt de kooi erg saai...
pi_49183295
Sorry dubbel
pi_49183325
En tien doet net alsof het allemaal nog wel interessant is en enige invloed heeft.
pi_49183412
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:00 schreef Dark het volgende:
13:08 - "Ben je aan het stoken?”

Lieke confronteert Brian met de brief, die zijn moeder heeft geschreven aan Jaap. Daarin staat onder andere, dat Huub veel verder is gegaan met Amanda dan hij tot nu toe wil toegeven. “Ook al komt het van mijn moeder dan nog ga ik er niet één twee drie op in”, probeert Brian uit te leggen. Lieke laat het er niet bijzitten.“Waarom geef je mij die informatie als je er geen waarde aan hecht? Ben je aan het stoken?”, vraagt de blondine fel. “Het laatste wat ik wil, is dat ik die stoker ben. Ik wil duidelijkheid krijgen”, zegt Brian verontschuldigend. Brian laat weten dat hij het best begrijpt dat Lieke hem wantrouwt. Tja, in De Gouden Kooi kan je natuurlijk niemand vertrouwen!

13:33 - Zijn Lieke's ogen geopend?

Brian herhaalt alle nare dingen, die Huub de afgelopen dagen over Lieke heeft gezegd. Bijvoorbeeld dat Huub over Lieke zei, dat hij haar ging wegstemmen over 4 weken. “Als ik dat over Amanda had gezegd, dan was er ruzie in de toko”, vertelt de Antilliaan. “Dat soort dingen zegt hij natuurlijk niet tegen mij”, zegt de blondine rustig.“ 'Ik ben geen seconde verliefd geweest op Lieke' zei Huub vanochtend”, vertelt Brian. De kersverse Miljonair luistert met tetterende oren. “Ik pik dit soort dingen niet. En geloof mij ik spreek hem erop aan”, zegt zij giftig. “Love is blind but don’t be to blind”, adviseert de doorgewinterde Miljonair. Heeft dit gesprek Lieke’s ogen geopend?

Bron: 10
Geweldig weer van Tien
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_49183421
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

LOI cursusje Nederlands misschien iets voor je? Ik heb nog geen enkele keer een normale post van jou hier gelezen.
Begint erg vervelend te worden.
niet zo doen, laat een ieder in zijn TYPE waarde! we zijn niet allemaal het zelfde....EN
als het je niet bevalt dan.............
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:05:11 #61
168159 FSR
Just myself
pi_49183443
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef My_ het volgende:

[..]

Ik vind HEAL leuker klinken
Mee Eensch.. !!!!!
When exist, things are inévitable
pi_49183459
De berichten lezende concludeer ik dat Lieke de malloot op z'n plaats heeft gezet, bravo.
Reden voor ons allen nog een paar SMS jes met de tekst LIEKE naar 10 te zenden. Dankuwel.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:06:35 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49183504
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef Marelle het volgende:

“Love is blind but don’t be to blind”
Als je de Engelse taal niet beheerst, probéér het dan ook niet, redactie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:07:06 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49183532
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef FdW het volgende:
De berichten lezende concludeer ik dat Lieke de malloot op z'n plaats heeft gezet, bravo.
Reden voor ons allen nog een paar SMS jes met de tekst LIEKE naar 10 te zenden. Dankuwel.
Sorry, de T9 van mijn telefoon kan alleen de naam "Nicolaas" vormen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49183561
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef FdW het volgende:
als Lieke na vandaag hier goed mee omgaat, dus die Loverboy door heeft... dan gaan mijn smsjes naar Lieke! opzeker!
pi_49183613
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

ik wil ook zo'n telefoon
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:09:50 #67
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49183663
Het zou sowieso dom van Liek zij als ze alleen op Huub zou vertrouwen dan weet ze bijna zeker dat ze niet zal winnen. Want als je je alleen voegt naar de strategie van Huub word Huub z'n spelletje gespeeld en niet de hare. Ik geloof dan ook niet dat zij Nicolaas eruit stemt. Ook geloof ik niet dat de redaktie er een speler al binnen 6 weken eruit laat gaan. En misschien komt er donderdag, zoals ook sommige miljonairs denken, er toch een nieuwe miljonair. Ik hoop dan op een iets oudere (wat is er toch gebeurt met de BB Rob geruchten?) om ook wat meer intelligentie toe te voegen aan het spel.
pi_49183680
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
En tien doet net alsof het allemaal nog wel interessant is en enige invloed heeft.
niet dan? ik heb het gemist..
pi_49183691
Vilalux dankje
pi_49183722
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die wordt er binnenkort toch uitgeknikkerd. Hij is het al weer beu, dus zal heul blij zijn.
Derhalve zonde van je geld. Koop toch een T10
Zit ik nou reclame voor 10 te maken?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_49183811
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Villalux het volgende:

[..]

als Lieke na vandaag hier goed mee omgaat, dus die Loverboy door heeft... dan gaan mijn smsjes naar Lieke! opzeker!
Even naar je profiel gekeken, maar daar staat niet dat je geslacht bent.
Indien vrouw
Indien man
pi_49183870
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef FdW het volgende:

[..]

Die wordt er binnenkort toch uitgeknikkerd. Hij is het al weer beu, dus zal heul blij zijn.
Derhalve zonde van je geld. Koop toch een T10
Zit ik nou reclame voor 10 te maken?
Beter is nog om helemaal niet te smsen, ik weiger principieel om de kas van Tien te spekken
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_49183893
Waarom moet Amanda in godsnaam een man opmaken?
Bestaan er uberhaupt zulke wedstrijden ?!
DGK_REDACTIE moet Amanda beschermen tegen de praktijken die Brian gaat uitvoeren zonder camera als ze naar die opmaakwedstrijd gaan.
Belachelijk dat dat weer Brian moet zijn, laat ze iemand ander kiezen.
pi_49183926
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Marelle het volgende:

[..]

Beter is nog om helemaal niet te smsen, ik weiger principieel om de kas van Tien te spekken
Eensch, nooit doen!
Maar ik heb een zwak voor het leuke koppel Lieke/Huub, een softie....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')