volgens mij heeft Lieke ook helemaal haar borg niet betaaldquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt tegen Niels, dat ze haar moeder aan de telefoon had vanuit Tunesie. Of dit een geintje is weet ik niet, maar ze zei : Privileges he.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
volgens mij heeft Lieke ook helemaal haar borg niet betaald![]()
en soms wat napijn...........quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Wortelkanaalbehandeling doet helemaal geen pijn.... alleen de kiespijn vooraf.
Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Wortelkanaalbehandeling doet helemaal geen pijn.... alleen de kiespijn vooraf.
Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja dit is niet meer leuk zo ondertussen............ bah![]()
Heb er paar gehad, met heftige ontstekingen, geen centje pijn tijdens de behandelingquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heen![]()
Het is een heel verhaal, ik PM het wel een keer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb er paar gehad, met heftige ontstekingen, geen centje pijn tijdens de behandeling![]()
Yep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
Er wordt teveel ingergrepen en gemanipuleerd door Tien. Daardoor is het steeds minder interessant.
Je hebt het heel goed in de gaten.. De macht van de media, ze kunnen alles aan de hand van muziekjes, goed knip en plakwerk en leuk commentaar over laten komen zoals ze zelf willenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.
Wat me opviel toen ik ging streamen en op dit forum kwam was de enorme anti-Brian stemming die hier heerste en die ik niet begreep. Op de TV komt Brian redelijk sympathiek over, wat slapjes zelfs. Na een week streamen verandert je mening 180 graden.
Misschien dat dit voor veel streamers minder opvalt, als je een alleen de streams volgt en weinig TV kijkt. Zelfs bij de uitzendingen over de bewuste nacht twee weken terug ging het vooral over wat Huub deed en werd er steeds gezegd: Huub, ga je niet te ver. Ook Tien werkt er aan mee dat Brian vooral als slachtoffer wordt neergezet. Ook van Jaap worden vooral zijn vrolijke en jolige grappen getoond, en veel minder de ranzigheid die hij uithaalt.
Er wordt teveel ingergrepen en gemanipuleerd door Tien. Daardoor is het steeds minder interessant.
je heb helemaal gelijk.....als ik mensen spreek en ik vertel dingen wat er gebeurd en niet uitgezonden snappen ze er niks van ..........het lijken wel 2 werelden...de tv en de streams....heel raarquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.
Wat me opviel toen ik ging streamen en op dit forum kwam was de enorme anti-Brian stemming die hier heerste en die ik niet begreep. Op de TV komt Brian redelijk sympathiek over, wat slapjes zelfs. Na een week streamen verandert je mening 180 graden.
Misschien dat dit voor veel streamers minder opvalt, als je een alleen de streams volgt en weinig TV kijkt. Zelfs bij de uitzendingen over de bewuste nacht twee weken terug ging het vooral over wat Huub deed en werd er steeds gezegd: Huub, ga je niet te ver. Ook Tien werkt er aan mee dat Brian vooral als slachtoffer wordt neergezet. Ook van Jaap worden vooral zijn vrolijke en jolige grappen getoond, en veel minder de ranzigheid die hij uithaalt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Jaap denkt dat hij wat in zijn hoofd heeft doordat zijn trommelvlies er door is.. Nu is hij bang om op één oor te slapen, misschien komt dat water wel bij zijn hersenen en gaat hij dood..
Jaap loopt te fucking hellen, Niels eet, Eric zit bij Tilly.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
mensen is er wat te zien voor jullie op de streams?
I've been there...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heen![]()
Lieke zei net nog dat haar vader er niet blij mee was dat ze in de villa ging, maar dat hij haar gelukkig wel heeft meegeholpen de borg te betalen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
volgens mij heeft Lieke ook helemaal haar borg niet betaald![]()
Het is zoooo doorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat de stukjes over Brainless niet plaatsen, omdat hij bang is dat er ruzie van komt. Kortom, teruggefloten.
oke ..dus wel borg betaaldquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke zei net nog dat haar vader er niet blij mee was dat ze in de villa ging, maar dat hij haar gelukkig wel heeft meegeholpen de borg te betalen.
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef farceman het volgende:
Echt triest dat Natasja en Brian nu wee door achter worden bewerkt en dat Brian weer van alles op dehoogte wordt gebracht...Erg jammer
Hoe moet het wel niet voor de bewoners zijn.. Voelen zich echt genaaid hoor;).. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat brian wordt verteld dat hij zich bijv. moet aanstellen, dat kunnen ze dan weer perfect passen in die slachtofferrol voor op televisiequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je heb helemaal gelijk.....als ik mensen spreek en ik vertel dingen wat er gebeurd en niet uitgezonden snappen ze er niks van ..........het lijken wel 2 werelden...de tv en de streams....heel raar![]()
Ssssssssssssssttttttquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.
Volgens mij maakt de mening van de streamers de redactie geen hol uit. Als de televisiekijker maar gelooft in wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.
Geloof ik niet in.. Jaap voelt zich erg kut nu en het zou zwak zijn om dan dingen te posten en vervolgens tegen Brian te zeggen van 'Jah, ik ben ziek, laat me met rust'... Ik geloof er in dat hij ze later nog gaat plaatsen!quote:
Ja maar de verassing is er een beetje vanaf he.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geloof ik niet in.. Jaap voelt zich erg kut nu en het zou zwak zijn om dan dingen te posten en vervolgens tegen Brian te zeggen van 'Jah, ik ben ziek, laat me met rust'... Ik geloof er in dat hij ze later nog gaat plaatsen!![]()
Probeer deze dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
Ik zet de streams net aan maar opeens heb ik de streams onderelkaar, alle 4, ipv 2 aan 2 op florisd.
Stomme update van mozilla ook.
sorry voor de OT.
gauw sms-en voor de prijsvraag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap loopt te fucking hellen, Niels eet, Eric zit bij Tilly.
heb jij bij die ook een rare stream (4)quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer deze dan.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Nee, maar probeer eens op stop te drukken, en dan opnieuw starten. Of helemaal refreshen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef lillkiss het volgende:
[..]
heb jij bij die ook een rare stream (4)
Prijsvraag?quote:
En de party dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Lobasca het volgende:
De boete die er op staat om ala ex-miljonair/bewoner uit de school te klappen, is waarschijnlijk zo hoog dat geen enkel roddelblad die op zich wil nemen en het verhaal wil plaatsen.
Altijd moeilijk om Brainless te quoten , maar iets in de trant van: Als Huub Lieke neemt in haar punani, en haar daarna keihard laat vallen, is het voor Lieke au, au, au. Dit zei hij tegen Natasja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef avonne het volgende:
Ik las bij VOL dat Brian iets zat te wauwelen over Lieke, en dat haar punami nu au,au zegt.
Heeft iemand begrepen wat hij daar mee bedoelde?
Lieke begrijp echt het spel niet, en ze bgrijpt zeker Huub niet. Ze denkt dat alles wat ze hoort waarheid is, van wie het ook komt. Ze zoekt steun bij Huub om het te begrijpen, maar de helft ontgaat haar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Huub neemt zijn momentje op Brian te bashen.
Lieke denkt ondertussen "ben je nou klaar, dan kan ik verder vertellen"
Dat heb ik nou gisteren de hele avond hier geschreven, maar bijna niemand was het eens. Hij geeft echt niets om haar en had de arrogantie om dat ook gewoon tegen Brian uit te spreken. Dat hij nu tegen Lieke keihard aan het liegen is bewijst dat. Het was dus absoluut niet speltechnisch, want dan had hij nu de waarheid tegen Lieke gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Soury het volgende:
Waarom liegt Huub nu tegen Lieke over verliefdheid?Snap het ff niet meer
Huub verteld de halve waarheid nuquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft gelijk. Huub moet haar op de hoogte brengen van de dingen die hij zegt.
Dat had ik al een tijdje door. Alles voor het spel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Weer liegt Huub keihard tegen Lieke. Nog altijd iemand die denkt dat hij gisteren alleen maar vanwege het spel zei dat hij nooit verliefd is geweest op Lieke??? Die jongen geeft geen ene zak om haar en weet dat hij zich er toch wel weer uitlult. Zo arrogant is hij wel.
Desinformatie vanwege het spel. Net zoals Huub en Eric zogenaamd ruzie hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Soury het volgende:
Waarom liegt Huub nu tegen Lieke over verliefdheid?Snap het ff niet meer
Is vrij zinloos, omdat hij keihard liegt tegen haar. Hij heeft gisteren dus wél overduidelijk gezegd dat hij nog geen seconde verliefd is geweest op Lieke. En nu zegt hij tegen Lieke dat hij dat niet heeft gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft gelijk. Huub moet haar op de hoogte houden van de dingen die hij zegt.
Ja weet ik was het ook eens, maar waarom hij nu glashard liegt gaat wel verquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou gisteren de hele avond hier geschreven, maar bijna niemand was het eens. Hij geeft echt niets om haar en had de arrogantie om dat ook gewoon tegen Brian uit te spreken. Dat hij nu tegen Lieke keihard aan het liegen is bewijst dat. Het was dus absoluut niet speltechnisch, want dan had hij nu de waarheid tegen Lieke gezegd.
nee, want die weten van elkaar wat voor rol ze spelen. Huub liegt tegen Lieke. Dat is dus heel wat anders. Als het speltechnisch was, zou hij Lieke precies vertellen waar hij mee bezig is, wat hij dus niet doet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Desinformatie vanwege het spel. Net zoals Huub en Eric zogenaamd ruzie hebben.
Dat is omdat hij brian in het onzekere wil laten zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is vrij zinloos, omdat hij keihard liegt tegen haar. Hij heeft gisteren dus wél overduidelijk gezegd dat hij nog geen seconde verliefd is geweest op Lieke. En nu zegt hij tegen Lieke dat hij dat niet heeft gezegd.
nee, want dan zou hij tegen Lieke wel de waarheid zeggen. Dat doet hij dus niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is omdat hij brian in het onzekere wil laten zitten.
Dat wil Huub Brian laten geloven ja. Hij zou wel gek zijn als ie dat daadwerklijk doet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat echt walgelijk met Lieke om. Helaas heeft Lieke geen keus. Ze moet wel heel veel van hem pikken anders ligt ze eruit over 4 weken. Dat snapt ze zelf ook wel.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is omdat hij brian in het onzekere wil laten zitten.
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat wil Huub Brian laten geloven ja. Hij zou wel gek zijn als ie dat daadwerklijk doet.
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef demins het volgende:
Domme Lieke moet een gesprek met Brian zien te recapituleren...
Precies, daar zit dus de catch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke moet nog een hoop leren. Ze haalt spel en gevoel door elkaar heen.
Misschien laat ie haar momenteel nog in het ongewisse omdat hij niet 100% zeker weet wat hij aan haar heeft?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.
Lieke begrijpt nog steeds niks van het hele spel. Daar móet je wel tegen liegen anders doet ze domme dingen... Hoor dit gesprek nu toch eens... !!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, want dan zou hij tegen Lieke wel de waarheid zeggen. Dat doet hij dus niet.
Hij liegt over dat hij tegen Brian heeft gezegd dat hij nog nooit verliefd op Lieke is geweest. Ik denk eerder dat hij dat nu verzwijgt vanwege hun 'relatie' dan vanwege het spel. En Lieke is een zeer slimme meid, dus die kun je rustig alles vertellen (behalve als het waarheid is en je liever niet wilt dat Lieke dat te horen krijgt).quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien laat ie haar momenteel nog in het ongewisse omdat hij niet 100% zeker weet wat hij aan haar heeft?
Dat of hij gebruikt Lieke idd volledig voor het spel en de evt seks.
Juist daarom vond ik het wel grappig dat die arme, licht verstandelijk uitgedaagde Lieke het moest samenvatten. Ik zou het niet kunnen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.
Je kunt het teruglezen vanaf pagina1. Doe je best.![]()
Ik ben niet BlonT en zelfs ik kon er geen touw aan vast knopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.
Je kunt het teruglezen vanaf pagina1. Doe je best.![]()
okee, nog maar een keer dan. Die keren dat Huub zei dat hij Eric er wel uit gaat stemmen, is Eric daarvan op de hoogte. Eric weet de dingen die Huub zegt tegen Brian en Huub weet ook de dingen die Eric zegt tegen Brian. Het verschil is nu dus dat Lieke NIET weet wat hij zegt tegen Brian, want hij liegt erover.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.
En soms zeg je al iets voor dat je eerst die iemand al kan inlichten wat je gaat zeggen.
Maar ik heb het idee dat jij huub niet meer ziet zitten en nu dus alles zwart ziet.
Das nou wel weer grappigquote:
Dat iemand 'slim' is, betekent niet één op één dat diegene ook volledig te vertrouwen is met informatie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij liegt over dat hij tegen Brian heeft gezegd dat hij nog nooit verliefd op Lieke is geweest. Ik denk eerder dat hij dat nu verzwijgt vanwege hun 'relatie' dan vanwege het spel. En Lieke is een zeer slimme meid, dus die kun je rustig alles vertellen (behalve als het waarheid is en je liever niet wilt dat Lieke dat te horen krijgt).
Nee, het gaat erom dat Huub, Lieke en Eric zogenaamd een team zijn, maar dat Huub LIEGT over de dingen die hij zogenaamd speltechnisch tegen Brian zegt over haar. Huub heeft NOOIT tegen Eric of Sylvia gelogen over dingen die hij speltechnisch tegen Brian of Natasia heeft gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke moet nog een hoop leren. Ze haalt spel en gevoel door elkaar heen.
Ja maar, ik snap dan niet waarom hij dat niet eerlijk tegen Lieke vertelt. Hij kan toch gewoon zeggen: luister, ik heb dat gezegd, maar meende dat niet, het was speltechnisch. Maar dat doet hij niet, begrijp ik? (ik heb even geen streams). Dat is toch wel merkwaardig, want als hij loog over Eric en Sylvia, bracht hij ze wel op de hoogte.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.
En soms zeg je al iets voor dat je eerst die iemand al kan inlichten wat je gaat zeggen.
Maar ik heb het idee dat jij huub niet meer ziet zitten en nu dus alles zwart ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |