Het is zoooo doorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat de stukjes over Brainless niet plaatsen, omdat hij bang is dat er ruzie van komt. Kortom, teruggefloten.
oke ..dus wel borg betaaldquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke zei net nog dat haar vader er niet blij mee was dat ze in de villa ging, maar dat hij haar gelukkig wel heeft meegeholpen de borg te betalen.
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef farceman het volgende:
Echt triest dat Natasja en Brian nu wee door achter worden bewerkt en dat Brian weer van alles op dehoogte wordt gebracht...Erg jammer
Hoe moet het wel niet voor de bewoners zijn.. Voelen zich echt genaaid hoor;).. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat brian wordt verteld dat hij zich bijv. moet aanstellen, dat kunnen ze dan weer perfect passen in die slachtofferrol voor op televisiequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je heb helemaal gelijk.....als ik mensen spreek en ik vertel dingen wat er gebeurd en niet uitgezonden snappen ze er niks van ..........het lijken wel 2 werelden...de tv en de streams....heel raar![]()
Ssssssssssssssttttttquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.
Volgens mij maakt de mening van de streamers de redactie geen hol uit. Als de televisiekijker maar gelooft in wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.
Geloof ik niet in.. Jaap voelt zich erg kut nu en het zou zwak zijn om dan dingen te posten en vervolgens tegen Brian te zeggen van 'Jah, ik ben ziek, laat me met rust'... Ik geloof er in dat hij ze later nog gaat plaatsen!quote:
Ja maar de verassing is er een beetje vanaf he.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geloof ik niet in.. Jaap voelt zich erg kut nu en het zou zwak zijn om dan dingen te posten en vervolgens tegen Brian te zeggen van 'Jah, ik ben ziek, laat me met rust'... Ik geloof er in dat hij ze later nog gaat plaatsen!![]()
Probeer deze dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
Ik zet de streams net aan maar opeens heb ik de streams onderelkaar, alle 4, ipv 2 aan 2 op florisd.
Stomme update van mozilla ook.
sorry voor de OT.
gauw sms-en voor de prijsvraag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap loopt te fucking hellen, Niels eet, Eric zit bij Tilly.
heb jij bij die ook een rare stream (4)quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer deze dan.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Nee, maar probeer eens op stop te drukken, en dan opnieuw starten. Of helemaal refreshen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef lillkiss het volgende:
[..]
heb jij bij die ook een rare stream (4)
Prijsvraag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |