september 07 en 4 (aanvankelijk meer, maar met het teruglopend bioscoopbezoek wordt die ruimte een bowlingbaan)quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef ghizzer het volgende:
Wanneer gaat trouwens de nieuwe bios in de boreel in deventer open en hoeveel zalen krijgt t?
niet echt een grote vooruitgang dus. deventer doet dan nog steeds ver onder aan naburige bioscopen als de kroon en tivoli.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
september 07 en 4 (aanvankelijk meer, maar met het teruglopend bioscoopbezoek wordt die ruimte een bowlingbaan).
Voor zover ik weet komt er een Merral bioscoop met vier zalen. Dat is net zo'n tent die in Zutphen ook zit, daar kan je lekker onder genot van een hapje en een drankje naar de film kijken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik had begrepen dat de bioscopp exploitant toch had afgezien van een bios in de boreel. Is er al een andere gevonden dan?
Daar heb je wel een hoop centjes voor neergelegdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt er een Merral bioscoop met vier zalen. Dat is net zo'n tent die in Zutphen ook zit, daar kan je lekker onder genot van een hapje en een drankje naar de film kijken...
Ik heb een penthouse gekocht op de Boreel en ben vandaag wezen kijken daar, het wordt echt super mooi...![]()
Nationale Nederlanden zul je bedoelen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Daar heb je wel een hoop centjes voor neergelegd
Ik dacht dus dat Merrel geen interesse meer had... Zal het binnenkort eens aan mijn buurman vragen, die zou dat moeten weten als een van onze buurtgemeenschapregelnichtenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt er een Merral bioscoop met vier zalen. Dat is net zo'n tent die in Zutphen ook zit, daar kan je lekker onder genot van een hapje en een drankje naar de film kijken...
Ik heb een penthouse gekocht op de Boreel en ben vandaag wezen kijken daar, het wordt echt super mooi...![]()
Das gaafquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens hun site gaat het gewoon in september 2007 open...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat Merrel geen interesse meer had... Zal het binnenkort eens aan mijn buurman vragen, die zou dat moeten weten als een van onze buurtgemeenschapregelnichten
Aan de Houtmarkt komen ook appartementen maar dat is pas later, nadat de kazerne gerestaureerd is. Mijn woning zit in het gebouw wat links naast de boreel staat (als je er voor staat). Ik kijk uit op het plein wat tussen de boreel en het gebouw van de bioscoop zit... De huizen aan de achterkant van mijn complex kijken over het water uit richting Tauw en de Leeuwenbrug...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das gaaf![]()
Waar komen die dan?
Aan de kan van de Houtmarkt/verzetslaan?
En boven de Jumbo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Aan de Houtmarkt komen ook appartementen maar dat is pas later, nadat de kazerne gerestaureerd is. Mijn woning zit in het gebouw wat links naast de boreel staat (als je er voor staat). Ik kijk uit op het plein wat tussen de boreel en het gebouw van de bioscoop zit... De huizen aan de achterkant van mijn complex kijken over het water uit richting Tauw en de Leeuwenbrug...
Ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
september 07 en 4 (aanvankelijk meer, maar met het teruglopend bioscoopbezoek wordt die ruimte een bowlingbaan).
ben ik ook even geweestquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:28 schreef scarefreak het volgende:
Iemand anders nog vanavond in de stad te vinden?
Als het goed is gaan wij naar de Joffer
Ik heb jou niet gezien jij mij welquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb je wel heel even zien staan achterin
volgende keer mag je dan wel hoi zeggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb je wel heel even zien staan achterin
Dat is altijd zo irritant.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
volgende keer mag je dan wel hoi zeggener was ook iemand die ik tegen kwam en me een hele tijd aan zat te staren.. dacht van die zit misschien ook op fok
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
volgende keer mag je dan wel hoi zeggener was ook iemand die ik tegen kwam en me een hele tijd aan zat te staren.. dacht van die zit misschien ook op fok
![]()
Vast Borisquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Nog nooit last van gehadHeb alleen een aantal jaar terug ineens dat een meid me aansprak terwijl ik het cafe uit liep om te bellen en me vroeg of ik die ene jongen van idols was... Ik heb nog steeds geen idee wie ze bedoelde, maar met het woord idols alleen al had ik zoiets van...
![]()
Dat onthou ik je dan weer hé!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
![]()
Nouja zou in ieder geval beter zijn dan Jamai
Just cause en Top Spin lijken mij wel leuk. Ook Crackdown hoor ik veel vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:38 schreef Rossdale het volgende:
Momenteel niet zo veel want hij is in reparatie, maar heb nu 10 games. Je mag best eens komen proberen. Ik heb uhm even denken:
Gears Of War
Call of Duty 3
Rainbow Six: Las Vegas
Condemned
King Kong
Crackdown
Just Cause
Fight Night 3
Top Spin 2
Saint's Row
Haha nee hoor heb ook wel vaker gewone foto op fok gehadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hah hij heeft vast je buikje gezien op FOK!awka![]()
![]()
En aber naturlich zat hij je met de ogens uit te kleeje
WAAR GAAN JULLIE Stappen?
al die balhaar cafeetjes met terassjes zijn niks waard
Uhm nee, net thuis. Ik heb nu niet zo'n zin meer eigenlijk. Misschien morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha nee hoor heb ook wel vaker gewone foto op fok gehad![]()
maar is alleen zo irritant als mensen jou kennen maar jij kent ze niet..
gaan er vanavond nog mensen de stad onveilig maken?
nope, ik ga vanmiddag naar Almelo, Peters moeder is jarigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Gisteravond naar de Vier Jaargetijden geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Thanks lurfd_doctor, het wordt/is inderdaad erg mooi, ik ben er super blij mee...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En boven de Jumbo.![]()
Gefeliciteerd Whoops, dat is volgens mij wel een mooi plekje voor een appartement cq mooi apparterment.
om te eten wel, wel aan de prijzige kant.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:31 schreef Silver_Shark het volgende:
is Hans en grietje een leuke tent?
Ik vond het super!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik kan nog melden dat Solomon
[afbeelding]
de kerk aardig deed schudden gisteravondPrima vermaakt
![]()
ah juist. op kamers? ik woon zelf nu bijna 4 jaar op kamers in deventer. afstuderen is wat minder (vooral druk en weinig tijd voor andere dingen), maar ik heb in deventer (met name de eerste jaren) een fantastische studententijd gehad!quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm nee, net thuis. Ik heb nu niet zo'n zin meer eigenlijk. Misschien morgen
Mooi.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah juist. op kamers? ik woon zelf nu bijna 4 jaar op kamers in deventer. afstuderen is wat minder (vooral druk en weinig tijd voor andere dingen), maar ik heb in deventer (met name de eerste jaren) een fantastische studententijd gehad!
Thnx! jij ook alle succes van mij toegewenst met wat je ook in Deventer mag gaan doen (Y)quote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Heb dr ook echt zin in. Maar is wel een klein eindje rijden. Van Groningen naar Deventer.![]()
Succes met studeren enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |