quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja Arma.. Life is a bitch
Ik vind het heul niet erg hoor..
Ik heb al een week geroepen dat we het elke dag moeten doen
Terwijl het niet echt nodig was zeg maar.. Er ook eigenlijk niets kon gebeuren zeg maar
Dan is het oefenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Alleen in het weekend? Beetje jammer van de andere 5 dagen.
Daar zit hij nu voor op therapie hequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:05 schreef 3MinuteHero het volgende:
Goed uithoudingsvermogen van Arie, Tal .....
Misbruik maken van de situatie is okéquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg daarom nogal een boze blik bij de gyn vanmorgen
Het is voor een goed doel 3MHquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Misbruik maken van de situatie is oké.
Al besproken, dat zijn oefendagen voor het weekendquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef n00cL30n het volgende:
Goeie TT!
(Mis inderdaad alleen dan de overige 5 dagen.)
Zo dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al besproken, dat zijn oefendagen voor het weekend.
Klopt.... maar was gewoon een instemming met...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al besproken, dat zijn oefendagen voor het weekend.
Zeg, kets jij nog een beetje de laatste tijd Bleu?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef miss_bleu het volgende:
sow terug van lunch
maar goed wel taasmansen tot in de kleine uurtjes in haar kontwerk als een windtunnel dus waar hebben we het overquote:
Nog 4 uurtjes en dan heb ik nog 2 werkdagen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog 4 uurtjes en dan is het weekend bij mij!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
maar goed wel taasmansen tot in de kleine uurtjes in haar kontwerk als een windtunnel dus waar hebben we het over
![]()
Neuken Arma?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:54 schreef Armageddon het volgende:
Ja hallo! Kunnen we even doorposten met z'n allen? Ik zit hier helemaal alleen op het werk.
Zal ik even met mijn lekkere bruine kop tussen je vaaginaalbuitenlipgebeuren gaan liggen befzuigen?quote:
Heerlijk Arma.. Wel met een plasticje hoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik even met mijn lekkere bruine kop tussen je vaaginaalbuitenlipgebeuren gaan liggen befzuigen?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk Arma.. Wel met een plasticje hoor..
Ik zit nogal in mn vruchtbare dagen
Sorry, ik ben zowaar nog wat aan het doen op mijn werk ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
*tjekt AT van HW*
Nee helaas..quote:
Jawel JK, met mij ook. Ik zat mij net weer te verbazen over de prestaties van de beste sporter ooit, de geweldige Jahangir Khan. Niet dat ook maar iemand hem hier verder kent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Prima UIO, met u ook?
Ik ook!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dus wel mooi weekend na vandaag. Dat is wel okee.
vuhrtel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn mensen dom!. Echt..... kill!!!!!!
Ik moet eigenlijk mijn excuses maken aan de echte schapenquote:
wat is er nu weer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn mensen dom!. Echt..... kill!!!!!!
en daarna wachten we altijd tot jij het topic weer actief maaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Damn wat is het hier rustig 's avonds.
Wat ik trouw doequote:Op donderdag 10 mei 2007 09:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en daarna wachten we altijd tot jij het topic weer actief maakt
Alles flex, stiekje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning.
Nog wel.quote:
Oh oh, wat voor spannende avonturen staan er je te wachten dan?quote:
Vergaderingen met incompetente collega's.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh oh, wat voor spannende avonturen staan er je te wachten dan?.
Altijd leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vergaderingen met incompetente collega's.
Die lopen hier ook wel rond. Ze zijn echter in de minderheid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk.
Bestaat er ook zoiets als competente collega's dan?./
Hier ook wel, en idd, ze zijn zeldzaamquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die lopen hier ook wel rond. Ze zijn echter in de minderheid.
hey bleuquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh
Het is hier wel rustig zonder hem.quote:
Ja, homo's hebben een gay-day, Arma heeft een rel-dar...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is hier wel rustig zonder hem.
Is dat een soort ADHD-bij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, homo's hebben een gay-day, Arma heeft een rel-dar...
De beste man bleef begin jaren '80 ruim vijfeneenhalf jaar ongeslagen met squash en wist in die periode 555 wedstrijden op rij te winnen. Pas in de finale om het wereldkampioenschap '86 verloor hij vanwege een knieblessure. Na herstel bleef hij weer 9 maanden ongeslagen. Zes keer wereldkampioen, tien keer op rij winnaar British Open (belangrijkste toernooi buiten WK; zoiets als Tour de France voor wielrennen of Wimbledon voor tennis) en een paar keer wereldkampioen hardball (Amerikaanse variant van squash waar hij voor de gein aan mee deed). Toch wel een unieke prestatie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee UIO, ik khen Khan inderdaad niet.
Vertel!
Ik mag graag tegen een balletje rammen op z'n tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef Paxlie het volgende:
Squash is gewoon te leuk
Ook al zwanger?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:01 schreef Paxlie het volgende:
bleu heeft gewoon een zootje emmers kip opgevroten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:01 schreef Paxlie het volgende:
bleu heeft gewoon een zootje emmers kip opgevroten
Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz....
Eurgh.... vandaag de terminerings datum van mijn contract gehoord, iemand opzoek naar een lerende interaction designer per 1 oktober 2007?
Ja, maar dat zegt lekker wat bij jouquote:
jij ook al weg? Collega van mij moet ook oprottenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz....
Eurgh.... vandaag de terminerings datum van mijn contract gehoord, iemand opzoek naar een lerende interaction designer per 1 oktober 2007?
Tja.. in het kort, ik zou moeten ontwerpen hoe de workflow van bijvoorbeeld een website eruit ziet; wat er per scherm aanwezig moet zijn en op welke plaats.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt lekker wat bij jou.
Jups. Balen dus... Maar ff kijken wie iemand met ruim 5 jaar aan ervaring aan wil nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jij ook al weg? Collega van mij moet ook oprotten
Dewd!quote:
Godtyfus.. .doe mij zo'n baan!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef Joene het volgende:
2 dagen aan het werk bij dell nu al voorelkaar voortaan vrijdags thuis werken
Hoe is ut, zo voor het weekend?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Joene het volgende:
hehe, wel relaxed ja.
prima hoor, niet al te druk ook dus dat is wel lekkerquote:
K dan!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
prima hoor, niet al te druk ook dus dat is wel lekker
Khan is/was goed, vond zijn snor alleen hilarisch in tegenstelling tot zijn briljante spel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm UIO, misschien is squash toch wat teveel underground voor een grotere bekendheid en waardering voor dhr. Khan.
Ik weet het. Ook al is de sport lange tijd de snelst groeiende geweest onder studenten. Als ik zeg ooit squashleraar te zijn geweest, word ik meestal ook niet serieus genomen. Maar dat kan ook aan andere factoren liggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm UIO, misschien is squash toch wat teveel underground voor een grotere bekendheid en waardering voor dhr. Khan.
Bier is goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weet het. Ook al is de sport lange tijd de snelst groeiende geweest onder studenten. Als ik zeg ooit squashleraar te zijn geweest, word ik meestal ook niet serieus genomen. Maar dat kan ook aan andere factoren liggen.
Niet oud... wel ouder.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Bier ja! En wel snel! En veel!
Ben de hele week niet weggeweest.
Nee, ik ben niet oud.
Ouder wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Niet oud... wel ouder.
LOLz... Doe mij maar een wijntje!
XRquote:
Ik kan het je leren. Ik was ooit squashleraar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
Squashen, dat kan ik dus echt niet. Ik raak altijd de muur, mijn tegenstander of mezelf, maar nooit dat kutballetje
Ziet er oké uit.quote:
logisch beeb , wanneer kan je hem halen ?quote:
Jaja.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Staan de tickets niet op naam dan?
Niet dat ik geïnteresseerd ben in een vakantie naar Lloret of zo. Vroeg me gewoon af hoe dat zit.
moet morgen alles bij de garage rond maken want dit bedrag kan ik gewoon in 1 keer niet ophoesten. En ik wil Glenn (mijn vriend) ook nog even mee hebben. (hij staat nu gereseveerd voor mij) en dan 2 weken wachten. Nieuwe apk keuring, grote beurt, overschrijven enz enzquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:47 schreef Joene het volgende:
[..]
logisch beeb , wanneer kan je hem halen ?
Sommige mensen zijn op sommige vlakken gewoon talentloos. Dit is zo'n geval, vrees ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kan het je leren. Ik was ooit squashleraar.
Mooi hoor mag ik je een advies geven ( ga vanmiddag even bij je huisbank langs ) voor evt financiering .quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
moet morgen alles bij de garage rond maken want dit bedrag kan ik gewoon in 1 keer niet ophoesten. En ik wil Glenn (mijn vriend) ook nog even mee hebben. (hij staat nu gereseveerd voor mij) en dan 2 weken wachten. Nieuwe apk keuring, grote beurt, overschrijven enz enz
heb bij de garage ook nagevraagd en die kunnen mij een spotgoedkope lening aanbedien voor 5 jaar. En als ik er korter over wil doen is het voor mij nog steeds heel goed te betalen. Bel zometeen nog even de postbank op of hun wat intressants hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooi hoor mag ik je een advies geven ( ga vanmiddag even bij je huisbank langs ) voor evt financiering .
Precies even nacheckenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb bij de garage ook nagevraagd en die kunnen mij een spotgoedkope lening aanbedien voor 5 jaar. En als ik er korter over wil doen is het voor mij nog steeds heel goed te betalen. Bel zometeen nog even de postbank op of hun wat intressants hebben
En hoe ben jij in dat topic terecht gekomen? Ik kan nog zeggen dat ik mod van TRV ben, maar wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:47 schreef GI het volgende:
Jaja.....
De Topictitel is nog best aanlokkelijk op zich. De OP is dan goed om wat leuke opmerkingen te verwachten. Hetgeen aanzienlijk tegen valt eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En hoe ben jij in dat topic terecht gekomen? Ik kan nog zeggen dat ik mod van TRV ben, maar wat is jouw excuus?
duuuurt lang!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Joene het volgende:
Ik moet nog wachten tot 31 augustus op mn nieuwe auto
Whehehehehequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouder wel ja.
moet een weekje kunnen hoor, maar moet geen gewoonte worden...
Heel nice Bleu! Très magnifique!quote:
Dat kan je zeggen, die japanners zijn ook niet zo snel als ze lijken blijkbaarquote:
Tell me about it. Werk nog ff bij een Japanse multinational.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat kan je zeggen, die japanners zijn ook niet zo snel als ze lijken blijkbaar
auto.miss-bleu.nl ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:50 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu gaat nog even website voor mezelf bouwen
miss-bleugeot.nlquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:56 schreef n00cL30n het volgende:
auto.miss-bleu.nl ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"eens", J. "eens".
Klopt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De pleuris, het schiet echt niet op vandaag.
Daar ben ik het is helemaal mee is!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"eens", J. "eens".
Ow.. dan zou het toch goed moeten zijn?quote:
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow.. dan zou het toch goed moeten zijn?
eerst hem morgen maar eens komen en leren rijden met een benzinequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga je de bleugeot nog pimpen trouwens, bleu?
Iets meer gas geven en later schakelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef miss_bleu het volgende:
eerst hem morgen maar eens komen en leren rijden met een benzine
Okee.. Solly mop!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iets meer gas geven en later schakelen.
Rest is hetzelfde.
bleugeotjes kan je goed doortrekkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tis dat glenn laat thuis is anders had ik nu nog terug gegaan om alles te regelen
Dat was uren geledenquote:
hahahahahahha...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef Joene het volgende:
Sow ik hou het voor gezien zo met thuiswerken vandaag
Nee idd, ook nog wat poker gespeeldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
hahahahahahha...
Ik geloof niet dat je de hele tijd bent wezen thuis werken.
Goed bezuhg!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een Bleugeot voor ¤150,-?!
Dan wil ik er ook wel een stuk of wat!
Vertel dat aan die 2 bussen die frontaal op elkaar klapten, met een mega file als gevolgquote:Op maandag 14 mei 2007 09:09 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie schopt HW
je hoort het topic weer actief te maken man!
![]()
mindere zaeck iddquote:Op maandag 14 mei 2007 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertel dat aan die 2 bussen die frontaal op elkaar klapten, met een mega file als gevolg.
ook Hoi!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi
Ik heb een enorm dinsdagmorgen gevoel
Tnxquote:
Vandaag of deze hele week..? Ik denk dat ik een gevalletje van dit laatste heb.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Dit gaat hem niet worden vandaag denk ik.
Een week duurt voor mij altijd 3 dagenquote:
Om gierend op de bon te komen?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Straks om 17:00 met gierende banden naar huis.
Nou het voelen van de eisprong was hier niet nodig om zo'n weekend te hebben hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:44 schreef Tally het volgende:
3 dagen deze week en dan al weekend
Afgelopen weekend was
Ik denk dat ik elk weekend ga zeggen dat ik een eisprong voel![]()
Goedemorgen!
Hier ook een dinsdagmorgen gevoel!
Bij ons ook niet..quote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou het voelen van de eisprong was hier niet nodig om zo'n weekend te hebben hoor.![]()
![]()
Je bent goed uitgewoond?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons ook niet..
Maar zo vaak als dit weekend doen wij het normaal gesproken nooit
Was wel ff lekker
Ik loop wijdbeens.. Ben totaal uitgedroogd daaro..quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik loop wijdbeens.. Ben totaal uitgedroogd daaro..
En volgens mij kan je er nu met je vuist in
Ben met nog te moe om een pen op te pakken
Zegt dat genoeg?
Dan had je in elk geval genoeg gedronken!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Ben dit weekend met collega's wezen stappen. Schijnt dat ik een compleet schilderij van de wc heb meegenomen en later buiten er even flink mee aan het bewerken ben geslagen. Ik weet het alleen niet meer.
Kut is dat he? Na de 4e keer gaat het ook echt zeer doen en voelt het aan alsof de boel van binnen effe gladgestreken wordt met een schuurpapiertje, met groffe korrelquote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik loop wijdbeens.. Ben totaal uitgedroogd daaro..
En volgens mij kan je er nu met je vuist in
Ben met nog te moe om een pen op te pakken
Zegt dat genoeg?
Daar hebben ze glijmiddel voor uitgevonden.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kut is dat he? Na de 4e keer gaat het ook echt zeer doen en voelt het aan alsof de boel van binnen effe gladgestreken wordt met een schuurpapiertje, met groffe korrel.
Glijmiddel is voor mietjesquote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar hebben ze glijmiddel voor uitgevonden.![]()
Ja soms kan je dan maar beter NIET de douchekop er op zettenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kut is dat he? Na de 4e keer gaat het ook echt zeer doen en voelt het aan alsof de boel van binnen effe gladgestreken wordt met een schuurpapiertje, met groffe korrel.
Ja en dan hou je lekker dat bijtende gevoel van die glibbertroep..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar hebben ze glijmiddel voor uitgevonden.![]()
Je moet ook geen chilisaus als glijmiddel gebruiken T.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en dan hou je lekker dat bijtende gevoel van die glibbertroep..
Dan tuft die er maar een keer in hoor![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet ook geen chilisaus als glijmiddel gebruiken T.![]()
Na 4 keer al?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog maar een paar uur J.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen, is het al dinsdag?
Het gevoel is er wel al JK.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen, is het al dinsdag?
Das waar..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, als het dinsdag is, dan is het alweer bijna vakantie..
Neequote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Zijn jullie vrijdag allemaal vrij ofzo?
slecht geregeld HW. Als je een beetje vooruit had gepland net zoals met 1 mei dan was je gewoon vrij geweestquote:
Ik nie... Was je trouwens nog naar die U2 coverband geweest vrijdag?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Dat post ik netquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik nie... Was je trouwens nog naar die U2 coverband geweest vrijdag?
Tja, kan niet altijd helaas...... Het is niet andersquote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
slecht geregeld HW. Als je een beetje vooruit had gepland net zoals met 1 mei dan was je gewoon vrij geweest
Uiteraard.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Ja jongen, na vier keer al. Natuurlijk geldt dat niet voor mensen met een kleine piemelquote:
Ik heb er heel veel moeite voor moeten doen jaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Yeayquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard.
Woensdagavond naar de Fun Lovin' Criminals.
Grote dikke harde piemols!!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja jongen, na vier keer al. Natuurlijk geldt dat niet voor mensen met een kleine piemel.
Als ik in het ziekenhuis ben geweest voor een echo loop ik altijd een beetje wijdbeens..quote:
Was wel een hele jonge leuke artsquote:Op maandag 14 mei 2007 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, toen moest ik er ook al heel hard om lachen.
Ik dus ook.. Dan heb ik zoiets van: Hmm.. leuke vent en die zit dan tegen mn doos aan te kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou het denk ik juist erger vinden als het een leuke man zou zijn.
Ik heb er 5 jaar gewerktquote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Overigens heb ik een hekel aan arts-assistenten sinds ik in een ziekenhuis gedetacheerd ben geweest.
Ik moet altijd lachen als iemand zegt "adem maar even diep in!" Niet aan te raden bij het laten zetten van piercingsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dus ook.. Dan heb ik zoiets van: Hmm.. leuke vent en die zit dan tegen mn doos aan te kijken
Verkrampt het helemaal
Ik moet wel altijd lachen als ze zeggen: Kan even koud aanvoelen hoor..
Weet niet waarom.. Maar kan dan net mn lach inhouden
[..]
Ik heb er 5 jaar gewerkt
Vond jij ook wel eens dode mensen op de gang?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dus ook.. Dan heb ik zoiets van: Hmm.. leuke vent en die zit dan tegen mn doos aan te kijken
Verkrampt het helemaal
Ik moet wel altijd lachen als ze zeggen: Kan even koud aanvoelen hoor..
Weet niet waarom.. Maar kan dan net mn lach inhouden
[..]
Ik heb er 5 jaar gewerkt
Ligt er aan waar de piercings worden gezetquote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als iemand zegt "adem maar even diep in!" Niet aan te raden bij het laten zetten van piercings.
Ja.. En bloed overal.. De muur, de grond en een keer zelfs op de pleequote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vond jij ook wel eens dode mensen op de gang?.
Ik heb in het Brandwondencentrum van Beverwijk gewerkt. Zit je weer een serieus gesprek te voeren met iemand wiens gezicht er van afbladert. Het went.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:18 schreef Tally het volgende:
Ja.. En bloed overal.. De muur, de grond en een keer zelfs op de pleeWas blij toen we gingen verhuizen naar het pand er naast..
Ik wil ook een EM-wapen.quote:
quote:
Ja dat is ook "vreemd"...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb in het Brandwondencentrum van Beverwijk gewerkt. Zit je weer een serieus gesprek te voeren met iemand wiens gezicht er van afbladert. Het went.
Check.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]Zou ook niets voor mij zijn..
Was bij het Diak toch?
[..]
What...the.....fuck.....quote:
Zat je in Utrecht of in Zeist?quote:
Nee, dan moet ik het 'Arbeit macht frei' embleem boven de deur poetsen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest een keer voor promotionele doeleinden muismatten rondbrengen (yeah, i know) en toen kwam ik bij het mortuarium aan en toen durfde ik niet naar binnen. Dus ik zo een half uur voor die deur staan van "Huuu, ik doe het niet!" "argh!" "Ik ga echt niet naar binnen
. " en toen heb ik hem maar onder de deur doorgeschoven
.
Ben wel eens in Zeist geweest, maar voornamelijk in Utrecht. Maar nu niet meer. Utrecht zuigt apenballenquote:
Ja, en je hoort iemand wegrennen in de verte als je de deur open doetquote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lijkt me zo mooi als je in het mortuarium werkt en je ziet opeens die mat onder de deur door komen
Ik kende daar ook mensen op de ICT afdeling..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben wel eens in Zeist geweest, maar voornamelijk in Utrecht. Maar nu niet meer. Utrecht zuigt apenballen.
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een half uur op de plee ga zitten hier op het werk.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Tally het volgende:
Ik zit aan een fles Campagne pils te lurken
Ik had daar zo'n trek in vanmorgen dat ik er een stuk voor heb omgereden om het te kunnen kopen
Ik hoop het..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding] Ben je na 1 weekend ketsen al drachtig? [afbeelding]
Neejoh, een nieuw registratieprogramma.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat valt er in hemelsnaam te promoten op een muismat in een mortuarium?.
"Wordt nu orgaandonor en ontvang een gratis nier!!!" ofzo?
Niet voor in de nacht he?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neejoh, een nieuw registratieprogramma.
Groot gelijk..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef k_i_m het volgende:
Nee, en ik wil het er ook niet over hebben.
Niemand een kortingskaart?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Damn man, retourtje Landgraaf is dik 38 euro. En dat maal 4....
Lekker goedkoop dat OV.
Zijn we aan het onderzoeken nu, Rip heeft iemand als het goed isquote:
Nee ik ga niet maar je mag mijn kaart wel lenen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ga jij ook naar PP dan Arma? WIj gaan alleen de maandag.
Mocht het niet lukken dan graagquote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik ga niet maar je mag mijn kaart wel lenen.
ik nog 1.30quote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef Tally het volgende:
Ik hoef nog maar 2 uur en 20 minuten
En mn witte blouse is nu deels zwart
Leuk dat klussen..
De uitvoering van de auto is verschillend..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef miss_bleu het volgende:
kan mij trouwens iemand vertellen wat het verschil is tussen een peugeot 206 xr en xt 1.4 benzine?
Want bij de pagina van de dealer staat er XR en verzekering zegt dat het een XT is en mijn verzekering ging meteen omhoog
heb een kopie van kenteken al meegekregen en daar staat helemaal niets opquote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
De uitvoering van de auto is verschillend..
De één is wat luxer dan de ander..
Daarom zou ik als ik jou was maar even op het kentekenbewijs kijken en eventueel laten veranderen bij de verzekering..
Die mutsen doen het vaker fout..
Heb je voor mij een linkje naar de site waar hij te koop stond?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb een kopie van kenteken al meegekregen en daar staat helemaal niets op
De site doet het niet.. Maar de uitvoering zit wel degelijk verschil tussen..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als ik deze site mag geloven is er net zo gek veel verschil.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=15643813&p_type_lijst=VL&o_id=4015681quote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je voor mij een linkje naar de site waar hij te koop stond?
Ik denk dat de autodealer een foutje heeft gemaakt (wat veel te vaak voorkomt vraag maar aan mn man)..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=15643813&p_type_lijst=VL&o_id=4015681
Ja maar de XT hoeft geen automaat te zijn..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef miss_bleu het volgende:
de XT heeft: transmissie 4 v, automaat en de XR transmissie 5 v, hand dat klopt meer
topic is volquote:Op maandag 14 mei 2007 16:26 schreef Tally het volgende:
Ja maar de XT hoeft geen automaat te zijn..
Kan je namelijk kiezen als je hem koopt (nieuw)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |