quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja Arma.. Life is a bitch
Ik vind het heul niet erg hoor..
Ik heb al een week geroepen dat we het elke dag moeten doen
Terwijl het niet echt nodig was zeg maar.. Er ook eigenlijk niets kon gebeuren zeg maar
Dan is het oefenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Alleen in het weekend? Beetje jammer van de andere 5 dagen.
Daar zit hij nu voor op therapie hequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:05 schreef 3MinuteHero het volgende:
Goed uithoudingsvermogen van Arie, Tal .....
Misbruik maken van de situatie is okéquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg daarom nogal een boze blik bij de gyn vanmorgen
Het is voor een goed doel 3MHquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Misbruik maken van de situatie is oké.
Al besproken, dat zijn oefendagen voor het weekendquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef n00cL30n het volgende:
Goeie TT!
(Mis inderdaad alleen dan de overige 5 dagen.)
Zo dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al besproken, dat zijn oefendagen voor het weekend.
Klopt.... maar was gewoon een instemming met...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al besproken, dat zijn oefendagen voor het weekend.
Zeg, kets jij nog een beetje de laatste tijd Bleu?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef miss_bleu het volgende:
sow terug van lunch
maar goed wel taasmansen tot in de kleine uurtjes in haar kontwerk als een windtunnel dus waar hebben we het overquote:
Nog 4 uurtjes en dan heb ik nog 2 werkdagen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog 4 uurtjes en dan is het weekend bij mij!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
maar goed wel taasmansen tot in de kleine uurtjes in haar kontwerk als een windtunnel dus waar hebben we het over
![]()
Neuken Arma?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:54 schreef Armageddon het volgende:
Ja hallo! Kunnen we even doorposten met z'n allen? Ik zit hier helemaal alleen op het werk.
Zal ik even met mijn lekkere bruine kop tussen je vaaginaalbuitenlipgebeuren gaan liggen befzuigen?quote:
Heerlijk Arma.. Wel met een plasticje hoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik even met mijn lekkere bruine kop tussen je vaaginaalbuitenlipgebeuren gaan liggen befzuigen?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk Arma.. Wel met een plasticje hoor..
Ik zit nogal in mn vruchtbare dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |