maar het zal wel een fiesta wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef staticdata het volgende:
zou wel humor zijn als je een Focus st als voorloper zou krijgen
hoezo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:48 schreef ursel het volgende:
Dees is best wel irritant..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Leuk, mijn PC op mijn stage is niet snel genoeg, hj kan het niet knipper niet bij houden. daardoor knipperen ze heel onregelmatig. Dan weer heel langzaam, Dan weer snel om het in te halen. Enzovoorts.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:48 schreef ursel het volgende:
Dees is best wel irritant..
zolang ze niet blauw zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:01 schreef Keltie het volgende:
Bleh, geen zin meer.. Was het maar 17.00
Morgen bedrijfsuitje.. Bowlen en steengrillen; altijd leuk, zo'n avondje met zware ballen in je hand staan
jij ook alquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:01 schreef Keltie het volgende:
Bleh, geen zin meer.. Was het maar 17.00
Morgen bedrijfsuitje.. Bowlen en steengrillen; altijd leuk, zo'n avondje met zware ballen in je hand staan
Officieel systeembeheerder, maar hier ben zit ik tussen systeembeheerder/ helpdesknerd en internetversiebeheerder (quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij ook al
wat voor werk doet gij?
quote:
Oohja.. dat is waar, was ik ff vergeten..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wat jij vind doet toch helemaal niet terzake![]()
Leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
van alles en nog wat. Nu regelmatig bezig met het imbedden van nieuwe processen binnen de afdeling.
en allerlei andere zaken waar ze niemand voor kunnen vinden. Me eerste klus was het gehele informatieproces voor nieuwe / bestaande windmolengegevens te optimaliseren en het contact is altijd gebleven, dus daar wordt ik ook nog voor gevraagd om mee te helpen. is wel grappig
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja.. dat is waar, was ik ff vergeten..
Werd vanochtend ook al zo raar wakker.. Had gewoon het gevoel alsof ik belangrijk was enzo. Ik ging vanochtend ook al mensen op pad sturen om koffie te halen enzo.. Begreep er al niks van..
Alsof Feyenoord er op het moment rooskleurig bijstaat..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuk
"Ajax kan zich eigenlijk niet nog een jaar zonder voetbal in de Champions League veroorloven. De club sloot het vorige boekjaar af met een verlies van zo'n zes miljoen euro. Ajax kan de huidige begroting bijna alleen dekken wanneer het zich mag meten met de beste clubs van Europa."
Ook hier gaat het eens een keer ophouden...Heerenveen domineerde volgens Nu.nl dus als Ajax het straks niet red dan hebben ze volgend jaar mooi een probleem
Niet echt neequote:Op donderdag 10 mei 2007 09:21 schreef ursel het volgende:
Alsof Feyenoord er op het moment rooskleurig bijstaat..
Nee, maar het is voor de media interessanter om Feijenoord de grond in te boren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord er op het moment rooskleurig bijstaat..
Mja, daar ontkom je vaak ook niet aan..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet echt neewat dat betreft was het ook niet heel slim om Kuyt en Kalou te verkopen
Moest wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet echt neewat dat betreft was het ook niet heel slim om Kuyt en Kalou te verkopen
Inderdaad. Lazovicquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat niet slim was was om je reserve spits die behoorlijk duur op de loonlijst staat ook maar te verhuren/verkopen..
Zelfs met een krat bier achter m'n kiezen kan ik een eerste plaats en het halen van de kwartfinale van de Champions League nog niet gelijk zien aan zevende worden en er in de 3e ronde van de UEFA cup uitliggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:25 schreef Keltie het volgende:
Zie maar naar psv, die staan hetzelfde als wij, maar daar hoor je niemand over.
eenschquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef staticdata het volgende:het moet over BF2 gaan niet over voetbal
Daar kun je een deel van vergoed krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:39 schreef jpjedi het volgende:
Na dus bijna 3 dagen heb ik eindelijk de koffer ontvangen en heb me in de tussentijd geholpen met wat kleding en spullen die ik heb gekocht.
16 miljoen in het rood, randdebieltjequote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Zelfs met een krat bier achter m'n kiezen kan ik een eerste plaats en het halen van de kwartfinale van de Champions League nog niet gelijk zien aan zevende worden en er in de 3e ronde van de UEFA cup uitliggen
100 AUS$quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar kun je een deel van vergoed krijgen
Verder![]()
Een beetje zelfspot zou je goed doen lieverdquote:
Aaaaaahquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:39 schreef jpjedi het volgende:
Dus nu dan een tvp maar heb niks teruggelezen. Wel mis ik mijn vrouwtje![]()
![]()
![]()
Wat voor pauper kleding heb jij gekocht dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
100 AUS$
oftwel ¤ 61,27![]()
@Muts: Begint hier winter te worden, 16 graden en regen.![]()
dat heeft ie toch niet gezegd? misschien heeft ie wel een hawai-shirt plus een trainingsbroek gekochtquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat voor pauper kleding heb jij gekocht dan...
61.27 voor een beetje business kledij..
Of gewoon bierquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:55 schreef staticdata het volgende:
dat heeft ie toch niet gezegd? misschien heeft ie wel een hawai-shirt plus een trainingsbroek gekocht
Arie..Ik kreeg 100 AUS$ dus moest meer uitgeven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat voor pauper kleding heb jij gekocht dan...
61.27 voor een beetje business kledij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |