Nee..ze hebben inderdaad niets beters te doen. Ze hebben maar één doel: zeiken over dieren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Partij vd Dieren boos over oud kunstfilmpje
Hebben ze nou niks beters te doen![]()
Jawel hoor, Adam en Eva, daar geloven ze ook heilig inquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..ze hebben inderdaad niets beters te doen. Ze hebben maar één doel: zeiken over dieren.
Ze houden zich NERGENS anders mee bezig. Dat is toch te erg voor woorden?
Als er een partij opgedoekt moet worden is het de PvdD welquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik wilde het net posten
maar idd, dit is zo ongeveer de belangrijkste reden dat ik de PvdD niet serieus kan nemen
Oh, wacht zo heet de video. Droog.quote:
ik ga het niet bekijkenquote:
Ach er is ook een partij voor de planten, en die bestaat al 17 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
kijk, dat je voor dieren wilt opkomen dat is prima echt waar maar moet je daar nou écht een politieke partij voor oprichten
in Groningen ergens zit een vrouw al 2 jaar zonder gas/electra dát vind ik pas erg![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach er is ook een partij voor de planten, en die bestaat al 17 jaar![]()
Hogedrukspuit pakken en je bent zo klaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens nog steeds de badkamer schoonmaken.![]()
![]()
![]()
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet ook eindleijk waar dit plaatje van Supersheep vandaan komt
[afbeelding]
Dat bedoel ik toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegen
Wat het voorsteld waarom die knuffels op een schaap zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Wat dan?
Zag het vanochtend op de BBc het is een of andere race ergens in engeland, de gene die het eerst het parcourse of is en bij de voerderbak is wintquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef B.ertha het volgende:
En waarom zitten ze daar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |