Die lees je maandelijkswekelijks dus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, tis lang geleden![]()
De Yes is trouwens best leuk nog
Nee, aankomend jaar studeren, dat is duur, en de grote-kamer-verbouwing en mn rijbewijs natuurlijkquote:
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, aankomend jaar studeren, dat is duur, en de grote-kamer-verbouwing en mn rijbewijs natuurlijk
Ik nooit, we kregen wel eens wat. Wel heel kort lid geweest van de ponyclubBarbieclub bedoel ik. Heb ik nog een mooi verhaal overquote:
Volgens mij is dat nog ergerquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:04 schreef Nesle het volgende:
Kom maar door
Ben nu lid van de cosmmmmmmmmowgwirl.
Klopt jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Nesle het volgende:
Weet je wat pas een fout blad is?
De Fancy, die slaat echt alles!
Met handenarbeid in de eerste en tweede lagen er altijd van die tijdschriften om uit te plakken en te knippen. Nou er werd niet meer uit geknipt maar er werden van die rare verhaaltjes gelezen over van die "probleempjes". Ik heb regelmatig in een scheur gelegen, vooral als de jongens het gingen lezen.
Je broer was die neonazi?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Vorig jaar, toen mn broer in Antwerpen zat, heeft die neonazi die zwarte au pair en haar oppaskindje vermoord, heeft iedereen toen gezien/gehoord/meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |