Meestal weet ik dat wel, of ik kan het zien aan het hoesje dat er bij ligt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Bastard het volgende:
Vind het een coole update, meest blije ben ik met de optie dat ik zie wat er in de lade zit.
Idd een prettige update...ook als je op de stray gaat staan zie de achiefments die je gehaald hebt....vind het wel makkelijk ja....quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Meestal weet ik dat wel, of ik kan het zien aan het hoesje dat er bij ligt.
Maar het is een veranering waar je geen last van kan hebben.
Zou je nou ook met de controller naar dat eject knopje in je dashboard kunnen gaan en dan zo de lade openen?
Ik gebruik een voorgeprogrammeerde afstandsbediening waar die functie op zitquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef Heintje het volgende:
Zou je nou ook met de controller naar dat eject knopje in je dashboard kunnen gaan en dan zo de lade openen?
Je zou toch zeggen dat ze dat soort dingen eerst ff testen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef donald_dick het volgende:
joepie, als je wil lachen, moet je nu ff naar de xbox support lijn bellen, krijg je een half uur durende uitleg hoe je je draadloze netwerkaart weer kan gebruiken, omdat hij sinds de nieuwe dashupdate geen netwerken meer kan vinden
ik had geen problemen met die wireless usb modulequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze dat soort dingen eerst ff testen.
Waarom moet anders altijd ales zo lang duren.
Koop een XFPS daar kun je de PS2 toetsenbord, muis en externe HD op aansluiten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Leonos het volgende:
Ik zeg toch, koop een USB toetsenbord.
Microsoft troep waar je 60 euro meer voor betaald![]()
Waarom.... je moet toch naar de xbox om de dvd eruit te halen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:40 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
ben bang dat die eject knop niet werkt vanuit het dashboard....zou wel handig zijn als ze dat zouden doen!
Maar het zou wel makkelijk zijn dat het laadje al open gaat als ik naar de Xbox toe loop.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef -CRASH- het volgende:
Waarom.... je moet toch naar de xbox om de dvd eruit te halen.
Je hebt er geen zak aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:47 schreef DarkShine het volgende:
Hmmz, die messenger add-on irriteert me nu al
Kreeg gister een URL toegestuurd... oh wacht dan open ik IE ff op mn 360quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:48 schreef moz het volgende:
[..]
Je hebt er geen zak aanWordt constant gestoord tijdens een game, alsof ik ga replyen
je hoeft helemaal nergens last van te hebben, want je kan het ook gewoon uitzettenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef Heintje het volgende:
*Echt super blij is dat ik nergens last van heb*
er zit schijnbaar geen MSN acount op mijn email adres. (wat er wel heeft gezeten maar dat heb ik al een jaar of 5 niet meer gebruikt denk ik)
Idem ditoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef Heintje het volgende:
*Echt super blij is dat ik nergens last van heb*
er zit schijnbaar geen MSN acount op mijn email adres.
Alleen is het weer irritant dat als je naar dat tab gaat dat je "cursor" rechts onderin zit. En dus niet links boven waar ik hem verwacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Als je hem niet activeert zal je er nooit last van hebben ook. Vind het wel handig dat marketplace een eigen tab heeft gekregen. Kun je tenminste sneller naar je active downloads kijken
schijnt veel beter te zijn nuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Was er nu ook iets verandert aan de VGA output?
Gelijk aan component?quote:
Een browser zou dan weer wel een aanvulling zijn! Om bijvoorbeeld niet mijn laptop aan te hoeven hebben voor walkthroughs ed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kreeg gister een URL toegestuurd... oh wacht dan open ik IE ff op mn 360![]()
Thanksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee
hier meer info:
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=7216
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |