De download optie en de nieuwe achievement pop-upquote:In addition to the LIVE Messenger integration feature in the new Dashboard, you’ll also see:
* New achievement pop-up with name and score value
* New Marketplace blade places content all in one place
* Friends playing now feature at Xbox LIVE Arcade
* Console can be set to turn off after downloads to save energy.
I want to say something about the last bullet point. What this means is that you can queue up your downloads and turn your console ‘off.’ When you turn it off during a download, you are actually switching your Xbox 360 into low power mode and the power light will blink very slowly as it continues downloading. After all the downloads are complete, the blinking light will stop and the console will automatically turn itself completely off. Downloads done.
Zes mensen zelfsquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
Er kwam toch ook een optie om met meer mensen in een private chat te gaan?
Dat is het gene waar ik het meeste naar uit kijk.
quote:Ook is het nu mogelijk om met 6 vrienden tegelijkertijd te chatten terwijl je een film kijkt of gamed. Ook is de friendslist een stuk groter geworden, nu maximaal 600 contacten.
Dus je kan met een ander account inloggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Godzijdank, Live en MSN hebben ze apart van elkaar gehouden.
Ehm, hij pakt het email adres waarop je Live gamertag geregd staat. Geen idee of je dat kan veranderenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je kan met een ander account inloggen?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef 3rdStrike het volgende:
Wat features:
[..]
De download optie en de nieuwe achievement pop-up![]()
Screenshot svp... zijn de namen vervangen??quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ehm, hij pakt het email adres waarop je Live gamertag geregd staat. Geen idee of je dat kan veranderen
[edit]
OMFG, mn LIVE friendslist is spontaan verbreezert.
Dat wordt dus iedereen met een @ in zijn adres blokken op MSN.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef BMH het volgende:
En je kunt niet eens MSN-en met een ander e-mail adres!.. Je kunt zelf het adres van je account niet veranderen. Leuk hoor MSN op je 360.. Jammer dat je het niet kunt gebruiken.
druk is op Y dan worden je msn contacten verborgen en nog een keer op Y is ze weer weergevenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[afbeelding]
Niet verandert, maar allerlei vage namen van MSN contacten ertussendoor.
Damnquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ehm, hij pakt het email adres waarop je Live gamertag geregd staat. Geen idee of je dat kan veranderen
[edit]
OMFG, mn LIVE friendslist is spontaan verbreezert.
Toen ik voor mijn vriendin een account aan maakte begon hij ook al over leeftijd te zeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:56 schreef mustisuc het volgende:
( you cannot use msn messenger because this is a child account)
lekker geregeld weer en je kan je emailadres en je leeftijd niet veranderen (M$ is weer om te lachen!!)
ik ben de 360 helemaal zat met hun parental control als je geen 18 bent ik maak wel een nieuwe gamertag aan (andere optie laten ze niet toe)
[..]
druk is op Y dan worden je msn contacten verborgen en nog een keer op Y is ze weer weergeven
ja dat is ook erg krom en ik heb al in parental control lopen snuffelen maar ik heb niets gevonden, nu heb ik als laatste een klachtemail gestuurd naar de helpdesk van microsoftquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toen ik voor mijn vriendin een account aan maakte begon hij ook al over leeftijd te zeuren.
toen heb ik mezelf maar op gegeven als ouder, en toen moest ik haar toestemming geven om iemand in haar vriendenlijst toe te voegen.
Maar dit is wel heel erg krom aangezien je op een PC wel gewoon met MSN online kan.
Toch wel met toestemming van je ouders he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef mustisuc het volgende:
[..]
ja dat is ook erg krom en ik heb al in parental control lopen snuffelen maar ik heb niets gevonden, nu heb ik als laatste een klachtemail gestuurd naar de helpdesk van microsoft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |