"Dat wijf" zit hier ook op het forumquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom je fris je nest uit, zet je even het journaal aan, word je geconfronteerd met deze vieze vrouw.
Om zes uur 's-avonds trek ik die rotkop ook niet, maar meteen 's-ochtends als eerste mens die ik ga zien is extra erg!
Dat wijf moet van de buis.
Bah!
Haar username is 'presentatrice'. Ze heeft zichzelf een keer verdedigd in een ander KLB topic. Is ook op FOK!radio geweestquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef zeehond. het volgende:
Vroeger trok ik mij altijd af op haar tijdens het jeugd journaal![]()
Laatste bezoek: 188 dagen geleden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Haar username is 'presentatrice'. Ze heeft zichzelf een keer verdedigd in een ander KLB topic. Is ook op FOK!radio geweest![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef zeehond. het volgende:
Vroeger trok ik mij altijd af op haar tijdens het jeugd journaal![]()
Beeldt ze hier "de denker" uit ofzoquote:
Dat vind ik juist irritant. Ze zijn over het algemeen totaal niet grappig. Zeker niet als ze weer over haar "brothers" begintquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Aldith Hunkar is cool, ze heeft altijd van die droge opmerkingen aan het eind van een item.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha, vanochtend was echt geweldig, zo aan het eind van het journaal het weerbericht:
"Vandaag is het in het grootste deel van het land.."
*Kaart met op elke plek regenwolkjes komt in beeld*
"uh...droog".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |