hahaha, ja ze heeft zusjes en broertjes, alleen zijn die allemaal al bij een nieuw baasjequote:
vanaf de puppy gezien bedoelde ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
bedoel je niet de rechterkant Re? Daar stond nl. een softbox vrij dichtbij, links stond een pluutje iets meer naar achteren
Ik wil 1 van deze foto's insturen voor een challenge op DPC, met als thema DPL. Dat is een fictief bandje, en de challenge is dus verzin een bandnaam met de afkorting DPL en een CD cover.
Ik zat te denken aan #5 of #7 en dan zou DPL staan voor "D...... Puppy Love" ofzo
ik ben er nog niet uit wat ik met die D aanmoet...Deep? Dutch? Dear?
suggesties?
Digital?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
bedoel je niet de rechterkant Re? Daar stond nl. een softbox vrij dichtbij, links stond een pluutje iets meer naar achteren
Ik wil 1 van deze foto's insturen voor een challenge op DPC, met als thema DPL. Dat is een fictief bandje, en de challenge is dus verzin een bandnaam met de afkorting DPL en een CD cover.
Ik zat te denken aan #5 of #7 en dan zou DPL staan voor "D...... Puppy Love" ofzo
ik ben er nog niet uit wat ik met die D aanmoet...Deep? Dutch? Dear?
suggesties?
ik vind het een beetje in loving memory achtigquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
kleinigheidje
maar is 't wat? ik vind 'm wat statisch ofzo...
Ik ken idd wel zo'n liedje..iets met:quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:20 schreef Ymke het volgende:
Zong een van die osmond brothers niet over Puppy Love?
Liedje is ook gezongen door S Club 8quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken idd wel zo'n liedje..iets met:
"And they call it puppy lohooove...shalaallaa":')
zo'n zoetsappig bakvissen nummer igg
ik kan zo'n font niet vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef -Marjo- het volgende:
Puppy Love doet me aan de 70's denken. Ik zou dan een heel fout font gebruiken voor de cd hoes:
[afbeelding]
Volgens mij Puppy love van Donny Osmondquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef -Marjo- het volgende:
Puppy Love doet me aan de 70's denken. Ik zou dan een heel fout font gebruiken voor de cd hoes:
[afbeelding]
Zoeken op Seventies font, het heet bellbottom oid...quote:
wat jij bedoeld is de amerikaanse stafford zonder papieren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef tbs-johny het volgende:
is dat in de volksmond niet gewoon een pitbull?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |