Dus nu bedoelt hij het allemaal weer niet? Dit was allemaal een publiciteitsstunt over het hoofd van de multiculturele samenleving? In dat geval: Salah Edin, bedankt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Salah zet gewoon de boel op scherp, hij is echt geen Jihadstrijder.
Maar het is wel grappig om te zien hoe iedereen hapt.
Jawel, die ene die opschudding veroorzaakte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef Posdnous het volgende:
Kennelijk heb je nog nooit een nummer van hem gehoord.
Mja, wat is een extremist. Ik vind een extremist ook iemand die dit roept in een bepaalde positie waardoor hij anderen misschien in een bepaald schuitje dwingt. Iemand is in mijn ogen niet pas een extremist als hij echt daadwerkelijk mensen begint te vermoorden. Het begint al bij het aanzetten tot haat. Dus Wilders is soms ook gewoon als een extremist bezig, net als deze Salah Edin.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:23 schreef Posdnous het volgende:
Idd, het is gewoon controverse uitlokken. Ik ben er ook niet zo kapot van, ik vind het net zoiets als Wilders,maar roepen dat hij daadwerkelijk een extremist is, is natuurlijk wel uberdom.
Klopt, maar wel met het verschil dat Wilders het doet omdat hij in zijn eigen bekrompen wereldje denkt dat hij het goede doet, en deze knakker alles doet uit naam van een of andere *****profeet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:23 schreef Posdnous het volgende:
Idd, het is gewoon controverse uitlokken. Ik ben er ook niet zo kapot van, ik vind het net zoiets als Wilders
En hoe heeft deze reactie precies te maken met wat ik typte?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Meerdere Wu-Tang leden zijn al jaren lid van de 5 percent network alleen heeft dat gene fuck met de jihad te maken, evenals dat Cilvaringz er geen ruk mee te maken heeft.
Het is gewoon een kankerjochie die wat mij betreft liever vandaag als morgen boven de Noordzee gedumpt wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef Posdnous het volgende:
Kennelijk heb je nog nooit een nummer van hem gehoord.
Je zegt dat het schijnbaar vreemd is voor Wu-Tang leden dat hun mede lid een gelovige moslim is, wat dus bullshit is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En hoe heeft deze reactie precies te maken met wat ik typte?
Juist: geen eene ruk.
Welnee, hij probeert juist mensen uit de tent te lokken op die manier.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met het verschil dat Wilders het doet omdat hij in zijn eigen bekrompen wereldje denkt dat hij het goede doet, en deze knakker alles doet uit naam van een of andere *****profeet.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zandvolk haha grappenmaker, je fantasie rijke superioriteit maakt je blind, achterlijke.
De meesten van de Wu-Tang clan zijn moslims.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zou de WuTangClan weten dat 1 van hun leden een radicale teringjihadi is geworden? Ik kan me nog wat anti-islam raps herinneren na 11 september.
Eens even mailen
Eh... nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
De meesten van de Wu-Tang clan zijn moslims.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je zegt dat het schijnbaar vreemd is voor Wu-Tang leden dat hun mede lid een gelovigeradicale moslim is, wat dus bullshit is.
Ja de ghetto van... Alphen aan de Rijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Frits het volgende:
En die gast komt uit AlphenHij doet ook alsof hij uit het ghetto van Alphen komt... alsof Alphen een ghetto heeft. Hij komt wel uit de meest criminele buurt van Alphen, maar dat is niet gek als je de ziet wat daar allemaal rond hangt.
Slechte reclame voor mijn stadje.
Misschien kwam die wel uit het Archeon. Verklaart zijn gedrag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de ghetto van... Alphen aan de Rijn
Dat maakt die kneus NOG lachwekkender.
Wat is dit voor weerzinwekkend Nederlands? Salah Edin mag dan geestelijk gestoord zijn, hij komt nog beter uit z´n woorden dan jij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
hij had toch subsidie gekregen omdat hij een multiraciale brug zou slaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Welnee, hij probeert juist mensen uit de tent te lokken op die manier.
Wat een onzin, ik ben absoluut niet bang voor die groepjes geitenneukers die exacte kopieën van elkaar zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
Alsof we hier in dit land een beetje Ghetto hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de ghetto van... Alphen aan de Rijn
Dat maakt die kneus NOG lachwekkender.
Nou, maar goed dat Saladdin onze onwetendheid komt verhelpen, zeg! Je struikelt inderdaad over z'n pro-slavische uitingen, heel scherp gezien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:
En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |