frank pels heeft het geschreven. misschien zou hij het wel raak vinden. misschien. ik denk het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zo hadden Fluitsma & van Tijn het niet gewild.![]()
Waar rook is, is vuur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
frank pels heeft het geschreven. misschien zou hij het wel raak vinden. misschien. ik denk het niet.
maar de mythe dat de wereld gecontroleerd wordt door 15 miljoen joden is gewoon absurd. net als dat ze palestijnse kinderen nodig hebben voor het bloed dat ze in hun matzes nodig hebben...
de palestijnen worden al jaren gegijzeld door radicalen, vanaf ararat. ze zijn in decennia zo geïndoctrineerd dat ze gek zijn geworden. jammer dat de koran zo negatief is over de joden, want eigenlijk hebben ze alles aan dat verhaal te danken, omdat mohamed dit letterlijk gekopieerd heeft. of althans zijn niet-analfabetische 'volgelingen'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over Palestijnen gesproken, wat zijn dat voor een vriendelijke mensen toch.
Mickey Jihadouse
waar haal je dit vandaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.
Zo kan ik ook wel rapper worden en op een domme manier haat gaan zaaien.
Je kunt niet meer lopen door de straten
waar de mocro's ons haten
Achterbuurten overgenomen door de Islam
en geen kwaad woord over de Imam
Die ons geen hand wil geven
maar ons wil laten beven
Het zijn de mocro's, ze leven van onze centen
Het zijn de moslims, ze komen hun geloof hier potloodventen
Het zijn de mocro's, ze willen niet integreren
Het zijn de moslims, ze mogen niet masturberen
Ze komen uit stoffige landen
en leggen vrijheid van meningsuiting aan banden
Elke keer als je iets probeert te zeggen
zweren ze op Allah dat ze je omleggen
Krijg het aan de stok met één marrokaan
dan krijg je gelijk de hele familie achter je aan
Altijd maar dat gezeur over discriminatie
we zijn heus niet allemaal nazi
Weiger een mocro een baan
en morgen ga je eraan
Lovergirls en loverboys
onze dochters slechts mocro-toys
Maarja ze willen ons wat maken
Als ze over ons praten
We geven al ons geld
en alsnog willen ze ons haten.
![]()
quote:Lovergirls en loverboys
onze dochters slechts mocro-toys
als ie het zo uit zijn duim zou hebben gezoghen zou ik het erg knap vinden. vrij realistisch. zeker als je die niksnut van een jihaedin rapper er naast zet.quote:
IK heb er dan ook echt zo`n mocro rapper stem bij in mijn hoofd (+bijbehoorend deuntje) wanneer ik het leesquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een eer!
Misschien ga ik wel een carrière in de subsidierap beginnen.
ik heb veldmuis op een of andere manier als gegadigde om dit te rappen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
IK heb er dan ook echt zo`n mocro rapper stem bij in mijn hoofd (+bijbehoorend deuntje) wanneer ik het lees
van het leven van de straat
ik ben geen mocro, kk jodekindquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo?
Serieus, zo'n reactie is weer het voorbeeld van het dominante Calimero-complex dat 9 van de 10 'mocro's' hebben. Het gaat er toch niet om dat het een Marokkaan is? LEES je überhaupt wel wat hier gezegd wordt? Denk je wel na over wat hij zegt? Denk je überhaupt na? Nee, in plaats van dat je even leest en nadenkt roep je meteen "dieskriemienasie!". Zo komt het nooit goed met de integratie hier hoor.
Idioot!
Over je niveau weten we in ieder geval genoeg.quote:
ontkennen dat mohammad de profeet is dodelijk in sommige landen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus
je lijkt wél de kloon van iemand die laatst gebaned is.quote:
een turk dan whats the difference! Allebei zandvolk wat hier niet hoort.quote:
Zandvolk haha grappenmaker, je fantasie rijke superioriteit maakt je blind, achterlijke.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
een turk dan whats the difference! Allebei zandvolk wat hier niet hoort.
opzouten![]()
Dat is het eerste eerlijke wat uit je mond komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben een lafhartige slang en kom uit de woestijn. Ik ben hier gekomen om de wil van Allah aan jullie op te leggen. Kniel voor de grote Allah!
Dan is het heel jammer voor jouw dat ik niet gelovig ben, plus dat ik niet uit een woestijn kom, maar uit een land dat beschaving kende toen jullie nog vuur moesten ontdekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is het eerste eerlijke wat uit je mond komt.![]()
Tuurlijk, maar de hoofdschuldige volgens Hitler waren de Joden. Vandaar dat het om de joden gaat. Net zoals er ook wel homo's in de Twin Towers zaten, maar de aanslagen waren op Amerika en niet op homo's, ook al vinden moslims hen ook verderfelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:48 schreef Gozert het volgende:
Waar ik me aan erger, m.b.t de Holocaust, is het feit dat het ALTIJD over de Joden gaat. Alsof er alleen maar Joden zijn gedood. Er wordt met geen woord gerept over al die andere groepen mensen die gedood zijn, zoals b.v. de Zigeuners, gehandicapten, oude mensen. Schijnbaar zijn Joodse doden belangrijker dan andere doden ?
Was jij erbij dan? Wij leven op dit moment in een land waar de beschaving en techniek veel verder is dan jullie middeleeuwse geknoei.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan is het heel jammer voor jouw dat ik niet gelovig ben, plus dat ik niet uit een woestijn kom, maar uit een land dat beschaving kende toen jullie nog vuur moesten ontdekken.
Ik snap je redenering, maar die andere groepen waren geen 'collateral damage', maar werden ook stelselmatig uitgemoord door de Duitsers. Voor mij zijn alle slachtoffers even erg, maar als je de Joden zo massaal herdenkt, waarom die anderen dan niet? Het lijkt wel of die niet belangrijk genoeg waren. Dat is waar ik me aan stoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de hoofdschuldige volgens Hitler waren de Joden. Vandaar dat het om de joden gaat. Net zoals er ook wel homo's in de Twin Towers zaten, maar de aanslagen waren op Amerika en niet op homo's, ook al vinden moslims hen ook verderfelijk.
[..]
Marsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan is het heel jammer voor jouw dat ik niet gelovig ben, plus dat ik niet uit een woestijn kom, maar uit een land dat beschaving kende toen jullie nog vuur moesten ontdekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |