Welnee, zal wel meevallen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik leef liever langer dan vandaag.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.
Zo kan ik ook wel rapper worden en op een domme manier haat gaan zaaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoest eigenlijk afgelopen met je moeder die in dat trapgat valt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef RickoKun het volgende:
-edit, laat maar, veuls te radicaal naar mijn mening-
Dat is zijn moeder nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoest eigenlijk afgelopen met je moeder die in dat trapgat valt?
Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:50 schreef Chrishop het volgende:
Heerlijk, om te zien hoe alles het het verband word gerukt, als je het programma had gekeken had je het misschien wat beter gesnapt.
Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.
het was nog het enige stuiptrekkende verweer van iemand die een radicale sukkel subsidie gunt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.
Ik wil hem gemarteld hebben. Lang. Heel lang. Met heel veel pijn. Langzaam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.
Dat jij zijn mening snapt, vind ik, eerlijk gezegd, eng. Of vind jij het normaal als ik met een vliegtuig een hoog gebouw in een moslimland kapotvlieg en dan zeg: "Ja, nu voelen die moslims ook eens hoe het is."quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.
én hij kijkt precies zoals hij zou doen als er een kaassie langs zou lopen. natuurlijk wel alleen als ie met zijn mocrovriendjes samen is. want zonder hen is ie een 'hele lieve jongen'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hij is lelijk.
Bron?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden.
Bronquote:
Veel plezier bij je moslimvrienden in Iran.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Respect dat er zoveel onjuistheden op een enkele site kunnen staan.
Veel plezier in je radicaal-zionistische droomwereldquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Veel plezier bij je moslimvrienden in Iran.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Veel plezier in je radicaal-zionistische droomwereld.
Zo hadden Fluitsma & van Tijn het niet gewild.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
"15 miljoen mensen,
op de hele grote aarde,
die zouden niet, die zullen niet
alles hebben
zonder humanistische waarde".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |