abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:54:52 #126
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_49234489
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik leef liever langer dan vandaag.
Welnee, zal wel meevallen...
Het gaat toch voornamelijk over de probleemmarokkanen? Daar kun je best over klagen. En dit is gewoon grappig. Als ze het echt serieus gaan nemen, dan tja...
pi_49234560
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.

Zo kan ik ook wel rapper worden en op een domme manier haat gaan zaaien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:02:23 #128
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49234723
-edit, laat maar, veuls te radicaal naar mijn mening-
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:11:23 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49234974
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef RickoKun het volgende:
-edit, laat maar, veuls te radicaal naar mijn mening-
hoest eigenlijk afgelopen met je moeder die in dat trapgat valt?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:50:49 #130
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_49236196
Heerlijk, om te zien hoe alles het het verband word gerukt, als je het programma had gekeken had je het misschien wat beter gesnapt.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_49236316
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:

.. de Holocaust
De WAT?
pi_49236341
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoest eigenlijk afgelopen met je moeder die in dat trapgat valt?
Dat is zijn moeder niet

Die zou erin vastzitten
pi_49239134
Ik zou dit varken graag met varkensbloed injecteren.

Met een paardespuit
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49239567
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:50 schreef Chrishop het volgende:
Heerlijk, om te zien hoe alles het het verband word gerukt, als je het programma had gekeken had je het misschien wat beter gesnapt.
Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:42:57 #135
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_49240630
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.
Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:46:42 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49240783
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

het was nog het enige stuiptrekkende verweer van iemand die een radicale sukkel subsidie gunt.

desnoods via 'forum' in utrecht, het heerlijke integratiebureau. gerund door verongelijkte marokkanen omdat ze dan elk jaar genoeg steun krijgen van het linkse utrechtse belastinggeld om een of ander vaag, nietszeggend, verongelijkt onderzoek te doen.

en nee, niet roepen dit is discriminatie. ik ben een tijdje betrokken geweest bij die geldzuigende onzin-club vanwege een opdracht. dikke vette audi's. status. vet salaris. hiërarchie. totale respectloosheid jegens intelligente vrouwen. ontstellend domme ideëen als het gaat om integratie. achterlijke radicalen zijn het met een schaapskleedje aan.
ze zitten vet te teren op onze pot en brengen en nul komma noppes in. behalve dan domme lulpraatjes zoals: "ja maar de autochtonen mogen ook wel eens integreren" die alleen maar kwaad bloed zetten.

echt heel eng dat hier ons geld naar toe gaat. dit geldt overigens voor meer stichtingen, clubjes of andere onterechte geldslurpertjes zoals radicale kutrappers. wat een klote land beginnen we in te leven. is de tsunamie dan toch echt waar?
of is links pas ontwaakt als ze zien dat mensen in bejaardentehuizen misschien een normalere investering zijn dan elke allochtoon hier zijn zin te geven. gl en pvda
pi_49241229
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.
Ik wil hem gemarteld hebben. Lang. Heel lang. Met heel veel pijn. Langzaam.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:57:29 #138
169171 Judas.Iskariot
Man van Keriot
pi_49241336
Hij is lelijk.
Niet uit Galilea
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:57:45 #139
169171 Judas.Iskariot
Man van Keriot
pi_49241349
Ow ja, hij is ook een zeikerd.
Niet uit Galilea
pi_49241360
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat jij zijn mening snapt, vind ik, eerlijk gezegd, eng. Of vind jij het normaal als ik met een vliegtuig een hoog gebouw in een moslimland kapotvlieg en dan zeg: "Ja, nu voelen die moslims ook eens hoe het is."

Op dat niveau redeneert Salah.

Ik kan begrijpen dat de goede moslims zich tekort gedaan voelen, ja. Ik kan begrijpen dat zij lijden onder de radicale medemoslims. Ik kan begrijpen dat bepaalde opmerkingen niet eerlijk zijn t.o.v. de moslims.

Dat snap ik allemaal. Maar, denkt Salah dat hij met deze polariserende teksten, want dat zijn het, de verstandhouding tussen moslims en autochtonen bevordert? Het enige wat er gebeurt is dat meer Marokkanen/Moslims/Kansloze Hangjeugd denkt dat het moet gaan lopen zeiken en ze worden opgejut. Hij mag een heel eind opflikkeren met zijn integratie moet van twee kanten komen. Erken eerst die holocaust maar eens, voed eerst die kuthangjeugd maar eens op, scheer eerst je baard maar eens, trek eerst maar gewone kleren aan, ga eerst maar werken voor je geld, wees eerst maar eens niet zo schijnzielig met je kutgeloof en de 'demonisatie' daarvan, distantieer je eerst maar eens van Mohammed Bokkenlul. Dan zijn we goede vriendjes.

Als ik nog een allochtoon hoor verzuchten dat dit een kankerland is dan kan hij een welgemeende 'Dan kanker je toch kankersnel naar je eigen kankerland op, kankeroen.' naar zijn kop geslingerd krijgen. Ja hoor, en dan is het 'discriminatie' en 'racisme' en vallen de linkse allochtonenknuffelaars over elkaar heen om een generaal pardon aan te bieden. Vind je het gek dat ze geen respect voor ons hebben. We zijn zwak en houden niet van onze oorsprong.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:00:27 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49241477
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hij is lelijk.
én hij kijkt precies zoals hij zou doen als er een kaassie langs zou lopen. natuurlijk wel alleen als ie met zijn mocrovriendjes samen is. want zonder hen is ie een 'hele lieve jongen'.

sukkel. subsidie afnemen en verder lekker psychotisch laten zijn.

hij is net als de andere kutmarokkanen (dus niet bsb en sommige anderen)

altijd, maar dan ook altijd het schuldgevoel niet willen hebben, maar wel de daden doen. liegen, bedriegen en gelegenheidsmoslim zijn. zijn hart is helemaal niet puur genoeg voor een echte moslim die zijn geloof lekker beleid zonder al die haat.
pi_49241479
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden.
Bron?
pi_49241525
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:00 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Bron?
Bron

Het ontkennen, bagatelliseren of goedpraten van de Holocaust is verboden en strafbaar in o.a. Nederland, België, Frankrijk, Australië, Canada, Zwitserland en Israël; in Duitsland met vijf jaar gevangenisstraf. Vooral in de jaren tachtig zijn er zware straffen uitgesproken tegen mensen die openlijk hun twijfels uitten over de officiële Holocaustversie.

Naam? Adres?
pi_49241562
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bron
Ik erken Wikipedia niet.
pi_49241651
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik erken Wikipedia niet.
Veel "plezier" met lezen.
pi_49241722
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Veel "plezier" met lezen.
Respect dat er zoveel onjuistheden op een enkele site kunnen staan.
pi_49241768
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Respect dat er zoveel onjuistheden op een enkele site kunnen staan.
Veel plezier bij je moslimvrienden in Iran.
pi_49241807
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Veel plezier bij je moslimvrienden in Iran.
Veel plezier in je radicaal-zionistische droomwereld .
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:57 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49241956
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Veel plezier in je radicaal-zionistische droomwereld .

je begint je pillen te vergeten geloof ik. kom ff met bijde beentje terug op aard.
"15 miljoen mensen,
op de hele grote aarde,
die zouden niet, die zullen niet
alles hebben
zonder humanistische waarde".
pi_49242247
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef zoalshetis het volgende:

"15 miljoen mensen,
op de hele grote aarde,
die zouden niet, die zullen niet
alles hebben
zonder humanistische waarde".
Zo hadden Fluitsma & van Tijn het niet gewild.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')