abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:30:05 #51
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49194057
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:33:04 #52
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_49194169
quote:

[..]

Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
bitchfight
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:40:09 #53
107445 Jajong
Hadouken!
pi_49194401
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:30 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Die gast uit je sig is lauw man
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:18:44 #54
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49195698
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die gast uit je sig is lauw man
Je kan nog meer van hem vinden op Youtube.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:56:44 #55
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49197156
quote:

[..]

Wat grappig dat jij dat van mij weet. Normaal doe ik dit soort uitspraken dan ook niet op het internet wegens jouw juiste beredenering dat de meeste die zoiets zeggen op internet, sukkeltjes zijn die stoer proberen te doen. Maar hij roept zo'n intense afkeer in mij op, dat ik het niet kon laten. Daarnaast ben ik dus totaal niet het type die 'bang' op straat om een Marokkaan heen loopt, maar ik heb dan ook niet de behoefte om mij daarover verder uit te wijden.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:07:41 #56
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_49197564
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wat grappig dat jij dat van mij weet. Normaal doe ik dit soort uitspraken dan ook niet op het internet wegens jouw juiste beredenering dat de meeste die zoiets zeggen op internet, sukkeltjes zijn die stoer proberen te doen. Maar hij roept zo'n intense afkeer in mij op, dat ik het niet kon laten. Daarnaast ben ik dus totaal niet het type die 'bang' op straat om een Marokkaan heen loopt, maar ik heb dan ook niet de behoefte om mij daarover verder uit te wijden.
Op het internet is iedereen held!

[ Bericht 1% gewijzigd door AryaMehr op 09-05-2007 20:14:46 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:11:54 #57
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49197732
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Op de internet is iedereen held!
Het internet.

Ik zeg ook niet dat ik een held ben, ik zeg wel dat ik graag zijn tanden uit z'n bek zou willen slaan, dat maakt mij geen held. Zie mijn post dan ook voornamelijk als een opgefokte reactie op zijn debiele uitspraken.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:14:18 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49197813
quote:
"En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt."
Stel je voor, eigen verantwoordelijkheid nemen. Wat een kneus.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:22:50 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49198188
die jongen spreek zichzelf, in slechts een paar alinea's, zo verschrikkelijk tegen dat ik geen idee heb wat ik met de uitspraken van deze onbekende nederlander moet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:22:56 #60
53267 TC03
pi_49198194
Ik sta trouwens wel versteld van de domheid van Nederlandse jongeren in de dorpjes buiten de Randstad.
pi_49198284
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:03 schreef rutger05 het volgende:
Zijn persoonlijke meningen zijn behoorlijk typisch en al even weerzinwekkend en stompzinnig als zijn 'muzikale' kwaliteiten.
dit dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:26:08 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49198328
ik vind hem trouwens ook niet zo vrolijk kijken. dus ik zal waarschijnlijk vuil naar hem terugkijken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:32:41 #63
53267 TC03
pi_49198631
Deze quote vond ik ook wel leuk, van een anonieme Marokkaan: "Iedereen laten doen en zeggen wat ie wilt, dat kan toch niet!"

pi_49205368
Je wordt er oh zo moe van van deze kerels. Als mensen spreken over kut-Marokkanen dan zullen ze ongetwijfeld het slag volk als Salah Edin bedoelen en niet alle Marokkanen om even een quote te noemen van Theo van Gogh: "Ik heb geen problemen met die 9 prima Marokkanen, ik heb problemen met die ene klootzak".

Om in Salah's scene the blijven: Respect. Respect moet je verdienen. Bij mij op het werk werk ik met vele Turken, Marokkanen en andere Arabieren . Voor een groot deel ervan heb ik veel respect. Dat komt door hun houding. Een andere, kleine gedeelte van mijn collega's heb ik geen respect. Die zoeken het hun heil liever bij Arabische collegae en hebben ook een houding van lik mijn vestje.

Voor mensen als deze *kuch* rappert hoop ik dat ze alle ellende over hen heen krijgen die ze maar kunnen krijgen. Een moordenaar verheerlijken doe je niet, ik hoop voor hem dat hij zo snel mogelijk naar Marakech verkast... dan hebben we er allbei plezier van.

Typisch trouwens dat mensen zoals Salah Edin lopen te klagen gegeneraliseerd te worden terwijl ze zelf over "zij" en "ons" hebben...
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:41:58 #65
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49205600
op sommige punten had ie best wel gelijk
en op een heleboel ook niet
maar toch ff zn cdtje van usenet gehaald, maar 2 minutjes gehoord, belooft niet veel soeps
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_49206196
Dat holocaust gedoe. Dat vind ik écht 1 van de bizarste dingen.. Hoe kun je nou ontkennen of maar een klein beetje twijfelen?
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:00:58 #67
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_49206619
Ik vond sommige dingen die Salah Edin zei belachelijk.
Ik erken de Holocaust niet ´omdat ik er niet bij was´ , maar hij gelooft wel in de Koran die zoveel duizende jaren geleden is geschreven?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:11:18 #68
53267 TC03
pi_49207098
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vond sommige dingen die Salah Edin zei belachelijk.
Ik erken de Holocaust niet ´omdat ik er niet bij was´ , maar hij gelooft wel in de Koran die zoveel duizende jaren geleden is geschreven?
Inderdaad. Als je zo redeneert kan je wel iets dan meer dan de helft uit de Koran scheuren.
pi_49209370
Salah Edin is nu middels wetenschappelijk bewijsmateriaal de domste Marokkaan uit de geschiedenis van de mensheid.

Mocht hij in de komende weken komen te overlijden dan doe ik een vreugdedansje. <-- geen doodsverwensing, hè
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:12:43 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49209496
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Salah Edin is nu middels wetenschappelijk bewijsmateriaal de domste Marokkaan uit de geschiedenis van de mensheid.

Mocht hij in de komende weken komen te overlijden dan doe ik een vreugdedansje. <-- geen doodsverwensing, hè
en dan ook niet op straat he? met een hele groep, waarna je gewoon zegt dat je danste omdat je dat die dag had doorgekregen van god, niet omdat die 'rapper' of 'nieuwe profeet' zo dom is als het achtereind van een varken "en het had uitgelokt".
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:21:11 #71
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_49209728
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zeker 90% ja..
Ja hoor tuurlijk en iedere nigga enzo is natuurlijk nooit bang enz

kansloos
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_49209877
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Ja hoor tuurlijk en iedere nigga enzo is natuurlijk nooit bang enz

kansloos
Moet je die "brotha" zien als hij langs een groep Lonsdalers loopt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_49211303
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet, en dat hij er ook geen mening over heeft.
Hij predikt geen haat, hij keurt de daad van Mohammed B af, maar hij probeert zichzelf in de gedachtens van Mohammed B te plaatsen.

Waarom al die haat-reacties?, omdat hij simpelweg een andere mening heeft dan menig nederlander?, triest hoor.
Mensen moeten eens ophouden met het ophypen van meningen van bepaalde moslims, trieste mensen, geenstijl is een betere plaats voor jullie.
Dit is bedoeld om de discussie aan te wakkeren?:
quote:
"Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten.....
Flikker toch op... alsof dit geen groepsgevoel aanwakkert... verder vind ik zijn ideeen over de discussie aan te wakkeren wel positief. Jammer dat het iets te veel klinkt als "ik zeg wel dit, maar eigenlijk bedoel ik dat..."
  donderdag 10 mei 2007 @ 01:55:07 #74
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_49212156
In de show van Premtime lijkt Salah Edin nogal twijfelachtig de Holocaust te erkennen. Na felle reacties op deze uitzending gehad te hebben verklaart Salah zichzelf nader aan Farid en Bibi.

http://www.lijn5.com/index.php/shows/136/Dus%20Dat/161113

Met een beetje creativiteit kan je al zo een heel andere beeld van iemand neerzetten.
  donderdag 10 mei 2007 @ 03:15:41 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_49213100
Ik heb zowel de clip van Salah Edin gezien, die ik erg goed vond, zowel qua vormgeving alswel qua boodschap.

Ik heb ook het interview bij PremTime gezien. Ik snap wat hij probeert te zeggen, en ik snap dat hij wil 'shockeren' om zo de aandacht voor bepaalde dingen te krijgen, maar hij uit zich wat ongelukkig en onbezonnen. Het lijkt MIJ (en wie ben ik?), dat je sterker en volwassener overkomt als je ook iets genuanceerder kijkt naar de zaken, ipv eerst te schreeuwen en het vervolgens pas bij te stellen als er ophef over komt.
Je kunt een hele goede sterke politieke boodschap overbrengen met muziek... maar als mensen die hem amper kennen alleen dat interview in PremTime zien, dan zien ze hem ongenuanceerde 'harde' uitspraken doen waarvoor men wellicht angstig is, of whatever, en dan sluiten ze zich bij voorbaat al af voor de boodschap die hij wil uitdragen. Maar goed, misschien bereikt hij juistw eer een hele andere doelgroep die door dat soort uitspraken juist WEL serieus naar hem gaat luisteren, en dus ook naar de nuances in het verhaal.

Maar goed, het nummer wat er nu van hem is, vind ik erg sterk. De holocaust kun je niet ontkennen, maar we moeten ook niet hypocriet zijn en alleen dat steeds overal bij halen, en al het andere leed afdoen als 'minder erg'. En we mogen zeker niet onze ogen sluiten voor wat er nu gebeurd in Israel met de Palestijnen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')