abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49380011
Hoe ben je ze tegengekomen? Ben je konstant daarzo of wist je dat ze daar waren. Ik heb net even gekeken daar maar het is er wel een beetje stille boel.
woef
  maandag 14 mei 2007 @ 21:39:10 #22
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49380306
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef bbfakir het volgende:
Hoe ben je ze tegengekomen? Ben je konstant daarzo of wist je dat ze daar waren. Ik heb net even gekeken daar maar het is er wel een beetje stille boel.
Ze zeiden (op de stream) dat ze naar de Dropzone zouden gaan. Dat had ik overigens ook wel verwacht, want dat is van TIEN. En ze zullen daar de dates hebben. Ik heb meteen een Teleport naar Dropzone gekozen en plofte letterlijk naast Amanda en Huub op de grond bij het landingspunt.
Keep the Sunny Side Up
  maandag 14 mei 2007 @ 21:42:09 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49380439
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Als je eens begint te vertellen wat het probleem is, dan ...........
Aan een dump van het netwerktraffic te zien moet ik een hele zooi UDP poorten openzetten in de firewall van het netwerk en doorsturen naar mijn desktop-PC, maar die zijn nergens goed gedocumenteerd en toen ik googlede leek het erop dat je een enorme range moest openzetten, en ik heb geen zin om duizenden poorten open te zetten. Iemand zei dat je ook op een andere manier kon connecten maar die optie heb ik vooralsnog niet gevonden in het programma (en hun site vermeldde er helemaal niets over)!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 14 mei 2007 @ 21:47:23 #24
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49380664
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef soylent het volgende:

[..]

Aan een dump van het netwerktraffic te zien moet ik een hele zooi UDP poorten openzetten in de firewall van het netwerk en doorsturen naar mijn desktop-PC, maar die zijn nergens goed gedocumenteerd en toen ik googlede leek het erop dat je een enorme range moest openzetten, en ik heb geen zin om duizenden poorten open te zetten. Iemand zei dat je ook op een andere manier kon connecten maar die optie heb ik vooralsnog niet gevonden in het programma (en hun site vermeldde er helemaal niets over)!
Een andere manier van connecten ken ik niet. Mijn install was gewoon helemaal standaard en ik heb geen extra poorten opengezet in m'n firewall.
Je zou natuurlijk voor heel kort de firewall kunnen uitschakelen om te testen of het wel werkt. Dan weet je tenminste of je verdenking juist is.
Keep the Sunny Side Up
pi_49380880
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een andere manier van connecten ken ik niet. Mijn install was gewoon helemaal standaard en ik heb geen extra poorten opengezet in m'n firewall.
Je zou natuurlijk voor heel kort de firewall kunnen uitschakelen om te testen of het wel werkt. Dan weet je tenminste of je verdenking juist is.
Ik heb ook geen poorten open hoeven zetten en de firewall in mijn modem is zeer goed.
woef
  maandag 14 mei 2007 @ 22:29:38 #26
175331 Liess
Liess.nl
pi_49382843
Ik snap er heulemaal niets van! Haha
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  maandag 14 mei 2007 @ 22:32:42 #27
175331 Liess
Liess.nl
pi_49383010
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
Ey fuck, zat er net beneden op, installeer ik hem hier is me videokaart niet goed ofzo
pi_49383291
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
Ik eerst ook niet. Vanavond merkte ik hoeveel mensen er zijn die je willen helpen.

Ik kwam een Nederlandse dame tegen. We kwamen in gesprek en ze legde me van alles uit.
Komen we er alter achter dat ze ook mee lurkt op fok en DGK kijkt.

Ik heb zelfs geld verdiend!!
pi_49383318
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Liess het volgende:

[..]

Ey fuck, zat er net beneden op, installeer ik hem hier is me videokaart niet goed ofzo
Ik had eerst ook problemen terwijl mijn video kaart toch niet zo oud is. Heb de drivers geupdate en nu geen probleem meer.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:39:54 #30
175331 Liess
Liess.nl
pi_49383435
Ik zal niet weten wat voor een drivers....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')