Ok, won in één jaar 30 koersen Ned.kampioen,olympiatoer, ster v zwolle, ronde v friesland, circuit des mines, Berlijn enz, maar als prof slechts enkelequote:
En je werd nog wereldkampioen bij de veteranen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef horstjan het volgende:
Ok, won in één jaar 30 koersen Ned.kampioen,olympiatoer, ster v zwolle, ronde v friesland, circuit des mines, Berlijn enz, maar als prof slechts enkele![]()
De tour de l 'avenir en toen werd ik gekozen voor de Nederlandse ploeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef tong80 het volgende:
Nederlands kampioen bij de amateurs. Geweldig.
Heb je één tour gereden ? En met wie reed je samen ?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef popolon het volgende:
Prachtig, een sigarettenmerk op 't hoofd en drank op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Horst Jan je had toen al een ouwe kop. Zoals elke sporter destijds
Helaas geen snor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef popolon het volgende:
Mooi die oude plaatjes.
En toch nog scorenquote:
Je verloor er alleen wat tanden doorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Zwansen het volgende:
Hoe was doping in die tijd?
Tja we zijn niet allemaal Abe van de Ban.quote:
Da's sneu idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef horstjan het volgende:
[..]
De tour de l 'avenir en toen werd ik gekozen voor de Nederlandse ploeg.
Doordat ik geblesseerd en mentaal geknakt aan de start verscheen in Vittel heb ik mijn plaats afgestaan aan Henk Nijdam, de reserve.Jan Janssen won die tour en ik heb nu nog spijt.![]()
Limburgs mooiste, vorig jaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef JanJanJan het volgende:
[afbeelding]
Van wanneer is deze foto dan?
Zonnebankje thuis?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |