Ik speel op zowel een Epi met en zonder middenbalk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:16 schreef Newpjeut het volgende:
Wie van jullie heeft een thinline gitaar, dus hol zonder tussenbalk?
Feedbacken die dingen echt zo snel? Ik overweeg zo'n gitaar, bijvoorbeeld een Epiphone Sorrento, vanwege het echte retro-akoestische geluid. Van Elvis via Beatles, easy listening, etc. je herkent het steeds terug.
En Ted Nugent, niet te vergeten.
Ik kwijl ook nog genoeg hier hoor! Moet het ook doen met een Marshall MG100HDFX en wat el cheapo gitaren. En mijn Dean VX uiteraard. Maar die was ook goedkoopquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:54 schreef Gertdh het volgende:
Fijn, al die pics van die professionele gear..
laat deze 16-jarige maar kwijlen![]()
![]()
Dat is wel cool!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ga met mn pa een gitaar bouwen van scratchZit te denken aan een PRS single cut achtige gitaar met EMG's
Hey, ik heb een fm 65 r 1x12 te koop voor je echt een lekker versterkertje en perfect voor thuisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef adt het volgende:
Maar nu wilde ik een nieuwe versterker kopen, ik speel op een Samick, van 15 watt, dus absoluut niet om over naar huis te schrijven. Ik heb mijn oog laten vallen op de Fender FM 212R, 100W 2x12" met pedaal. Maar ik hoor hier en daar dat ie veelste overpowered is voor thuis en eigenlijk ook in de band want je hoeft hem niet harder dan volume 3 te zetten. Verstandige keus dus, of niet? Kan ik beter nog even sparen (m'n budget is nu ongeveer 350 euro) en voor bijvoorbeeld een softwarematige versterker als de Line6 Spider gaan, naar horen zeggen wel heel leuk voor thuisgebruik?
quote:
Vet!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb net m'n marshall 1936 212 cab opgehaald![]()
![]()
[afbeelding]
een ibanez GIO en een line 6 spider 3 15 watt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Hello Kitty anyone??
http://www.youtube.com/watch?v=hnBLRAdvm34
http://www.youtube.com/watch?v=u5BnhrfUTeM
Mooi cab.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat gaat me een hele hoop gesjouw schelen
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:11 schreef Gertdh het volgende:
een ibanez GIO en een line 6 spider 3 15 watt.....
dus ik weet niet of het een beetje in vergelijkiong staat Deanlover
Best een te gek ding inderdaad. Heb al op de technische rider laten zetten dat er een extra SM57 moet komen en dan ga ik binnenkort stereo!quote:
Dat kan zekers vet gaan klinken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Best een te gek ding inderdaad. Heb al op de technische rider laten zetten dat er een extra SM57 moet komen en dan ga ik binnenkort stereo!
Volgens mij gaat dat zo vet klinken live!
Ik ken Absorbed toevallig omdat ik ze vroeger wel eens gezien heb. Bekenden wil ik het niet noemen. Het is niet zo dat iedereen in Drenthe elkaar kent hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dat kan zekers vet gaan klinken.
Gitarist van Absorbed (bekenden van je he) deed dat ook toen ze 1 gitarist in de band hadden. Marshall aan de ene kant van het podium, Sovtek aan de andere kant. Zwaar beuken
edit: correctie, dat deed hij in Massive Assault, niet in Absorbed
.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat gaat me een hele hoop gesjouw schelen
ieuw er zit rans op je speakerdoekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb net m'n marshall 1936 212 cab opgehaald![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |