Mooie houtlijnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:04 schreef Deansensitized het volgende:
Punkjunk, zowaar 2 foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak met een week of drie wel even betere foto's als het zo uitkomt![]()
JeeJ!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:04 schreef Deansensitized het volgende:
Punkjunk, zowaar 2 foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak met een week of drie wel even betere foto's als het zo uitkomt![]()
Kopen?? Is gedeeltelijk een echte Gibson hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooie houtlijnen. Ik mag dat altijd wel, het onderliggende hout kunnen zien. Het was wat mij betreft een slagje mooier geweest als de slagplaat niet onder de knoppen doorliep, maar een kniesoor die daar op let
.
hmmm, ik denk er nog even over na ok?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ik weet, kan er niks aan doen. Je kan er altijd nog zelf een maple hals in schroeven
Ik maak op het moment eigenlijk al te weinig tijd voor de gitaren die ik al hebquote:
probeer er een.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:16 schreef Newpjeut het volgende:
Wie van jullie heeft een thinline gitaar, dus hol zonder tussenbalk?
Feedbacken die dingen echt zo snel? Ik overweeg zo'n gitaar, bijvoorbeeld een Epiphone Sorrento, vanwege het echte retro-akoestische geluid. Van Elvis via Beatles, easy listening, etc. je herkent het steeds terug.
En Ted Nugent, niet te vergeten.
ik vind em super lelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kopen?? Is gedeeltelijk een echte Gibson hoorDe body en de electronica dan. Slagplaat en hals zijn anders.
't is niet eens een fatsoenlijke LPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
Is geen V he?
kort gezegd? weinigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef SNArky het volgende:
Wat is eigenlijk het wezenlijke verschil tussen een Jazzmaster en een Jaguar? Ik vind ze eigenlijk wel heel erg op elkaar lijken.
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Al gehoord hoe die klinkt dan? Wel een beetje jammer dat Fender op die manier op het 5150 succes van Peavey wil meeliften
elementen, schakeling en functies! verder zijn ze wel het zelfde ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef SNArky het volgende:
Wat is eigenlijk het wezenlijke verschil tussen een Jazzmaster en een Jaguar? Ik vind ze eigenlijk wel heel erg op elkaar lijken.
Heb hier sinds gisteren een (bas)cube staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef Under_Score het volgende:
laatst bij de guitarstore zo`n cube geprobeerd omdat het testhok bezet was, best een goed geluidje
Ik heb hem al bespeeld, vooral het clean kanaal klinkt gewoon goed voor een vrij budget versterker, ik ga er sowieso een stuk op vooruit, en als ik bij de goede winkel koop hoef ik maar 270 euro te betalen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:00 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zeiden ze van mijn Marshall ook, hoeft maar tot 3 voor band gebruik... maar staat dus wel lekker op 7/8 te draaien iedere keer
Hangt misschien ook van de stijl af die je speelt
Ik raad je aan zelf lekker wat te gaan testen bij je lokale gitaarboer. Eigen gitaartje mee, budget bepalen en lekker wat gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |