Ik kwam er één keertje eentje tegen, die werkte bij een benzinepomp en die herkende mij. Kleine wereld, klein dorp dat Utrecht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:02 schreef Q. het volgende:
Tering, een beetje rondneuzen op hyves en ik ontdek dat 50% van alle mensen die ooit bij mij op de basisschool zaten nu in Utrecht wonen..
Ik heb nog genoeg slaap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iemand nog wat slaap over?
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Thisbe het volgende:
Sollicitatiegesprek. Wens me maar weer succes!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iemand nog wat slaap over?
Er zijn geen treinen tussen Nijmegen en Arnhem hè?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
De baan is in Den Haag, het gesprek in Rotterdam. Zo leer ik Nederland ook weer eens kennen hè?
Succes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
De baan is in Den Haag, het gesprek in Rotterdam. Zo leer ik Nederland ook weer eens kennen hè?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:46 schreef Frezer het volgende:
broer, jij hier!
Soms gebeurt dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Q. het volgende:
Broer hier?
Altijd weer onverwacht, die acties van broer.quote:
Meestal als het tijdstip aanzienlijk donkerder uitzicht oplevert, dat wel.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Thisbe het volgende:
Sollicitatiegesprek. Wens me maar weer succes!
Mijn gezicht staat nog in de nachtstand. Is dat een excuus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef Litpho het volgende:
Meestal als het tijdstip aanzienlijk donkerder uitzicht oplevert, dat wel.
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
Duurt me veels te langquote:
Gegeven dat mijn ogen nog half in de slaapstand staan, jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn gezicht staat nog in de nachtstand. Is dat een excuus?
Mij ook, vandaag en morgen tellen dubbel mee qua werktijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duurt me veels te lang
Ik heb morgen ADV
Goeiemorgen!![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef Aarti het volgende:
Mij ook, vandaag en morgen tellen dubbel mee qua werktijd![]()
maar daarna![]()
heb je leuke weekendplannen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik ben ook ontzettend toe aan weekend.
Niet echt iets bijzonders. Het huis een beetje voorbereiden op de komst van het nieuwe bed.quote:
mijn weekend bestaat uit studeren en slapenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Het huis een beetje voorbereiden op de komst van het nieuwe bed.
En de week erop heb ik vakantie; veel sporten, een vergadering, en lekker aanrommelen.
Jij?
nee ik werk fulltime en moet mn scriptie nog afmakenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Je studeert deeltijd?
yup, alleen weet ik inmiddels nieuwe betekenis te geven aan het woord "bijna"quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok. Bijna klaar dus.
Jij werkt op een universiteit?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Heheh. Je bent niet de enige. Er zijn studenten bij ons die al 12 jaar staan ingeschreven en alleen nog een scriptie moeten schrijven.
HBO instantie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Aarti het volgende:
Jij werkt op een universiteit?
Ik ken het. Ik was klaar met een studie, moet alleen nog 3 examens doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, alleen weet ik inmiddels nieuwe betekenis te geven aan het woord "bijna"![]()
in de tijd die ik besteed heb aan fokken had ik een compleet nieuwe studie kunnen afrondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik was klaar met een studie, moet alleen nog 3 examens doen.
Al 2 jaar![]()
Tentamencijfersquote:
Zullen we je dan maar negeren voortaan? In het kader van de studie voortgang,quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
in de tijd die ik besteed heb aan fokken had ik een compleet nieuwe studie kunnen afronden![]()
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zullen we je dan maar negeren voortaan? In het kader van de studie voortgang,.
Wat kost een voldoende?quote:
heb je weleens een stom foutje gemaakt?quote:
Okay,quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee![]()
ik heb afleiding nodig, anders word ik gekkkkkkkk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |