Ik kwam er één keertje eentje tegen, die werkte bij een benzinepomp en die herkende mij. Kleine wereld, klein dorp dat Utrecht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:02 schreef Q. het volgende:
Tering, een beetje rondneuzen op hyves en ik ontdek dat 50% van alle mensen die ooit bij mij op de basisschool zaten nu in Utrecht wonen..
Ik heb nog genoeg slaap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iemand nog wat slaap over?
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Thisbe het volgende:
Sollicitatiegesprek. Wens me maar weer succes!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iemand nog wat slaap over?
Er zijn geen treinen tussen Nijmegen en Arnhem hè?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
De baan is in Den Haag, het gesprek in Rotterdam. Zo leer ik Nederland ook weer eens kennen hè?
Succes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
De baan is in Den Haag, het gesprek in Rotterdam. Zo leer ik Nederland ook weer eens kennen hè?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:46 schreef Frezer het volgende:
broer, jij hier!
Soms gebeurt dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Q. het volgende:
Broer hier?
Altijd weer onverwacht, die acties van broer.quote:
Meestal als het tijdstip aanzienlijk donkerder uitzicht oplevert, dat wel.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Thisbe het volgende:
Sollicitatiegesprek. Wens me maar weer succes!
Mijn gezicht staat nog in de nachtstand. Is dat een excuus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef Litpho het volgende:
Meestal als het tijdstip aanzienlijk donkerder uitzicht oplevert, dat wel.
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
Duurt me veels te langquote:
Gegeven dat mijn ogen nog half in de slaapstand staan, jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn gezicht staat nog in de nachtstand. Is dat een excuus?
Mij ook, vandaag en morgen tellen dubbel mee qua werktijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duurt me veels te lang
Ik heb morgen ADV
Goeiemorgen!![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef Aarti het volgende:
Mij ook, vandaag en morgen tellen dubbel mee qua werktijd![]()
maar daarna![]()
heb je leuke weekendplannen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik ben ook ontzettend toe aan weekend.
Niet echt iets bijzonders. Het huis een beetje voorbereiden op de komst van het nieuwe bed.quote:
mijn weekend bestaat uit studeren en slapenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Het huis een beetje voorbereiden op de komst van het nieuwe bed.
En de week erop heb ik vakantie; veel sporten, een vergadering, en lekker aanrommelen.
Jij?
nee ik werk fulltime en moet mn scriptie nog afmakenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Je studeert deeltijd?
yup, alleen weet ik inmiddels nieuwe betekenis te geven aan het woord "bijna"quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok. Bijna klaar dus.
Jij werkt op een universiteit?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Heheh. Je bent niet de enige. Er zijn studenten bij ons die al 12 jaar staan ingeschreven en alleen nog een scriptie moeten schrijven.
HBO instantie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Aarti het volgende:
Jij werkt op een universiteit?
Ik ken het. Ik was klaar met een studie, moet alleen nog 3 examens doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, alleen weet ik inmiddels nieuwe betekenis te geven aan het woord "bijna"![]()
in de tijd die ik besteed heb aan fokken had ik een compleet nieuwe studie kunnen afrondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik was klaar met een studie, moet alleen nog 3 examens doen.
Al 2 jaar![]()
Tentamencijfersquote:
Zullen we je dan maar negeren voortaan? In het kader van de studie voortgang,quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
in de tijd die ik besteed heb aan fokken had ik een compleet nieuwe studie kunnen afronden![]()
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zullen we je dan maar negeren voortaan? In het kader van de studie voortgang,.
Wat kost een voldoende?quote:
heb je weleens een stom foutje gemaakt?quote:
Okay,quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee![]()
ik heb afleiding nodig, anders word ik gekkkkkkkk![]()
Ik heb niet zo veel te vertellen,quote:
Heul veul geld. En m'n baanquote:
ik voel me geliefdquote:
Ja, maar later wel hersteld.quote:
vertel eens over je nieuwe liefdequote:
Dat is dan weer een beetje jammer,quote:
Was daquote:
als je verliefd bent vind je hem of haar meestal om op te eten jaquote:
Ik weet het nog goed, het was in de roerige jaren 30....quote:
wanneer was je voor het laatst echt verliefd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, het was in de roerige jaren 30.....
Ah, Opa Frezer vertelt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, het was in de roerige jaren 30.....
1774, drie levens geledenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
wanneer was je voor het laatst echt verliefd?
Nee hoor. We zijn gewoon te schuchter om dat hier te komen vertellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Aarti het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal veels te nuchtere hollanders om verliefd te worden
Het gaat ze gewoon geen hol aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn gewoon te schuchter om dat hier te komen vertellen.
ik hoef niet te weten op wiequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn gewoon te schuchter om dat hier te komen vertellen.
Lijkt me terecht. Wat zou je ook moeten met die informatie? (tenzij de dame in kwestie natuurlijk ook op Fok! rondloopt).quote:
True. Laatste keer was een paar jaar geleden alweer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Aarti het volgende:
WHZ.quote:
Op CL?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
True. Laatste keer was een paar jaar geleden alweer..
Ook dat. Maar dat geldt wel voor meer mensenquote:
precies, ik wilde gewoon even meezwijmelen met de laatste liefde van Frezer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me terecht. Wat zou je ook moeten met die informatie? (tenzij de dame in kwestie natuurlijk ook op Fok! rondloopt).
Hollander? ok 3/4quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Aarti het volgende:
quote:
Weer een blauwoog in beeld dan? Of dur je dat nu ook niet meer te vertellen,quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies, ik wilde gewoon even meezwijmelen met de laatste liefde van Frezer.
so much for that brilliant idea![]()
dan maar mn eigen zwijmerlarij![]()
Met Fok! met stip op de eerste plaats.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat. Maar dat geldt wel voor meer mensen.
dezelfde, eng he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Weer een blauwoog in beeld dan? Of dur je dat nu ook niet meer te vertellen,
Jeetje, wat eentonig!quote:
Oh, verliefd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies, ik wilde gewoon even meezwijmelen met de laatste liefde van Frezer.
so much for that brilliant idea![]()
dan maar mn eigen zwijmerlarij![]()
De aanhouder wint. Om maar eens een nuchter hollandsch spreekwoord te gebruikenquote:
"Ik weet het nog goed, het was in de 50s?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn verliefd-zijn-skills zitten onder het roest en stof.
hij blijft me fascineren, zou het soms echt zijn?quote:
Het was voordat je je huidige liefde Chocola ontmoette?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef CherryLips het volgende:
twee jaar geleden. denk ik. ik weet niet eens of dat echte verliefdheid was, viel wel vier kilo af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |