Hij heeft 'r zwanger gemaakt hè, hij moet wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef kvd het volgende:
Wat staat die Schoemacher erbij als een zoutzak...zo te zien heeft hij er erg veel zin in
Zal wel automatisme zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:16 schreef Koningin het volgende:
Yfke heeft de hele ceremonie zitten janken, zag ik op TV.
Ik vond haar er te veel bijlopen als een model, dan een bruidje.
Shownieuws volgens mij met Patty...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:00 schreef liesell het volgende:
welk programma was dat?
Wat is er ordinair aan Yfkes jurk? Do vind ik ook mooi getrouwd, alleen d'r haar had wel wat beter gekund. Maar aan de andere kant is het dan misschien weer te gestyled.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef DesertRose het volgende:
Yfke's jurk vind ik niet mooi. Hij ziet er te ordinair eruit. Die man van haar zit er integendeel wel heel lekker eruit![]()
Do's jurk vind ik wel ontzettend mooi![]()
Gompie, de eerste bruid bij wie het haar tenminste eens mooi zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef kvd het volgende:
nog niet echt duidelijke foto's, maar het zijn de eerste...Eva en Tony
[afbeelding]
Ik moest al lachen omdat ik dacht dat ze met dat ouwe mannetje richting 't altaar ging, niet dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef Esraa het volgende:
De BN'er huwelijken van 07-07-'07.
Yfke Sturm (trouwde op Ibiza)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef petitlapin2 het volgende:
belgische tennisster kim clijsters is gisteren getrouwd, foto te vinden op www.kimclijsters.be
prachtig kleed( vind ik dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |