abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 17:15:49 #51
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_49336202
Nooit problemen met Acer.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_49336303
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:09 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

Mijn laptop is 2 maal naar Duitsland geweest?
Gaat vanuit Den Bosch dacht ik.
JOHNNY HEITINGA
pi_49336304
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Apple-fanboys kom er maar in...
Hoi.
pi_49338206
Ik heb hier nog niemand over MSI horen praten... is ook erg goed met standaard 2 jaar pick-up & return op z'n notebooks.
pi_49355520
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:19 schreef Camplo het volgende:

[..]

Gaat vanuit Den Bosch dacht ik.
nee de mijne ging naar:

Repair Center
Acer Computer GmbH
Kornkamp 4

22926 Ahrensburg
Acer DE - Ahrensburg

Mischien heeft het ermee te maken dat ik in Zuid Limburg woon?
pi_49360923
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

nee de mijne ging naar:

Repair Center
Acer Computer GmbH
Kornkamp 4

22926 Ahrensburg
Acer DE - Ahrensburg

Mischien heeft het ermee te maken dat ik in Zuid Limburg woon?
Idem in Eindhoven.
  maandag 14 mei 2007 @ 14:55:58 #57
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_49365298
Hier een acer, al bijna 1.5 jaar in gebruik. Behalve dat ie nu een teringherrie maakt nooit problemen gehad.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_49992358
even een update.

Na 2 weken kwam ik bij de mediamarkt: nog niet daar, was in behandeling.

vorige week geweest: nog niet daar. in behandeling

gisteren gebeld: laptop zou vandaag terugkomen in heerlen, met de melding dat er niets mis mee is. Was ik het dus niet mee eens en en medewerker van de MM zou mij vanmorgen terug gaan bellen over wat ze voor me konden doen.

Ik ben benieuwd.
pi_50002668
Wat doet iedereen hier toch met zijn Acer?
Ik heb er nog helemaaaaal géén problemen mee ondervonden. Ben er zeer over te spreken

Ok, ik benieuwd hoelang het goed blijft gaan, zulke uitspraken zijn altijd zeer gewaagd
pi_50089246
Heb na een hoop gezeur een nieuwe laptop kunnen krijgen nu een HP Met 3 jaar Garantie
pi_50097451
Ja kanker de kanker Acer.. mijn laptop ging in januari stuk (beeld bleef op zwart), had m toen weggebracht en een maand later beetje bellen of ie al klaar was enzo ginge ze elke keer smoesje verzinnen.. en na een half jaar bijna kreeg ik te horen dat ie 'zoek' was

mocht ik nieuwe laptop uitzoeken die even goed was.. njah ok.. ik naar de bcc, en kreeg een laptop mee.. op dat stickertje met de eigenschappen stond 120GB hardeschijf en 1GB ram.. ik zag dus dat ie gelijk was aan mijn oude.. kom ik thuis ben ik gewoon dik genaaid met een 80GB hardeschijf en 768MB ram.. en heb nu geen webcam meer ook, en mn bestanden zijn ook pleitte

kenker acer
pi_50102382
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef wazoomie het volgende:
ik naar de bcc,
bcc

vanaf daar stopte ik met lezen.
pi_50103783
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef spone het volgende:

[..]

bcc

daar moest ik die shizzle heenbrengen, zodat acer m kon ophalen..
pi_50107295
opzich kun je het beste nog een toshiba halen.. is wel intel maarjah..
bij de pc zaak waar ik stage lopen moeten er regelmatig acer laptops terug. asus laptops vallen wel mee maar toshiba heb je bijna nooit geen last mee.
gisteren ook.. acer laptop nieuw uit de doos.. geeft na de installatie gigantisch vage blauwe schermen.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  maandag 4 juni 2007 @ 23:21:01 #65
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_50111617
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef piekartz87 het volgende:
opzich kun je het beste nog een toshiba halen.. is wel intel maarjah..
bij de pc zaak waar ik stage lopen moeten er regelmatig acer laptops terug. asus laptops vallen wel mee maar toshiba heb je bijna nooit geen last mee.
gisteren ook.. acer laptop nieuw uit de doos.. geeft na de installatie gigantisch vage blauwe schermen.
Mjah alleen jammer dat je maar 1 jaar garantie krijgt in NL bij de toshiba lijn tot aan 2000 euri......daarna pas 2 jaar en ook alleen maar in de benelux, als je je daarbuiten bevindt kan je fluiten naar je pickup
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_50111785
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:30 ]
pi_50122019
Acer en laptops zoek raken.. Yep , heel erg bekend, bij media markt geven ze na 7 weken ofzo een waardebon zodat je een nieuwe laptop mag uitzoeken. meteen toshiba genomen, na 2 weken al problemen >.<, iets met het opladen :/, maar wel snel verholpen en sinds dien geen problemen meer gehad
pi_50123412
Onze beide Acer laptops zijn ter reparatie terug naar Acer gegaan (op verschillende datums) en hebben beide op exact dezelfde plek een deuk c.q. beschadiging Vreemd
pi_50123819
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:23 schreef Juup© het volgende:
Onze beide Acer laptops zijn ter reparatie terug naar Acer gegaan (op verschillende datums) en hebben beide op exact dezelfde plek een deuk c.q. beschadiging Vreemd
Voortaan op een andere plek slaan dus
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:08:05 #70
140245 base3ball
State Of Mind
pi_50124679
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef wazoomie het volgende:
Ja kanker de kanker Acer.. mijn laptop ging in januari stuk (beeld bleef op zwart), had m toen weggebracht en een maand later beetje bellen of ie al klaar was enzo ginge ze elke keer smoesje verzinnen.. en na een half jaar bijna kreeg ik te horen dat ie 'zoek' was

mocht ik nieuwe laptop uitzoeken die even goed was.. njah ok.. ik naar de bcc, en kreeg een laptop mee.. op dat stickertje met de eigenschappen stond 120GB hardeschijf en 1GB ram.. ik zag dus dat ie gelijk was aan mijn oude.. kom ik thuis ben ik gewoon dik genaaid met een 80GB hardeschijf en 768MB ram.. en heb nu geen webcam meer ook, en mn bestanden zijn ook pleitte

kenker acer
Gewoon terug gaan. Werk zelf bij BCC, en bij Acer hebben ze blijkbaar een probleem om de juiste laptop in het juiste doosje te doen (reeds meerdere keren gebeurd).
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:10:44 #71
140245 base3ball
State Of Mind
pi_50124763
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef spone het volgende:

[..]

bcc

Ach, ligt er wel aan naar welk filiaal je gaat . Hoor ook weleens hoe t er aan toe gaat in andere filialen...
Zelfde als ik weleens bij de MM, It's of whatever kom. Bij de ene winkel loop je het liefst gelijk naar buiten, bij de ander wordt je wel goed geholpen. Al is dat bij de MM wel heel uitzonderlijk
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_50130139
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef base3ball het volgende:

[..]

Gewoon terug gaan. Werk zelf bij BCC, en bij Acer hebben ze blijkbaar een probleem om de juiste laptop in het juiste doosje te doen (reeds meerdere keren gebeurd).
Laptop van mijn vrouw was ook verkeerd gelabeld en ingepakt. Het is dat ik toevallig die dag belde waar de laptop bleef en dat ze er toen achter kwamen dat hij op het punt stond om verstuurd te worden naar een verkeerd adres, anders waren ze nu nog aan het zoeken geweest denk ik.
pi_50130167
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:10 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ach, ligt er wel aan naar welk filiaal je gaat . Hoor ook weleens hoe t er aan toe gaat in andere filialen...
Zelfde als ik weleens bij de MM, It's of whatever kom. Bij de ene winkel loop je het liefst gelijk naar buiten, bij de ander wordt je wel goed geholpen. Al is dat bij de MM wel heel uitzonderlijk
BCC, daar heeft Danny goede ervaringen mee geloof ik
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:24:43 #74
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_50130986
Heb ook een acer, en mijn HD doet nu kut, beschadigde sectoren en shit
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')