Gaat vanuit Den Bosch dacht ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:09 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Mijn laptop is 2 maal naar Duitsland geweest?
nee de mijne ging naar:quote:
Idem in Eindhoven.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
nee de mijne ging naar:
Repair Center
Acer Computer GmbH
Kornkamp 4
22926 Ahrensburg
Acer DE - Ahrensburg
Mischien heeft het ermee te maken dat ik in Zuid Limburg woon?
bccquote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef wazoomie het volgende:
ik naar de bcc,
Mjah alleen jammer dat je maar 1 jaar garantie krijgt in NL bij de toshiba lijn tot aan 2000 euri......daarna pas 2 jaar en ook alleen maar in de benelux, als je je daarbuiten bevindt kan je fluiten naar je pickupquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef piekartz87 het volgende:
opzich kun je het beste nog een toshiba halen.. is wel intel maarjah..
bij de pc zaak waar ik stage lopen moeten er regelmatig acer laptops terug. asus laptops vallen wel mee maar toshiba heb je bijna nooit geen last mee.
gisteren ook.. acer laptop nieuw uit de doos.. geeft na de installatie gigantisch vage blauwe schermen.
Voortaan op een andere plek slaan dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:23 schreef Juup© het volgende:
Onze beide Acer laptops zijn ter reparatie terug naar Acer gegaan (op verschillende datums) en hebben beide op exact dezelfde plek een deuk c.q. beschadigingVreemd
Gewoon terug gaan. Werk zelf bij BCC, en bij Acer hebben ze blijkbaar een probleem om de juiste laptop in het juiste doosje te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef wazoomie het volgende:
Ja kanker de kanker Acer.. mijn laptop ging in januari stuk (beeld bleef op zwart), had m toen weggebracht en een maand later beetje bellen of ie al klaar was enzo ginge ze elke keer smoesje verzinnen.. en na een half jaar bijna kreeg ik te horen dat ie 'zoek' was
mocht ik nieuwe laptop uitzoeken die even goed was.. njah ok.. ik naar de bcc, en kreeg een laptop mee.. op dat stickertje met de eigenschappen stond 120GB hardeschijf en 1GB ram.. ik zag dus dat ie gelijk was aan mijn oude.. kom ik thuis ben ik gewoon dik genaaid met een 80GB hardeschijf en 768MB ram.. en heb nu geen webcam meer ook, en mn bestanden zijn ook pleitte![]()
kenker acer
Ach, ligt er wel aan naar welk filiaal je gaatquote:
Laptop van mijn vrouw was ook verkeerd gelabeld en ingepakt. Het is dat ik toevallig die dag belde waar de laptop bleef en dat ze er toen achter kwamen dat hij op het punt stond om verstuurd te worden naar een verkeerd adres, anders waren ze nu nog aan het zoeken geweest denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan. Werk zelf bij BCC, en bij Acer hebben ze blijkbaar een probleem om de juiste laptop in het juiste doosje te doen(reeds meerdere keren gebeurd).
BCC, daar heeft Danny goede ervaringen mee geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:10 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ach, ligt er wel aan naar welk filiaal je gaat. Hoor ook weleens hoe t er aan toe gaat in andere filialen...
Zelfde als ik weleens bij de MM, It's of whatever kom. Bij de ene winkel loop je het liefst gelijk naar buiten, bij de ander wordt je wel goed geholpen. Al is dat bij de MM wel heel uitzonderlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |