quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef StarGazer het volgende:
Zo eindelijk afgestudeerd en van die rot hanze af
Management, Economie en Rechtquote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef Ici-Paris het volgende:
welke opleiding heb je gedaan?
Waar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
the topic is alive![]()
ik loop nu stage
ja leuk he die verbouwingquote:Op donderdag 20 september 2007 18:54 schreef Poerkie het volgende:
Het lijkt met de jaren wel drukker te worden op de Hanze. Kon ik vroeger nog makkelijk een plekje in het DE café vinden.Dat is tegenwoordig nog maar amper meer te doen. Leuk zo'n kleine kantine ineens....
![]()
Klinkt leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Dagblad van het Noorden, de multimediaredactie
dan zat jij in mijn gebouw!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Management, Economie en Recht
Afstudeerrichting juridisch management.
Het rookhok stinkt gewoon nog steeds naar rook.. en dat is nu een 'kantine'quote:Op donderdag 20 september 2007 18:54 schreef Poerkie het volgende:
Het lijkt met de jaren wel drukker te worden op de Hanze. Kon ik vroeger nog makkelijk een plekje in het DE café vinden.Dat is tegenwoordig nog maar amper meer te doen. Leuk zo'n kleine kantine ineens....
![]()
Is dat eigenlijk de enige kantine of heeft ieder gebouw zo zijn eigen stekje?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het rookhok stinkt gewoon nog steeds naar rook.. en dat is nu een 'kantine'![]()
Je kunt nergens meer lekker zitten en alle pc's zijn ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen!
ik kan me van mijn verkenningstocht van vorig jaar nog een kantine in het techniekgebouw (boven ergens?) herinderen... Die is geloof ik wel duurder...quote:Op donderdag 20 september 2007 19:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk de enige kantine of heeft ieder gebouw zo zijn eigen stekje?
Heb nog niet bepaald de behoefte gehad om op onderzoek uit te gaan.
Elk gebouw heeft wel een kantine, maar niet zo'n restaurant (of jaquote:Op donderdag 20 september 2007 19:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk de enige kantine of heeft ieder gebouw zo zijn eigen stekje?
Heb nog niet bepaald de behoefte gehad om op onderzoek uit te gaan.
is het ookquote:
Ik heb het gehoord ja. Achterlijk wat ze hebben gedaan. Ik zat t/m 2004-2005 in dat gebouw voordat HBO Rechten erin kwam. En het meest relaxte van dat hele gebouw was de grote kantine met een groot rookgedeeltequote:Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja leuk he die verbouwing
En dan de Holy Smoke waar je niet meer mag roken... en die prachtige bordjes buiten :S pfff....
k doe ook mer maar dan in Zwollequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Management, Economie en Recht
Afstudeerrichting juridisch management.
In die G lokalen hebben wij ook vaak college dit jaar. Vind het maar niks, en de lampen gaan er steeds even uit!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:30 schreef Poerkie het volgende:
Waar heeft iedereen nu een beetje les in het gebouw? Want ik zag dat het D-gebouw gewoon compleet is afgesloten. Ik zit nu zelf vaak in F-lokalen en een enkele keer in een krap G-hokje met 30 man.
Ja dan moet je even zwaaien en dan doen ze het weerquote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef ThomXs het volgende:
[..]
In die G lokalen hebben wij ook vaak college dit jaar. Vind het maar niks, en de lampen gaan er steeds even uit!
Wij zitten een beetje overal en nergens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:30 schreef Poerkie het volgende:
Waar heeft iedereen nu een beetje les in het gebouw? Want ik zag dat het D-gebouw gewoon compleet is afgesloten. Ik zit nu zelf vaak in F-lokalen en een enkele keer in een krap G-hokje met 30 man.
Dat lijkt me onwijs kut om daar college te hebben.. ik zou veel te veel bezig zijn met wat er achter me gebeurd enzo. En is het ook niet onwijs gehorig? Zoals gister met dat muziek erbij enzo..quote:
Ja, echt te ergquote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef Etcetera het volgende:wtf is de kantine een lokaal geworden
omg
Vet tof!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, echt te erg![]()
En ik hoorde dat er een AH to go in de nieuwe kantine komt, maar tot dat klaar is ben ik waarschijnlijk foetsie van deze k school
De nieuwe mediatheek zit nu naast de Appelquote:Op woensdag 26 september 2007 09:58 schreef Stienn het volgende:
dat zou wel tof zijn. Weet iemand of er ergens ook een bibliotheek zit? heb ff een boek nodig maar niemand heeft hem bij zich.
waar die banken staan bij E in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2007 09:58 schreef Stienn het volgende:
dat zou wel tof zijn. Weet iemand of er ergens ook een bibliotheek zit? heb ff een boek nodig maar niemand heeft hem bij zich.
Mediatheek vlakbij de appel inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 09:58 schreef Stienn het volgende:
Valt op zich nog wel mee maar ik heb het nog niet meegemaakt dat er gelijktijdig muziek was in de kantine.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwijs kut om daar college te hebben.. ik zou veel te veel bezig zijn met wat er achter me gebeurd enzo. En is het ook niet onwijs gehorig? Zoals gister met dat muziek erbij enzo..
daar hadden wij vorig jaar les aangezien toen de F vleugel verbouwd werd.quote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef ThomXs het volgende:
[..]
In die G lokalen hebben wij ook vaak college dit jaar. Vind het maar niks, en de lampen gaan er steeds even uit!
Doe communicatie btw, 2e jaars.
welke lokaal is dat dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef Etcetera het volgende:wtf is de kantine een lokaal geworden
omg
Op mijn rooster staat B000/kantinequote:
Dat lijkt mij ook, aan de grote van het lokaal te zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze alleen gebruikt voor hoorcolleges.
Waar zit gebouw 11?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Mar0988 het volgende:
Wie zit er ook in het gebouw 11?
Ik wel in ieder geval!
Zooooo herkenbaar!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:16 schreef MisterO het volgende:
IK WORD GEK VAN KUT HANZE! VANDAAG AL 3 KEER VAN EEN COMPUTERLOKAAL VERWIJDERT, OMDAT DAT LOKAAL GERESERVEERD WAS VOOR LES. IK WIL GVD OP DE COMPUTER KUNNEN WERKEN EN ER ZIJN NERGENS GENOEG COMPUTERSzernikeplein 7, economische opleidingen
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest ik ff kwijt![]()
Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zooooo herkenbaar!
Probeer het techniek gebouw nog eens! Daar zijn vaak wel wat computers vrij.
D-gebouw hoef je helemaal niet te proberenA200 werkt ook niet echt.. en de toren is altijd vol! Het is echt hopeloos!
Gek word je ervan! Heb je les in een lokaal moet je er eerst allerlei mensen uitgooien voordat de les kan beginnen!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:16 schreef MisterO het volgende:
IK WORD GEK VAN KUT HANZE! VANDAAG AL 3 KEER VAN EEN COMPUTERLOKAAL VERWIJDERT, OMDAT DAT LOKAAL GERESERVEERD WAS VOOR LES. IK WIL GVD OP DE COMPUTER KUNNEN WERKEN EN ER ZIJN NERGENS GENOEG COMPUTERSzernikeplein 7, economische opleidingen
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest ik ff kwijt![]()
Schuin tegenover de groene toren en ene waarin Selexyz scholtens is gevestigd. In die gebouw (Techniek) waar veel computers zijn...quote:
Tijdens de intro werd ons verteld dat wij, met een beetje mazzel, nog nét mee mochten maken dat de rotzooi voorbij was. Nog een jaar of vier dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee hoe lang deze onzin gaat duren??
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tijdens de intro werd ons verteld dat wij, met een beetje mazzel, nog nét mee mochten maken dat de rotzooi voorbij was. Nog een jaar of vier dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |