abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56232267
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:42 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjershal hal is idd bij Corpus den hoorn. Je moet gewoon uitstappen bij von swietenlaan.... is minder v er lopen

maa HG Hal achter de Groene Toren?? zover ik weet staat er echt niets achter de groene toren
De HG hal is achter de toren, daar heb je een parkeerplaats, daar ga je links, dan weer links.
Loop je op de weg, deze uitlopen en dan aan de rechterkant
pi_56232328
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik doe nu SJD maar ik zit nog steeds te twijfelen of ik naar Rechten ga overstappen, moet binnen nu en een paar weken beslissen.

Ik wil hierna wellicht ook nog de uni er achteraan doen. Hoe is die overstap je bevallen?
Ga maar naar Rechten
Misschien komen we bij elkaar in de klas
pi_56235932
Naar welk nummer kan ik bellen om een taxi te bestellen in Groningen? Weet wel dat bij die taxi's op het station telefoonnummers staan, maar die heb ik niet onthouden
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_56237185
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:02 schreef Rutgerr het volgende:
Naar welk nummer kan ik bellen om een taxi te bestellen in Groningen? Weet wel dat bij die taxi's op het station telefoonnummers staan, maar die heb ik niet onthouden
050–5494940 Taxi Noord
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56288067
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

achter de groene toren?

idd bij blauwborgje in elk geval... bij de busbaan linksaf en dan rechtdoor tot dat je ertegen aanknalt....

Stadjershal is inderdaad stukje verder weg, lijn 6 met de bus... Link legt het verder wel prima uit
dat is volgens mij nogal een stuk lopen? ofnie?
pi_56294090
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

dat is volgens mij nogal een stuk lopen? ofnie?
5 minuutjes ofzo
pi_56294672
Eerste tentamen zit erop
Volgens mij wel goed gemaakt. Nu nog al dat projectgroepenwerk , de mondelingen daarvan en een tentamen bestuursrecht.
pi_56294764
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Eerste tentamen zit erop
Volgens mij wel goed gemaakt. Nu nog al dat projectgroepenwerk , de mondelingen daarvan en een tentamen bestuursrecht.
Welk tentamen heb je gehad?
Bestuursrecht.. in mijn eerste jaar had toen 1 iemand dat gehaald in de eerste kans
pi_56295071
Bestuursrecht heb ik a.s. dinsdag, succes MM. Had je ook M&O, was echt onwijs makkelijk.
pi_56296736
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef Rutgerr het volgende:
Bestuursrecht heb ik a.s. dinsdag, succes MM. Had je ook M&O, was echt onwijs makkelijk.
Ik ook inderdaad. M&O was zo makkelijk dat ik me afvraag of ik niet hele domme dingen over het hoofd heb gezien.

Eentje maar KiwiTjuHh?
* MinderMutsig hard aan het leren gaat

Hadden jullie toen ook al die integrale opdrachten? Ik heb wel het idee dat die het makkelijker maken, hoe vreselijk ze verder ook zijn. Je past de lesstof gelijk toe dus het blijft beter hangen.
pi_56297441
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef Rutgerr het volgende:
HBO Rechten? Haha, ik ook
pi_56297662
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]
Eentje maar KiwiTjuHh? [ afbeelding ]
* MinderMutsig hard aan het leren gaat

Hadden jullie toen ook al die integrale opdrachten? Ik heb wel het idee dat die het makkelijker maken, hoe vreselijk ze verder ook zijn. Je past de lesstof gelijk toe dus het blijft beter hangen.
Jup, slechts 1 iemand. Maar dat zal jullie ook nog wel gebeuren.
In de her haalt dan ongeveer 80% het zodat je vervolgens nog 20% hebt wat het een jaar later nog een keer moet doen.

En ja, wij hadden ook al die IO's! Leuk he Ik heb net woensdag mijn laatste afgesloten. Waarschijnlijk hoef ik er in mijn HBO-carriere nooit meer 1 te doen! Heeeeeeeeeerlijk!
pi_56298789
Ja Matje-1989. Welke groep?
Integrale opdrachten vind ik ook wel minder, voordeel is dat ik bij de slimste persoon hier in het groepje zit.
quote:
Ik ook inderdaad. M&O was zo makkelijk dat ik me afvraag of ik niet hele domme dingen over het hoofd heb gezien.
Nee, dat is niet het geval
pi_56305314
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Rutgerr het volgende:
Ja Matje-1989. Welke groep?
Integrale opdrachten vind ik ook wel minder, voordeel is dat ik bij de slimste persoon hier in het groepje zit.
[..]

Nee, dat is niet het geval
REV1B'er

Jij dan?
pi_56306128
F. Heb je toevallig een samenvatting van Bestuursrecht weten te bemachtigen?
pi_56306648
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:42 schreef Rutgerr het volgende:
F. Heb je toevallig een samenvatting van Bestuursrecht weten te bemachtigen?
Nee niet, jammer genoeg,
Ik ben nu vet hard bezig met IO en SLB/PCM/JMT2
Haha, al die opdrachten weer in de laatste week

En dan ook nog Bestuursrecht!!
Schiet dus niet op, ik heb ook anderen gevraagd naar een samenvatting (niemand heeft uhm)
pi_56307139
Hier wel, hoop er zondag eentje in ontvangst te mogen nemen. JMT2, daarvan ga ik straks stap 4 maken en stap 5 en 6 doen we dinsdag voor het tentamen. Integrale opdracht is af meen ik. PCM wil ik me nog niet mee bezig houden (5 feb pas) en SLB (waardeloos) maak ik woensdag wel.
pi_56309428
Is er hier iemand die de opleiding fysiotherapie doet? zit te twijfellen om daarmee te beginnen aankomend jaar, maar wil er graag nog meer van weten.
pi_56310581
quote:
Dankjewel Matje, maar dat kende ik al ik bedoelde meer hoe de mensen die de studie doen erover denken.
pi_56311064
Huisgenote van me.
pi_56311407
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:58 schreef robbolo het volgende:

[..]

Dankjewel Matje, maar dat kende ik al ik bedoelde meer hoe de mensen die de studie doen erover denken.
Hmm, misschien een keer een meeloopdag op de Hanze doen?
Ik weet niet wanneer je wilt beginnen, maar volgens mij komen er nog wel
meeloopdagen etc op de Hanze.
pi_56313889
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:30 schreef Rutgerr het volgende:
Hier wel, hoop er zondag eentje in ontvangst te mogen nemen.
* MinderMutsig wil even laten weten dat zij haar inbox open heeft staan
pi_56316089
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

* MinderMutsig wil even laten weten dat zij haar inbox open heeft staan
* Matje-1989 wilt dat ook even laten weten..
pi_56316726
Prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')