De HG hal is achter de toren, daar heb je een parkeerplaats, daar ga je links, dan weer links.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:42 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjershal hal is idd bij Corpus den hoorn. Je moet gewoon uitstappen bij von swietenlaan.... is minder v er lopen
maa HG Hal achter de Groene Toren?? zover ik weet staat er echt niets achter de groene toren
Ga maar naar Rechtenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik doe nu SJD maar ik zit nog steeds te twijfelen of ik naar Rechten ga overstappen, moet binnen nu en een paar weken beslissen.![]()
Ik wil hierna wellicht ook nog de uni er achteraan doen. Hoe is die overstap je bevallen?
050–5494940 Taxi Noordquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:02 schreef Rutgerr het volgende:
Naar welk nummer kan ik bellen om een taxi te bestellen in Groningen? Weet wel dat bij die taxi's op het station telefoonnummers staan, maar die heb ik niet onthouden
dat is volgens mij nogal een stuk lopen? ofnie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
achter de groene toren?
idd bij blauwborgje in elk geval... bij de busbaan linksaf en dan rechtdoor tot dat je ertegen aanknalt....
Stadjershal is inderdaad stukje verder weg, lijn 6 met de bus... Link legt het verder wel prima uit
5 minuutjes ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
dat is volgens mij nogal een stuk lopen? ofnie?
Welk tentamen heb je gehad?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Eerste tentamen zit erop![]()
Volgens mij wel goed gemaakt. Nu nog al dat projectgroepenwerk, de mondelingen daarvan en een tentamen bestuursrecht.
Ik ook inderdaad. M&O was zo makkelijk dat ik me afvraag of ik niet hele domme dingen over het hoofd heb gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef Rutgerr het volgende:
Bestuursrecht heb ik a.s. dinsdag, succes MM. Had je ook M&O, was echt onwijs makkelijk.

HBO Rechten? Haha, ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef Rutgerr het volgende:
Bestuursrecht heb ik a.s. dinsdag, succes MM. Had je ook M&O, was echt onwijs makkelijk.
Jup, slechts 1 iemand. Maar dat zal jullie ook nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eentje maar KiwiTjuHh? [ afbeelding ]
* MinderMutsig hard aan het leren gaat
Hadden jullie toen ook al die integrale opdrachten? Ik heb wel het idee dat die het makkelijker maken, hoe vreselijk ze verder ook zijn. Je past de lesstof gelijk toe dus het blijft beter hangen.
Nee, dat is niet het gevalquote:Ik ook inderdaad. M&O was zo makkelijk dat ik me afvraag of ik niet hele domme dingen over het hoofd heb gezien.
REV1B'erquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Rutgerr het volgende:
Ja Matje-1989. Welke groep?
Integrale opdrachten vind ik ook wel minder, voordeel is dat ik bij de slimste persoon hier in het groepje zit.
[..]
Nee, dat is niet het geval
Nee niet, jammer genoeg,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:42 schreef Rutgerr het volgende:
F. Heb je toevallig een samenvatting van Bestuursrecht weten te bemachtigen?
Dankjewel Matje, maar dat kende ik alquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:47 schreef Matje-1989 het volgende:
http://www.hanze.nl/home/(...)helor/Fysiotherapie/
Hmm, misschien een keer een meeloopdag op de Hanze doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dankjewel Matje, maar dat kende ik alik bedoelde meer hoe de mensen die de studie doen erover denken.
* MinderMutsig wil even laten weten dat zij haar inbox open heeft staanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:30 schreef Rutgerr het volgende:
Hier wel, hoop er zondag eentje in ontvangst te mogen nemen.
* Matje-1989 wilt dat ook even laten weten..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig wil even laten weten dat zij haar inbox open heeft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |