Hmm, jij bent nog veel ergerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meestal klopt dat ook wel
duurde ook ff voordat ik het geloofde dat ik het me niet inbeelde
ik heb trouwens alweer nieuwe kleren![]()
ben benieuwd hoe lang het duurt voor je in je nieuwe setje, maar in dezelfde pose in US staatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meestal klopt dat ook wel
duurde ook ff voordat ik het geloofde dat ik het me niet inbeelde
ik heb trouwens alweer nieuwe kleren![]()
Ik lees ook dat nieuwe kleding topic en je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang het duurt voor je in je nieuwe setje, maar in dezelfde pose in US staat.
je zegt alsof daar iets verkeerd mee is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang het duurt voor je in je nieuwe setje, maar in dezelfde pose in US staat.
beetje overkill, vind je niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je zegt alsof daar iets verkeerd mee is?
Ik wel wil je zeggen? Zeggen dat ik zei dat je het wel deed is namelijk een grote grap, want dat deed ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen. Ik ben niet degene die zich continue achter PDD verschuild dus hou daar alsjeblieft over op.
wil alleen dat topic levend houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
beetje overkill, vind je niet?
Even voor de statistieken (en dan heb ik het alleen nog maar over het volslanke fokkers topic, maar ik ga er vanuit dat daarin dezelfde foto's staan als in de andere topics in US):
14 april werd het nieuwe topic geopend (door jou). Daar staan 6 foto's van jou in, waarvan 5 in een nieuw setje.
Sorry, ben al bezetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:14 schreef Viking84 het volgende:
fipo!!!!.
tripo...
[..]. Ik vind PDD-NOS'ers ook erg lekker
oke,klaar, einde discussie nu hoor. Mn topic, wat doe jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wel wil je zeggen? Zeggen dat ik zei dat je het wel deed is namelijk een grote grap, want dat deed ik niet.
Het enige wat ik wilde aangeven is dat ik je reactie snapte en dat je wat fel reageerde, wat duidelijk een PDD trekje is. Dat je dat niet snapte trouwens ook en de reacties die je vervolgens geeft ook. Je hoeft je er niet achter te verschuilen, maar als je dat wilt doen zal het mij een zorg wezen. Ik probeerde enkel even de lucht te klaren, maar blijkbaar stelde je dat niet op prijs, prima.
sorry maar ; linkje? Ik heb ze nog niet gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wil alleen dat topic levend houden
en overkill, kijk eens rond in US daar posten zoveel mensen dagelijks foto's
alleen omdat ik volslank ben zou dat niet mogen? dan hebben ze/ jij toch gewoon pechvind het leuk en er zijn er genoeg die het ook leuk vinden
ja, ik bedacht me net onder de douche (quote:
dus zo erg was het nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
sorry maar ; linkje? Ik heb ze nog niet gezien
Dat komt alleen omdat alle andere opmerkingen weggehaald worden door de modjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
alleen omdat ik volslank ben zou dat niet mogen? dan hebben ze/ jij toch gewoon pechvind het leuk en er zijn er genoeg die het ook leuk vinden
heb al. Wtf is er mis met die pics?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus zo erg was het nog nietals jij ze niet kan vinden
in US het volslanke topic vooral
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgende week woensdagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik bedacht me net onder de douche () dat jij ergens deze maand gaat trouwen. Wanneer ook alweer?
.
ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik zeg toch niet dat je niet mag posten, omdat je volslank bent
. Ik vind het alleen een beetje aandachttrekkerij. Whatever, nevermind.
Damn woman, waar haal je al dat geld vandaan?quote:
Jamaar, jamaar ga die discussie dan ook niet houden als ik weg ben. Ik wil ook! Stomme trut!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke,klaar, einde discussie nu hoor. Mn topic, wat doe je
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik
maar dat 100 andere dat doen maakt je niet uit
een aandachttrekkerij dat is net zo waar als dat deze reacties van jou uit jaloezie zijn
Het enige wat ik mis vind met die foto's is de jurk met stippen. Maar dat is puur een persoonlijke smaakquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon teveel fotos volgens een paar dames hier
Ik denk dat vrij weinig mensen jaloers op je zijn hoor. Denk ik. Weet ik niet zeker, maar het is wel aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik
maar dat 100 andere dat doen maakt je niet uit
een aandachttrekkerij dat is net zo waar als dat deze reacties van jou uit jaloezie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |