ik heb ook Dquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb D en daar moet ik blij mee zijn?.
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef k_i_m het volgende:
Als ik straks weer normaal gevormd ben post ik mijn blote reet wel in dit topic.
oew, dan ga ik nog even door als je het niet erg vindtquote:
dito.quote:
Ja, deze quote is dus even hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef k_i_m het volgende:
Als ik straks weer normaal gevormd ben post ik mijn blote reet wel in dit topic.
Maar mijn volle maan is nog een beetje een kraterlandschapquote:
ik probeer een dag normaal te doen en dan begint iedereen toch weer tegen me dus wat is het nutquote:
en dat je nieuwe schoenen hebt post je ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef mordradead het volgende:
Ik post hier eigenlijk alleen maar tvp's
zelfstandigheid heeft niet alleen met geld te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Enige zelfstandigheid is ook wat waard![]()
Niet, daarom kun je beter altijd rellen, heb je nergens last vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik probeer een dag normaal te doen en dan begint iedereen toch weer tegen me dus wat is het nut
waarop kan ik dan wachten schat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wacht maar tot je *straks* op jezelf woont.
En ik ga misschien nog wel eens een borstverkleining doen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet, daarom kun je beter altijd rellen, heb je nergens last van![]()
Ja, maar dat is ook maar 4x per jaar ofzo dus dat ken nog net tochquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dat je nieuwe schoenen hebt post je ook!.
Wat ga je kijken? If I may ask..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Viking84 het volgende:
We zitten alweer op 1/3 van het nieuwe topic. Zou 'ie vanavond nog volkomen?. Zo halen we de dieetclub nog eens in
. Zonder mij, dat wel, want ik ga zo tv / film kijken
.
Die houding heb ik al jaaaarenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]dat vind ik eigenlijk best een goede opmerking
je zit er nu wel lekker warmpjes bij bij papa en mama, maar straks moet je je eigen centjes verdienen. Dat kan nog wel eens vies tegenvallen, 'schat'quote:
Jouw geld ruilen voor mijn koekjes?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zelfstandigheid heeft niet alleen met geld te maken
en ik zou het graag voor iets anders ruilen
Lesbo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je zit er nu wel lekker warmpjes bij bij papa en mama, maar straks moet je je eigen centjes verdienen. Dat kan nog wel eens vies tegenvallen, 'schat'.
Hahaha, ik heb gelijk een ramptoerist in mijn fotoboekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, deze quote is dus even he
hier houden we je aan
nee,bloot en anders nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Kijk! Zo was het en zo moet het weer worden. Niet helemaal bloot maar voldoet ook toch?
[afbeelding]
ik verdien al mijn eigen centjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je zit er nu wel lekker warmpjes bij bij papa en mama, maar straks moet je je eigen centjes verdienen. Dat kan nog wel eens vies tegenvallen, 'schat'.
beide onbekend hieroquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geer en Goor of een film(Nemmeno il destino, vandaag ff gehuurd).
bij je ouders wonen en je eigen centjes verdienen is heel wat anders dan een eigen huis hebben / huren en dan je eigen centjes verdienenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik verdien al mijn eigen centjes
ik hoef ze alleen niet uit te geven dat is iets anders
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Kijk! Zo was het en zo moet het weer worden. Niet helemaal bloot maar voldoet ook toch?
[afbeelding]
Dat weet ik ook welquote:
quote:
volgens mij is het hetzelfde alleen moet je het dan uitgeven zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bij je ouders wonen en je eigen centjes verdienen is heel wat anders dan een eigen huis hebben / huren en dan je eigen centjes verdienen. Maar goed, ik heb geen zin meer in dit gezeik
.
jaja, die flats is vast ergens anders vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]Heb alleen nog een blote reet foto met een enorme blauwe flats erop toen ik van de trap af was gedonderd
idd, dit gaat echt helemaal nergens meer overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bij je ouders wonen en je eigen centjes verdienen is heel wat anders dan een eigen huis hebben / huren en dan je eigen centjes verdienen. Maar goed, ik heb geen zin meer in dit gezeik
.
Okee, dit is m'n laatste post. Daarna maar eens lekker studeren weer.quote:
wat voor koekjes trouwens?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel![]()
Ik moest hem gewoon even maken
Ik ben jaloers op je, ik kom er voor uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij is het hetzelfde alleen moet je het dan uitgeven zoals ik al zei
maar proef ik hier weer iets van jaloezie?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef heaven7 het volgende:
Nee, vriendlief en ik hadden ruzie, hij duwde me van de trap, resultaat was flats en de volgende dag een foto, gemaakt door datzelfde vriendje die vast trots was op het resultaat
nee het is inderdaad een stuk makkelijker om elke dag te kijken hoe snoep en chips voor je neus word opgegeten inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Okee, dit is m'n laatste post. Daarna maar eens lekker studeren weer.
Op jezelf wonen ging het meer over dan over de financieen. Ben een half jaar na m'n studie op kamers gegaan en ben er sindsdien echt een voorstander van. Je moet nadenken over dingen die voorheen vanzelfsprekend waren, je moet ECHT je eigen troep opruimen, en als er geen eten is, is dat je eigen schuld.
Eigenlijk heb ik het nu ruimer dan toen ik nog thuis woonde en studeerde, want m'n ouders betalen sowieso gewoon de ouderbijdrage die de IB opstelt. Nu heb ik echter een beter bijbaantje.
Met afvallen heeft deze post ook nog te maken: want niemand die er wat van zegt als je een zak chips `en een pak koekjes in een dag leegvreet (buiten je normale voedsel). Het is ook makkelijk en goedkoop voer. En tadaam, zo kwam ik hier terecht.
Eh, ben je niet jaloers op mij?? Check mijn kontje'!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je, ik kom er voor uit.
Deel je nu je centjes met me? Pm me maar voor mn bankrek![]()
ja dan blijft er dus weer minder over, hè om uit te geven aan sportapparaten, kleren en weet ik veel wat al niet meer. Ik vind gewoon dat jij een beetje gemakkelijk praat over geld en dingen krijgen van je ouders. Mijn ouders hebben een keer bijna een huis voor mij gekocht toen ik ging studeren, dus die zitten ook niet verlegen om geld, maar ze kiezen er gewoon bewust voor om mij niet alles te geven waar ik om vraag. Ik wil namelijk geen verwend kreng worden. Dat heeft niks met jaloezie te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij is het hetzelfde alleen moet je het dan uitgeven zoals ik al zei
maar proef ik hier weer iets van jaloezie?
daar is het voor mij te laat voor, ik heb er genoeg van, mij zien jullie hier niet meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef Alcarin het volgende:
![]()
Zullen we de volgende ook 71 noemen, en dan net doen alsof deze nooit heeft bestaan?
ik vind je onderbroek niet mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Eh, ben je niet jaloers op mij?? Check mijn kontje'!!!
Dus even zien hoor, je gaat weg omdat Miss_S,troel,heaven7 en weet ik veel wie "even" een discussie hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
daar is het voor mij te laat voor, ik heb er genoeg van, mij zien jullie hier niet meer
jammer dat sommige mensen dit topic zo kunnen verneuken met hun gezeik
thnx voor de mensen die wel normaal konden doen en me gesteund en geholpen hebben
je bent geweldig renskequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dan blijft er dus weer minder over, hè om uit te geven aan sportapparaten, kleren en weet ik veel wat al niet meer. Ik vind gewoon dat jij een beetje gemakkelijk praat over geld en dingen krijgen van je ouders. Mijn ouders hebben een keer bijna een huis voor mij gekocht toen ik ging studeren, dus die zitten ook niet verlegen om geld, maar ze kiezen er gewoon bewust voor om mij niet alles te geven waar ik om vraag. Ik wil namelijk geen verwend kreng worden. Dat heeft niks met jaloezie te maken.
even?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus even zien hoor, je gaat weg omdat Miss_S,troel,heaven7 en weet ik veel wie "even" een discussie hebben?
Damn, komen jullie wel eens buiten LIF?Jullie laten je zo snel wegjagen
begrijp wel dat buitenstanders het afschriktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus even zien hoor, je gaat weg omdat Miss_S,troel,heaven7 en weet ik veel wie "even" een discussie hebben?
Damn, komen jullie wel eens buiten LIF?Jullie laten je zo snel wegjagen
Wat jammer, maar ik kan het wel begrijpen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Sylvana het volgende:
daar is het voor mij te laat voor, ik heb er genoeg van, mij zien jullie hier niet meer
jammer dat sommige mensen dit topic zo kunnen verneuken met hun gezeik
thnx voor de mensen die wel normaal konden doen en me gesteund en geholpen hebben
Hou maar op. We praten langs elkaar heen = zinloos. Ik ga d'r vandoor. Het gaat veel te rap hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je bent geweldig renske
echt waar gewoon de beste
ben jaloers
ja ze moeten wel minstens 10 euro per koekje kosten he en niet in een gewone supermarkt verkrijgbaar zijnquote:
Hey, dat weet ik dus niet. Ik ben hier pas 2.5 topic.quote:
Omg doorschijnend?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
[afbeelding]
Denk je dat het geld me op mn rug groeit ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ze moeten wel minstens 10 euro per koekje kosten he en niet in een gewone supermarkt verkrijgbaar zijn
Enig idee waarom ik hier niet meer post?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:03 schreef Sylvana het volgende:
als jullie zo door gaan dan probeer ik het wel zonder dit topic, ik ben dat gezeik de hele tijd echt zat
He ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, dat weet ik dus niet. Ik ben hier pas 2.5 topic.
Zullen wij het ander maar over voetbal hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Omg doorschijnend?![]()
Meiden meiden toch! Doe eens even een beetje vriendelijk tegen elkaar
Iedereen wil afvallen, iedereen heeft zn eigen manieren, we zijn hier om elkaar te steunen en tips te geven, niet elkaar af te kraken... en dat geldt voor iedereen!
![]()
Goed, over de naaktfoto's: Renske heeft me al wel halfnaakt op de webcam gezien, als ik helemaal slank enzo ben, wie weet
nee maar bij mij welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Denk je dat het geld me op mn rug groeit ofzo
Ajax heeft gewonnen naar het schijntquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zullen wij het ander maar over voetbal hebben?
Nou ja
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Ok, sorry aan iedereen voor wie ik het topic heb verpest. Ik ga zelf ook een tijdje weg, hier, denk ik. Het is wel even leuk geweest
.
Succes @ iedereen en ik hoop dat jullie allemaal je doel zullen bereiken![]()
.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Ok, sorry aan iedereen voor wie ik het topic heb verpest. Ik ga zelf ook een tijdje weg, hier, denk ik. Het is wel even leuk geweest
.
.
Ik snap niet zo goed waar de discussie over gaat dan altijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
begrijp wel dat buitenstanders het afschrikt
ik vind het persoonlijk erg jammer als sylvana hier niet meer zou komen
een van de weinige die altijd normaal tegen me deed
IMHO heb je niks verpest. En Miss_S in mijn ogen ook niet. Niemand niet. Maar dat is hoe ik het zie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef Viking84 het volgende:
.
. (blijf wel in het lijstje staan, dus daar kunnen jullie nog wel iets van mijn vorderingen zien, als je wilt
).
ik ook maar niet vriendelijk meer want dat maakt toch geen verschilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Alcarin het volgende:
En ik blijf lekker, om vervelend en betweterig te kunnen blijven doen, maar dan wel op een vriendelijke manier...ofzo![]()
aah mooi, een concurrentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Alcarin het volgende:
En ik blijf lekker, om vervelend en betweterig te kunnen blijven doen, maar dan wel op een vriendelijke manier...ofzo![]()
Ik zit soms ook wat te drammen, moet ik zeggen en dan drijf ik wat doorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar de discussie over gaat dan altijd.
Even naar Viking toe ; Laat Miss_S lekker met dr geld "strooien" als zij daar happy van wordt. Je kan je er aan ergeren, en je humeur en dit topic laten verpesten, maar je kan er ook voor kiezen om haar te laten gaan en gewoon niet op de discussie in te springen.
NOFI verder hoor.
Heus wel! Al is het maar zodat je zelf beter kunt slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:
ik ook maar niet vriendelijk meer want dat maakt toch geen verschil
He trut, waar staan je nieuwe kleren nou?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ook maar niet vriendelijk meer want dat maakt toch geen verschil
Die geldboom ja, andere dingen zet maar uit je hoofdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar bij mij wel
kom je een keer scheren?
als er gewoon op gereageerd word doe ik ook best wel normaal hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Heus wel! Al is het maar zodat je zelf beter kunt slapen![]()
nee, daar kom ik niet meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
IMHO heb je niks verpest. En Miss_S in mijn ogen ook niet. Niemand niet. Maar dat is hoe ik het zie.
Ik kom je wel opzoeken in het lesbo topic(daar zat je toch altijd? ja hea? ik vergis me toch niet
)
Nou en IMHO mogen die irritaties er best uit. Heb ik tenminste nog wat leesvoerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit soms ook wat te drammen, moet ik zeggen en dan drijf ik wat door. En dan denk ik later: dat was ook nergens voor nodig geweest. Dat zal Miss_S ongetwijfeld ook wel eens denken
. We kunnen prima met elkaar verder, hoor, alleen soms even een kleine irritatie, vooral van mijn kant dan
.
shit, ben ik hier nog![]()
ja sorry ik heb mijn geweldige lichaam en e cup nog niet op de foto gezet met het nieuwe jurkjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef heaven7 het volgende:
[..]
He trut, waar staan je nieuwe kleren nou?
Ja, maar jij kiest ook de makkelijke weg, dus daar moeten wij dan over schreeuwen, om onze jaloezie te verbergen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef k_i_m het volgende:
En ik ook, om op te scheppen hoe snel ik afval met mijn vet makkelijke afvalplan
Ik vind je Esprit jurkje zeker wel leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja sorry ik heb mijn geweldige lichaam en e cup nog niet op de foto gezet met het nieuwe jurkje
oohquote:
dat goed met elkaar kunnen vinden niet meer hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit soms ook wat te drammen, moet ik zeggen en dan drijf ik wat door. En dan denk ik later: dat was ook nergens voor nodig geweest. Dat zal Miss_S ongetwijfeld ook wel eens denken
. We kunnen prima met elkaar verder, hoor, alleen soms even een kleine irritatie, vooral van mijn kant dan
.
shit, ben ik hier nog![]()
OOEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat goed met elkaar kunnen vinden niet meer hoor
heb het nu wel gehad met je eerlijk gezegt
tja, jammer. Dat zal deels ook aan jezelf hebben gelegen hè. Waar rook is, is vuurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja, hoi. Nu maar even stoppen dacht ik zo. Leuk dat jij het met haar gehad hebt, en zij misschien ook wel met jou. Maar kunnen we dan nu weer lief zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik mis GTST door dit geneuzelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, hoi. Nu maar even stoppen dacht ik zo. Leuk dat jij het met haar gehad hebt, en zij misschien ook wel met jou. Maar kunnen we dan nu weer lief zijn?
Anders moet ik ook gaan rellen, en dat wil ik helemaal niet vandaag
Ja, dan had ik ook zo gereageerd ja. Net zoals ik soms bij anderen een opmerking maak als ik een contactstoornis vermoed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet het recht PDD er BIJ MIJ bij te halen, wat is in godsnaam het nutAls je niet had geweten dat ik dat heb, had je dan ook zo gereageerd
Ja, en jij ook, time out nu maar he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dan had ik ook zo gereageerd ja. Net zoals ik soms bij anderen een opmerking maak als ik een contactstoornis vermoed.
ja,maar ik ben écht ongesteldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
aahhhh minder ongesteldheidachtige posts, meer lieve dingen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |