quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Jan wil een wijntje.
Japio zegt neem maar meteen de hele fles mee tegen Brian.
Ja erg he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:51 schreef Kinga het volgende:
He wat doen ze weer quasi intellectueel...
vertel, heb t ne gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef Kinga het volgende:
Woej, Natasia voelt zich duidelijk geintimideerd![]()
Nou dan klopt het weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
na de verbouwing van jan hebben we een gerestylde hoerenkast...
Jan vroeg haar om een eerste reactie..quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
na de verbouwing van jan hebben we een gerestylde hoerenkast...
...trekt ze bleek weg en gaat stilletjes in een hoekje zitten (maar jan maakt alles rond dus dat wordt later een ronde hoek)..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jan vroeg haar om een eerste reactie..
Het enige dat ze eigenlijk zei was: ,, Jullie weten hoe ik ben als er gasten bij zijn "
Die komt zo wel los met een opmerking van het jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:02 schreef Lobasca het volgende:
Jan dwingt wel respect af, want ze hebben weinig praatjes, Brian hoor ik gelukkig helemaal niet.
Dan is hij zeker wel blij met Jaapquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...trekt ze bleek weg en gaat stilletjes in een hoekje zitten (maar jan maakt alles rond dus dat wordt later een ronde hoek)..
Kom kom...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef Kinga het volgende:
No offense maar die schetsen kan mijn nichtje van 7 ook tekenen...
de ronde hoeken zijn gesponsord door bol.com ...quote:
Meteen patent op aanvragen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef Kinga het volgende:
No offense maar die schetsen kan mijn nichtje van 7 ook tekenen...
amateur in vaktermen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef the_undertaker het volgende:
Heeft Jaap eigenlijk al gezegt dat Jan een prutser is
Terrorjaap heeft een blessurequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap vindt Jan een Janmateurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef the_undertaker het volgende:
Ben jij dan ook al zover?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |