... volgens mij zijn ze versleten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:03 schreef Flopdonk het volgende:
[..]
Nou mooi![]()
Als ze kleren aan heeft misschien, maar ze zijn in natuurlijke vorm alles behalve mooi![]()
Flut A-cupje.......met d'r 75B, my ass![]()
Alles aan Lieke is echt, puur natuur. Ik hou der fanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef SiRojK het volgende:
Amanda zegt iets over het haar van Lieke.. Heb je haar zitten, met haar touwtjes haar
Selectief gehoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Polonium-120 het volgende:
net was er een discussie tussen brian en natasja waarbij natasja (uiteraard) verbouwereerd was dat zij niet geroepen was voor het avondeten... ook natasja werd geroepen, aldus brian, door amanda (we weten allemaal wat voor een stem dat kind heeft als ze alles open zet)... wat bleek natasja stond onder de douch en had niets gehoord...
...(hij moet zich de ballen uit zijn broek schamen)... ging het om de kwaliteit of de kwantiteit?..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef johnboy210965 het volgende:
erik is een hoer geweest ik kan het weeten ik had hem besteld maar viel tegen hij lag aleen met zijn benen om hoog jamer
Natasja dusquote:
oh... zal ik jou eens oraal domineren?...quote:
Eerst kijken of ze je wel kan betalenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oh... zal ik jou eens oraal domineren?...
Give it a try.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oh... zal ik jou eens oraal domineren?...
Is dat ook al niet meer gratis?quote:
Aha, de akela is binnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook niet even weggaan of er gebeuren hier onoirbare zaken!![]()
Wt zg j ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef Polonium-120 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaan koooooooooooooooooooomt!
...ik zal eerst op afstand astraal contact met je leggen...quote:
Hallo lieverd, blij dat je terug bent. Vanmiddag heb jij je m.i. vergist. Niemand betichtte jou van bepaalde stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook niet even weggaan of er gebeuren hier onoirbare zaken!![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Hallo lieverd, blij dat je terug bent. Vanmiddag heb jij je m.i. vergist. Niemand betichtte jou van bepaalde stemmingmakerij.![]()
![]()
![]()
Schat, ik heb geen idee waar FdW het over heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?![]()
Addition: Beequeen, help!!!
Mannen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ik heb geen idee waar FdW het over heeft.![]()
Waar gaat het over? Kan ik iets bijdragen??? Disana=Stemmingmakerij!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Hallo lieverd, blij dat je terug bent. Vanmiddag heb jij je m.i. vergist. Niemand betichtte jou van bepaalde stemmingmakerij.![]()
![]()
![]()
Die algemene opmerking van Voyeur waaruit jij de conclusie trok dat het op jou sloeg.quote:
... ik voelde niets, maar ik denk dat het gelukt is...quote:
Concentration is the keyword.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik voelde niets, maar ik denk dat het gelukt is...
The story of your life???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ik snapte het wel hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Die algemene opmerking van Voyeur waaruit jij de conclusie trok dat het op jou sloeg.
Toch maar het ouderwetse doch degelijke lijf aan lijf werk blijven doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
OK, dacht dat het je persoonlijk raaktequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het wel hoorIk vind dat discussies over de streams bij voorkeur tot die streams beperkt moeten blijven. Dus niet ineens over (ons) users gaan roepen dat die dit of dat ook altijd doen, want wij zitten in een andere positie dan de miljonairs die ervoor kiezen zichzelf te laten bekijken.
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
hai daar.![]()
Die opmerking vond ik zoals altijd een flauwe opmerking. (die kom je wel vaker hier tegen)
Wij zitten niet in dat huis. Wij kiezen er niet voor om met onze koppen op TV te komen. Je weet van te voren dat mensen dan over je zullen oordelen.
... het geeft je wel meer houvast..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Toch maar het ouderwetse doch degelijke lijf aan lijf werk blijven doen.![]()
Nee, maar ik was er wel flauw van dat er gelijk twee kerels instemmend gingen zitten knikken toen er werd gezegd dat 'vrouwen dat hier ook doen' (oordelen over andere vrouwen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |