SOUTHPARK!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
metrosexueel?
Als je daarentegen een amsterdammetje naar binnen laat glijden terwijl je vriend op je wellustige schoot zit....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:25 schreef WurM het volgende:
Iemand met een capuchon is niet gay.
En ook niet homo.
Jemig... Als je zoveel bier laat staan, dan moet je wel homo zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:27 schreef Berenanus het volgende:
Nee toch niet, fotos zeggen meer dan 1000 woorden. Dus hier heb je er zon pak hem beet.. 2000
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de rest wil ik mijn geaardheid geheim houden
hehequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:26 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Als je daarentegen een amsterdammetje naar binnen laat glijden terwijl je vriend op je wellustige schoot zit....
Wij bestellen meestal 2 of 3 rondjes tegelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Jemig... Als je zoveel bier laat staan, dan moet je wel homo zijn
Je stelt me teleur
Ik vind het best, maar zuip dan doorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wij bestellen meestal 2 of 3 rondjes tegelijk![]()
Ik mag van mijn partner daar niet over pratenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:30 schreef Ladidadida het volgende:
Dus het is waar anus?
Iets met aambeien...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat heeftie gedaan voor het bannen?![]()
en waarom ben je niet gebanned anusje?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kan je tere ziel niet aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Iets met aambeien...
Het plaatje bereikte mijn beeldscherm, voor remlof er tussen kon springen...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ken jou,
dat zegt al heel wat
Ondertussen weet je toch wel waar MED is en waar je 48 uur voor krijgt met aambeien?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ken jou,
dat zegt al heel wat
Ze heeft een tijdje nogal veel FoBo contact gehad met een niet nader te noemen jongen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
De vraag is verder, wat beweegt zo'n keurig Gristelijk meisje met een kuisheidsgordel om d'r middel zulke topics te openen
Misschien wil zij een keer een Amsterdammertje in haar berenanus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
De vraag is verder, wat beweegt zo'n keurig Gristelijk meisje met een kuisheidsgordel om d'r middel zulke topics te openen
Omdat ik hem natuurlijk ontvoer en weer het rechte pad op stuur als blijkt dat hij zich met zulke verachtelijke praktijken bezighoudt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje nogal veel FoBo contact gehad met een niet nader te noemen jongen.
Jaa,, maar volgens mij stond er niet bij wáarom hij was gebanned.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ondertussen weet je toch wel waar MED is en waar je 48 uur voor krijgt met aambeien?
Maar die heeft hier niks mee te maken. Nee, dit topic kwam op gang door iemand anders, maar die persoon wil niet genoemd worden.quote:
Kasta? Die neukt alles waar een gat in zit..quote:
Mij ontvoeren.. en het rechte pad op sturen? Betekend dat dat ik over je heen mag?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat ik hem natuurlijk ontvoer en weer het rechte pad op stuur als blijkt dat hij zich met zulke verachtelijke praktijken bezighoudt!
Je bent gewoon een hyprocriete aandachtshoertje die wel eens mag knocken op heavens deurtjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar die heeft hier niks mee te maken. Nee, dit topic kwam op gang door iemand anders, maar die persoon wil niet genoemd worden.
If that's what it takes..!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mij ontvoeren.. en het rechte pad op sturen? Betekend dat dat ik over je heen mag?
Je doet het er ook echt om hè?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat ik hem natuurlijk ontvoer en weer het rechte pad op stuur als blijkt dat hij zich met zulke verachtelijke praktijken bezighoudt!
Jahoor, is goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hyprocriete aandachtshoertje die wel eens mag knocken op heavens deurtje
You betchaquote:
Nouja, dan ben ik vanaf nu aan het wachten op mijn ontvoersterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |