Ik ga psychologie studerenquote:Op zondag 13 mei 2007 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Offtopic: Studeren in nijmegen is zeker leukWat ga je doen?
Ik ben volgende week donderdag in ieder geval in Nijmegen, open feest bij Ovum!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:54 schreef Lakai het volgende:
oke
dus jij vind dat wel een leuke studentenstad ?
ik ben er ooit geweest....en ik vond de innenstad ook heel gezellig!
hoe zit dat daar met studentenverenigingen? wordt daar veel aan gedaan?
niet op zoek gegaan, wel tegen gekomen. maar niks serieus, gewoon een lekkere rebound (als het daadwerkelijk wat wordt).quote:Op zondag 13 mei 2007 18:38 schreef Skv het volgende:
Is er hier overigens al iemand actief op zoek gegaan naar een volgende vriend/vriendin? Of alleen voor een nachtje ofzo?
Ik iig niet, niet bepaald behoefte aan..
Wijchen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
hoor ik hier Nijmegen?![]()
ben zelf in de buurt van Nijmegen opgegroeid, dus Nijmegen was voor ons De Stad!
Ga je leuk vinden, Lakai! zeker een hele leuke studentenstad!
en goed voor je verwerkingsproces, om maar weer On Topic te gaan...verandering van omgeving, nieuwe mensen en zo.
nee joh, wij mannen kunnen tenminste iedereen aanspreken. vrouwen moeten maar wachten wat zich aanbiedt. nou ja, moeten, ze moeten natuurlijk niet, maar zo gaat het meestal wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef QCC het volgende:
Volgens mij is het voor vrouwen sowieso makkelijker, mijn vriendin werd meerdere keren per avond aangesproken als we samen uitgaan
En toch is dit wel erg belangrijk. Zonder contact, of eerste stap, geen kans op meer.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef QCC het volgende:
Op zich zou ik wel graag een nieuwe vriendin willen, maar sta er volgens mij nog niet echt open voor..
TIjdens uitgaan wel wat leuke dames gezien maar erop af stappen is weer zo'n grote stap (die ik pas 1x heb hoeven ondernemen, inmiddels meer dan 2 jaar geleden), en toen 'kende' ik haar al een beetje via msn. Volgens mij is het voor vrouwen sowieso makkelijker, mijn vriendin werd meerdere keren per avond aangesproken als we samen uitgaan (ook weer zoiets, waarom proberen andere gasten met een meisje aan te praten die al de hele avond met haar vriendje staat te dansen/flikflooien?).
AFgelopen week minder druk geweest dan week ervoor, maar denk minder aan haar dus gaat wel de goede kant op denk ik.
ach ja, het duurt wel even hoor, voordat je er aan toe bent. al springen sommigen meteen op de volgende, ikzelf kan dat niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:15 schreef NiTiN het volgende:
[..]
En toch is dit wel erg belangrijk. Zonder contact, of eerste stap, geen kans op meer.
ook een lange afstands relatie die stuk is gelopen?quote:Herken het wel hoor, door iets wat me van de week even aan vandaag deed herinneren (vandaag zou ze aankomen voor een weekje samen in NY) zat ik ook onderhuids een beetje mezelf teveel aan het denken te zetten. Mogelijkheden zat, nauwelijk de stap gemaakt. Stom, maar goed.
Heb ik ook, dus die neiging had ik namelijk, dus mijn hyves verwijderd enzovoort, voel je meer rust namelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen het is lastig zoals op zondag ook nu, ik weet dat ze altijd gaat stappen en heb dan echt de neiging om toch ff bepaalde foto sites te checken... maar ik schiet daar geen flikker mee op joh ...
gewoon alles dr uit, msn, hyves (helemaal een drama die site), telefoon etc etc
Dat is heel kut..quote:Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Skv het volgende:
Is het dan niet ontzettend kut dat, als je vrienden bent en het is uit, zij na een tijdje een nieuwe vriend heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |